KLÍČ
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Re: KLÍČ
Mozete mi poradit, aky typ baterky mam kupit - signal je coraz slabsi a musim kluc "prehovarat aby fungoval >2-3 metrov od auta". Kluc je "bez sufliku", modry, s malym tlacidkom na bocnej strane.
Vdaka!
Vdaka!
Multipla 1.6 16V, 12/2007
- Reklama
Re: KLÍČ
Tuším, že CR2032 http://www.shop-online.cz/GP/Baterie-GP ... g1924.html" onclick="window.open(this.href);return false; - 2ks.
Ale nemám teď klíč u sebe, tak to nevím na 100%, na původní baterii v klíčku to ale vyčteš...
(Duplicitní vlákno smazáno.)
Ale nemám teď klíč u sebe, tak to nevím na 100%, na původní baterii v klíčku to ale vyčteš...
(Duplicitní vlákno smazáno.)
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: KLÍČ
Tak jsem se zeptal v tom Globusu. Pokecal jsem s pánem a bohužel. Klíče s čipem tak do roku 2000. Při cenách klíčů bych raději vyřadil imobilizér. Stejně je zlodějům k smíchu.A udělal běžný klíč. Nebo předělat chip ze starého klíče.
Naposledy upravil(a) Petr1968 dne 16 dub 2010, 13:19, celkem upraveno 1 x.
Re: KLÍČ
kubiii píše:Tuším, že CR2032 http://www.shop-online.cz/GP/Baterie-GP ... g1924.html" onclick="window.open(this.href);return false; - 2ks.
Ale nemám teď klíč u sebe, tak to nevím na 100%, na původní baterii v klíčku to ale vyčteš...
(Duplicitní vlákno smazáno.)
Tak né, CR 2016 tam mám...
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: KLÍČ
Ahoj Ahoj jsem novy Multak a mam take stejny problem k autu mam jen jeden klic a to ten obyc bez dalkoveho ovladani a ty nehorazne prachy do druheho klice rvat nebudu mam jiny napad poradte prosim takze je v Multe nekde jednotka centralniho zamykani? nebo je central pridruzen neake komfortni jednotce vseobecne? jde mi oto koupit samotnou jednotku s 2x ovladacema a neak prepojit tu stavajici pokud tam neaka je? central jako takovy slape jako hodinky ale otevrit auto klickem mi prijde v dnesni dobe trochu RETRO ta sada me vyjde na 350kc a jeste si vyberu neake fajne pekne ovladace ma motorizace je Fiat Multipla 100 1.6 16V rv 99 predem diky moc za odpovedi
Re: KLÍČ
Ano, jednotka je pod palubní deskou u středu blíže ke straně spolujezdce, taky jsem to řešil koupí levné sady dvou ovladačů. Někde tady na fóru tu někdo postoval nákres, zkus to pohledat, já podle toho šel.
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: KLÍČ
K novější Multiple jsem dostal dva klíče. Jeden s DO, druhý bez. Teď se mi podařilo ten hlavní s DO ztratit. Trochu jsem sondoval, kolik stojí nový klíč a případně naladění DO a jsou to tisíce a tisíce, tak mě napadlo, že to tak trochu obešel, nechal si okopírovat klíč bez čipu a ten originální bych použil pro neustálou deaktivaci imobilizéru. Představuji si to tak, že bych ho umístil-připevnil někam v blízkosti zámku, aby šly použít klíče bez čipu. Nevíte někdo, jak blízko musí čip být, aby se imobilizér daktivoval?
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: KLÍČ
Radšej vyber ten čip z kľúča a pod krytom ho pripevni (napr. lepiacou páskou) k spínačke, samotný kľúč tak môžeš používať a budeš teda potrebovať o jednu kopiu menej. Vyberať čip musíš opatrne aby si ho nepoškodil, to radšej mierne poškodiť puzdro kľúča a je celkom vhodné dať čip do elektrikárskej zmršťovacej bužírky, ktorá ho pekne ochráni.
Tú vzdialenosť fakt neviem.
Tú vzdialenosť fakt neviem.
Re: KLÍČ
Klíč se našel - hurá! Nicméně jsem si nechal za 150Kč udělat kopii bez čipu, abych vyzkoušel, jak blízko musí čip být. Odpověď je: hodně blízko! Klíč s čipem se mi nepodařilo přiložit tak blízko, abych byl schopen obyčejným klíčem nastartovat.
Jinak pro informaci - klíčarství v UniHobby v Brně by klíč s čipem vyrobilo za 2300Kč, což je asi nejlepší cena, kterou se mi podařilo vysondovat.
Vzhledem k tomu, že se klíč s DO našel, řeším teď, jestli existuje nějaký univerzální DO, který bych mohl naučit signál z originálu. Nemá někdo zkušenost s tímto? Vím, že se prodávají učenlivý DO za +/- 300Kč, ale nevím, jestli by fungovaly k Fiaťáckýmu origo...?
Jinak pro informaci - klíčarství v UniHobby v Brně by klíč s čipem vyrobilo za 2300Kč, což je asi nejlepší cena, kterou se mi podařilo vysondovat.
Vzhledem k tomu, že se klíč s DO našel, řeším teď, jestli existuje nějaký univerzální DO, který bych mohl naučit signál z originálu. Nemá někdo zkušenost s tímto? Vím, že se prodávají učenlivý DO za +/- 300Kč, ale nevím, jestli by fungovaly k Fiaťáckýmu origo...?
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: KLÍČ
Já mám taky jeden klíč a ještě utržený tak, že ho není jak provléknout na kroužek. Také jsem zkoušel nastartovat reblikou bez čipu s přiložením toho klíče s čipem. A jde to, musíš ho přikládat do míst těsně pod zasunutý klíč, v praxi nepoužitelné. Proto celých 7 let používám způsob, kdy nosím klíč bez čipu a ten s čipem mám schovaný v autě. Tak trochu jako Mr.Bean...
Jeden "čiptunař" mi nabízel smazání imobilizéru z řídící jednotky, ale s tím, že rozebrání jednotky je rizikové na poškození. Nešel jsem do toho.
Jeden "čiptunař" mi nabízel smazání imobilizéru z řídící jednotky, ale s tím, že rozebrání jednotky je rizikové na poškození. Nešel jsem do toho.