zdravim panove potrebuju poradit!
man dva probelmy :
nejde mi topeni ventilator proste nepusti na zadny stupen promeroval jsem to a nejde donej stava.tak jsem ho napojil na tvrdo na 12v a ventilator je ok ale kdyz uz zacne topit na tvrdo tak mi nejde regulovat teplota porad to fouka jenom teple proc? potrebuju poradit kde co hledat kde co promerit atd
a muj druhy problem je potkavaci svetla zarovky ok dalkove sviti parkovacky taky blinkry taky ale potkavaci ne proc?je tam nekde nejake rele? nebo nejaka spesl pojistka kdyz jo jaka kde prosim o radu jedna se o fiat bravo 1.6 16v r.v 99 facelift
svetla +topeni prosim o radu
Moderátor: peta.smolik
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 63
- Registrován: 03 led 2012, 16:00
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
svetla +topeni prosim o radu
Fiat bravo 1.6 16v 76kw :-)
- Reklama
Re: svetla +topeni prosim o radu
Ohledně větráku: Může být studený spoj v regulátoru otáček, kterej je vsazenej do větráku.
Když ho vytáhneš tak bude mít na sobě hliníkovej žebrovanej chladič. Zkus to vyměnit.
Když ho vytáhneš tak bude mít na sobě hliníkovej žebrovanej chladič. Zkus to vyměnit.
Stilo MW 2003 JTD 85 kW
Re: svetla +topeni prosim o radu
Pojistky najdeš v CZ servisním manuálu http://www.fiatbravo-bravaklub.sk/downl ... p?cat_id=1" onclick="window.open(this.href);return false; strana 2426 ad.
Jenom u světel mají všude napsaný "mlhovky", tak se orientuj podle ikonek tlumená dálková atd.
Mám pocit, že potkávačky jdou přes páčku světel u volantu, kde se občas vypálí kontakty a dálkové jdou přes extra relé nebo naopak.
Jenom u světel mají všude napsaný "mlhovky", tak se orientuj podle ikonek tlumená dálková atd.
Mám pocit, že potkávačky jdou přes páčku světel u volantu, kde se občas vypálí kontakty a dálkové jdou přes extra relé nebo naopak.
Stilo MW 2003 JTD 85 kW
Re: svetla +topeni prosim o radu
nezabudal ze ventilator ti funguje az po zapnuti kluca, tzv 15 alebo acc, takze ked ho das na staly plus, tak musis ten privodny kabel prerusit a dat +12v na vstup. samozrejme moznost vybitia baterie ked zabudnes.... ale skoro urcite to bude poistka. keby bol zly regulator otacak tak vacsinou funguje plna rychlost pretoze to ina prechadza 12V a ostatne regulovane idu cez odpor.