ahojte, mam taky problem, problemy a neviem sa nijako pohnut dalej tak vas prosim o rady a napady:
1. ked nastartujem studeny motor tak chyti na brnk, ale vzapeti zdochne... niekedy aj 2 krat
2.aj pri teplom aj pri studenom motore, pokial zoslapnem plyn na podlahu tak motor pridusy a potom sa az zacnu dvihat otacky, ale je to sprevadzane takym divnym zvukom... pokial to spravim za jazdy, tak normalne auto nejde ani tak ako keby mam pedal na pol plynu...
takze je to fiat punto mk2 rok99 motor 2006
1.2 8V benzin + sekvencne lpg
problem cislo 2 je pri LPG a aj pri benzine...
na pocitaci pisalo jedinu chybu na lambdu, ale zajtra to hodim znova na pc a dam sem presne kod chyby aj s popiskom...
kamarat vravel ze to je blby pomer paliva a vzduchu, takze otazka da sa to cez pc nastavit?
dusenie motora pri zoslapnuti plynu na podlahu 1.2 8V
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
dusenie motora pri zoslapnuti plynu na podlahu 1.2 8V
Punto 1.2 44kw - sekv. LPG 2006
Brava 1.6 67kw 1998- RIP
Croma 1.9 88kw 2009
Brava 1.6 67kw 1998- RIP
Croma 1.9 88kw 2009
- Reklama
Re: dusenie motora pri zoslapnuti plynu na podlahu 1.2 8V
Pokud nic neukazuje registr závad, tak začít od nejjednoduššího - zkontrolovat svíčky, zapalovací kabely, tlak paliva a kompresi.
Jakou spotřebu ukazuje počítač?
Poměr paliva a vzduchu si řídicí jednotka nastavuje sama a běžnými způsoby to nejde měnit. Pokud má správné vstupní údaje a není mechanická závada na motoru, tak řídí směs v optimálním poměru. U sekvenčního LPG se poměr paliva nastavuje, ale musíš na to mít patřičný SW a HW, podle výrobce. Jednodušší je zajet s tím do firmy, která to instaluje. Ale teprve až ti to bude správně fungovat na benzín.
Jakou spotřebu ukazuje počítač?
Poměr paliva a vzduchu si řídicí jednotka nastavuje sama a běžnými způsoby to nejde měnit. Pokud má správné vstupní údaje a není mechanická závada na motoru, tak řídí směs v optimálním poměru. U sekvenčního LPG se poměr paliva nastavuje, ale musíš na to mít patřičný SW a HW, podle výrobce. Jednodušší je zajet s tím do firmy, která to instaluje. Ale teprve až ti to bude správně fungovat na benzín.
Fiat Punto (188) 1.2 8V ELX 5d
do provozu: 9/2000 Italy
do provozu: 9/2000 Italy
Re: dusenie motora pri zoslapnuti plynu na podlahu 1.2 8V
tak vcera som to napichol na pc a nastavoval a nastavoval a nastavoval... takze to vypada nasledovne:
podla vsetkeho ked zoslapnem plyn na lpg tak ho najprv pridusi a az potom zacne pridavat... na benzin by uz malo byt vsetko ok...
akurat neviem ci sa mi podarilo odstranit zavadu pri startovani, ale zena je na aute tak budem za chvilu vediet...
inak vsetky chyby ktore mi vypisalo ked som vcera skusal mozne aj nemozne:
P1170-BOHATOST ZMESI / SPATNY SIGNAL / FATALNA-KRITICKA / KONTROLKA AKTIVOVANá
p0170- / silny signal/ uozena / kontrolka aktivovana
u1600-elektronicky kluc / spatny signal / ulozena
p1300- / /silny signal/ulozena/ kontrolka aktivovana
podla vsetkeho ked zoslapnem plyn na lpg tak ho najprv pridusi a az potom zacne pridavat... na benzin by uz malo byt vsetko ok...
akurat neviem ci sa mi podarilo odstranit zavadu pri startovani, ale zena je na aute tak budem za chvilu vediet...
inak vsetky chyby ktore mi vypisalo ked som vcera skusal mozne aj nemozne:
P1170-BOHATOST ZMESI / SPATNY SIGNAL / FATALNA-KRITICKA / KONTROLKA AKTIVOVANá
p0170- / silny signal/ uozena / kontrolka aktivovana
u1600-elektronicky kluc / spatny signal / ulozena
p1300- / /silny signal/ulozena/ kontrolka aktivovana
Punto 1.2 44kw - sekv. LPG 2006
Brava 1.6 67kw 1998- RIP
Croma 1.9 88kw 2009
Brava 1.6 67kw 1998- RIP
Croma 1.9 88kw 2009