radek.s: Ahoj, tak jsme s menšími problémy rozchodily nový KKL kabel (bez přepinování) na COM3, na starém Bravo JTD, jde všechno,tzn. abs, motor, airbag(víc toho fiatecuscan neumožnuje), ted je otázka, když bych upravil KKL kabel na propoj z 7 na 3, kvůli airbagum na Stilo JTD, jestli bude fungovat opět vše na starém Bravo JTD?Bratr už si pročítal naše diskuze, jak jsem se vyptával na propojení kabelů, přišel na to, že je to potřeba na Stilo JTD, ale ted navrhl, že by neupravoval ELM 327 kabel, ale že by udelal redukci s upravnými piny (mezi kabel a auto), ale aby to bylo bez problémů musel by asi udělat dvě redukce, jednu na propoj z 7 na 3(na airbagy), druhou na propoje z 7 na 1 a z 7 na 9 (abs a posilovač).
Potom by se daly vyrobené redukce použít na propojení jak KKL kabelu (viz redukce jedna,airbagy), tak i ELM 327 kabelu (viz druhá redukce na ABS a posilovač?(aby se nemusely upravoval oba kabely).
Jen bych ještě potřeboval nějak poradit s instalací ovladače k ELM 327 kabelu, ten KKL mám nastavený na COM3, takže ELM 327 musíme dat na COM4, aby se to nehádalo?Nemáš nějaký jednoduchý návod jak to instalovat?S tím KKL kabelem a ovladačem jsme se celkem natrápily, než to bylo OK. Díky Michal.
Diagnostický kabel KKL a ELM327???
Moderátor: peta.smolik
Re: Diagnostický kabel KKL a ELM327???
Naposledy upravil(a) Sirk9 dne 12 bře 2011, 09:46, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: Diagnostický kabel KKL a ELM327???
Ahoj, když upravíš kabel kvůli Stilu měl by dál fungovat bez problémů i na starém Bravu. Ale ve vašem případě myslím bude lepší vyrobit ty redukce a používat je s kabely, tak jak píšeš. Když nebudeš upravovat kabely, tak to má další výhodu v tom, že pokud by tvůj bratr chtěl diagnostikovat i jiné značky aut, tak ty propojky jsou tam někdy nežádoucí. Musely by se zase vyndat, ale takhle se jednoduše použije jen stávající kabel bez redukce.
Co se týče ovladačů, tak mě stačilo do PC nainstalovat jen jeden ovladač a ten funguje jak s ELM tak KKL kabelem, ten ovladač je univezální. Tak že mám nastaven jenom jeden COM a vzhledem k tomu, že do PC nezapojuju nikdy oba kabely najednou (není důvod), není potřeba nastavovat pro druhý kabel další COM. Prostě jeden kabel po použití odpojím, připojím druhý a ten hned funguje.
Co se týče ovladačů, tak mě stačilo do PC nainstalovat jen jeden ovladač a ten funguje jak s ELM tak KKL kabelem, ten ovladač je univezální. Tak že mám nastaven jenom jeden COM a vzhledem k tomu, že do PC nezapojuju nikdy oba kabely najednou (není důvod), není potřeba nastavovat pro druhý kabel další COM. Prostě jeden kabel po použití odpojím, připojím druhý a ten hned funguje.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Re: Diagnostický kabel KKL a ELM327???
radek.s: Ahoj, uz jsme rozchodily i ten ELM kabel, v týdnu si udělal bratr ty redukce, protože je to asi fakt nejlepší řešení...když kabely chce používat i na jiná vozidla, zapojil to podle obrázku na fiatecuscan.net, jak jsou druhy automobilů, tak podle kabel 1 a kabel 2, do budoucna si udělá i kabel 3 (redukce, CAN-BUS).Mělo by to snad být OK, v pondělí to zřejmě pojedeme vyzkoušet na Stilo ke známému.Díky za rady...
Re: Diagnostický kabel KKL a ELM327???
Zdravím pánové, mám Punto rv.99 1,2 8V 44kW s přístrojovou deskou na které je pouze tachometr a palivoměr.
Sehnal jsem si přístrojovku co má navíc otáčkoměr a teploměr, všechno funguje jak má až na písmo na displayi které neustále bliká, navíc mi to hlásí o necelých 100000km víc najetých kilometrů.
Dočetl jsem se že blikání je způsobeno tím, že není přístrojovka přiřazená k řj. motoru a dá se to prý odstranit, čili ji nějak spárovat, údajně se dají i zobrazované kilometry upravit.
Jde mi o to aby mi neblikal display a hlásilo mi to skutečný stav ujetých kilometrů ale nevím co k tomu potřebuju za kabel a SW. Kdyby jste někdo věděl budu velice vděčný.
Díky moc Honza
Sehnal jsem si přístrojovku co má navíc otáčkoměr a teploměr, všechno funguje jak má až na písmo na displayi které neustále bliká, navíc mi to hlásí o necelých 100000km víc najetých kilometrů.
Dočetl jsem se že blikání je způsobeno tím, že není přístrojovka přiřazená k řj. motoru a dá se to prý odstranit, čili ji nějak spárovat, údajně se dají i zobrazované kilometry upravit.
Jde mi o to aby mi neblikal display a hlásilo mi to skutečný stav ujetých kilometrů ale nevím co k tomu potřebuju za kabel a SW. Kdyby jste někdo věděl budu velice vděčný.
Díky moc Honza
Re: Diagnostický kabel KKL a ELM327???
Zdravím panové,
Vím že tady je o diagnostice napsáno už opravdu hodně (a proto nechci základat nové téma) ale jen přece než člověk dá za to nějaké drobné tak bych měl na Vás nějaký ten dotazy.
Určitě bych šel do kabelů jak KKL tak i do ELM 327 a mám tady pár odkazu z aukra.
Budou potřeba ještě upravit nebo budou už fungovat?
A co by s nimi už šlo diagnostikovat?
Odkazy:
1. http://aukro.cz/nova-verze-univerzalni- ... 21213.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2. http://aukro.cz/kkl-fiat-motor-abs-airb ... 33076.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3. http://aukro.cz/fiat-alfa-lancia-vag-kk ... 69347.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Připadá mi že odkaz č.2 a č.3 jsou stejné kabely akorát každý si účtuje jinou sumu
Díky moc
Vím že tady je o diagnostice napsáno už opravdu hodně (a proto nechci základat nové téma) ale jen přece než člověk dá za to nějaké drobné tak bych měl na Vás nějaký ten dotazy.
Určitě bych šel do kabelů jak KKL tak i do ELM 327 a mám tady pár odkazu z aukra.
Budou potřeba ještě upravit nebo budou už fungovat?
A co by s nimi už šlo diagnostikovat?
Odkazy:
1. http://aukro.cz/nova-verze-univerzalni- ... 21213.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2. http://aukro.cz/kkl-fiat-motor-abs-airb ... 33076.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3. http://aukro.cz/fiat-alfa-lancia-vag-kk ... 69347.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Připadá mi že odkaz č.2 a č.3 jsou stejné kabely akorát každý si účtuje jinou sumu
Díky moc