Punto mk1 prská
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 54
- Registrován: 08 pro 2011, 20:26
- Bydliště: Vamberk
- Kontaktovat uživatele:
Punto mk1 prská
Zdravím chlapi,
potřeboval bych radu ohledně punta mk1 1.2 8V. Za studena to auto jede božsky, ale jakmile jedu delší trasu, tak při záběru začne prskat - přirovnal bych k jízdě na 3 válce, ale občas se chytne a zase jede normálně, při vyřazené rychlosti to neudělá. Svíce jsou nové Brisk, nějaká tuning řada, tedy nemá dole hokejku a jiskru hází jakoby na závit.
A teď bych potřeboval vědět, za je to někde v palivu nebo spíše zapalování.
Je možné, aby indukčka přestala pálit na jeden válec? Hledat problém v kabelech, že nedokážou přenést dostatečný proud na tyto svíčky? Nebo snad nějaké teplotní čidlo, které zadá jednotce špatný údaj a ta zvolí mapy pro jiný režim? Díky za rady
potřeboval bych radu ohledně punta mk1 1.2 8V. Za studena to auto jede božsky, ale jakmile jedu delší trasu, tak při záběru začne prskat - přirovnal bych k jízdě na 3 válce, ale občas se chytne a zase jede normálně, při vyřazené rychlosti to neudělá. Svíce jsou nové Brisk, nějaká tuning řada, tedy nemá dole hokejku a jiskru hází jakoby na závit.
A teď bych potřeboval vědět, za je to někde v palivu nebo spíše zapalování.
Je možné, aby indukčka přestala pálit na jeden válec? Hledat problém v kabelech, že nedokážou přenést dostatečný proud na tyto svíčky? Nebo snad nějaké teplotní čidlo, které zadá jednotce špatný údaj a ta zvolí mapy pro jiný režim? Díky za rady
- Reklama
- Hawkeye.94
- Začátečník
- Příspěvky: 22
- Registrován: 25 pro 2012, 23:53
- Bydliště: Praha
Re: Punto mk1 prská
Měl jsem nedávno podobnej problém, nezávisle na teplotě auto občas jelo na 3 válce, pak se chytlo. Byly to naštěstí jen kabely. Jinak ty svíčky, netvrdim že jsou špatný, ale ty motory mají předepsanej typ svíček a jejich výrobců z dobrýho důvodu. Je to 4bod nebo 1bod?
1993 Punto 85 16v Sporting 4dv. (ve stavbě do nádherný kastle)
1997 Punto 60 SX (kompletní přestavba z 55 S) - prodáno
1991 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole
1996 Audi Coupé 2.0
2000 Audi Cabriolet 1.8 20v
1997 Punto 60 SX (kompletní přestavba z 55 S) - prodáno
1991 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole
1996 Audi Coupé 2.0
2000 Audi Cabriolet 1.8 20v
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 54
- Registrován: 08 pro 2011, 20:26
- Bydliště: Vamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto mk1 prská
Je to jednobod, tyhle svíčky mi doporučil jeden fiaťák, co dělá fiaty už bůhvíjak dlouho. Startuje to na drc, spotřeba šla asi o litr níž a auto jede lépe.... Dokonce abych vyloučil placebo efekt, tak jsem testoval troje svíčky několikrát po sobě na stejné trase, za stejných podmínek a s těmito auto jede nejlépe, bez jedinného pocuknutí a podobně.
Abych se vrátil k "prskání" dnes vyměním kabely i přes to, že se tváří jako dobré, cívky jsem proměřil, svíčky mají cihlovou barvu a hází minimálně 4 jiskry na zápal, takže by měly pálit dobře, jen nevím co to dělá pod tlakem...
Jinak ještě nějaká další teorie? Vyměnil jsem hadičku k map senzoru a pár dalších podtlakovek, problém je v testování, že je zde nějaká nahodilost a někdy to neudělá vůbec a jindy přerušovaně 20km, když zastavím, tak vše v pořádku... rozjedu se, chci po něm výkon a hle 3 válce
Svíčka vypadá takhle v zápalu
Abych se vrátil k "prskání" dnes vyměním kabely i přes to, že se tváří jako dobré, cívky jsem proměřil, svíčky mají cihlovou barvu a hází minimálně 4 jiskry na zápal, takže by měly pálit dobře, jen nevím co to dělá pod tlakem...
Jinak ještě nějaká další teorie? Vyměnil jsem hadičku k map senzoru a pár dalších podtlakovek, problém je v testování, že je zde nějaká nahodilost a někdy to neudělá vůbec a jindy přerušovaně 20km, když zastavím, tak vše v pořádku... rozjedu se, chci po něm výkon a hle 3 válce
Svíčka vypadá takhle v zápalu
Re: Punto mk1 prská
Svíčky hází parádně,řekl bych že závada je v cívce(studený jede po ohřátí problém),Měřením nic moc nezískáš.Jedině vyzkoušet jinou a dobrou,hokus pokus.i ty káble se mají měnit s novýma cvíčkama.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 54
- Registrován: 08 pro 2011, 20:26
- Bydliště: Vamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto mk1 prská
Vyměnil jsem kabely na svíčky a všechny podtlakovky a zatím jezdí jak má, problém je, že se to vlastně ani nedá pořádně vyzkoušet, když to je nějaká ta nahodilost... Díky za rady
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 54
- Registrován: 08 pro 2011, 20:26
- Bydliště: Vamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto mk1 prská
Tak chlapi, otevírám znovu toto téma, kabely jsou vyloučené, ŘJ taky, přijde mi, že přesně tohle dělá dvoutakt s velkou tryskou. Tzv. tarokuje a je tam velká závislost na teplotě, za studena vůbec, po nějakém kopci na ohřátém motoru to začně dělat vždy. Nevíte někdo, co ještě zkouknout? Vzduchové vedení je ledové, voda se nevaří, čidlo teploty vzduchu vyměněno...
Každá rada je tady drahá, tak předem díky za snahu
Každá rada je tady drahá, tak předem díky za snahu
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto mk1 prská
Takže jsou to cívky.
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 54
- Registrován: 08 pro 2011, 20:26
- Bydliště: Vamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto mk1 prská
Je to stoprocentní? Nerad bych měnil cívky a zjistil, že to tím není, za studena jsem je měřil podle návodu a byly ok.
Přikládám i video, ale bohužel mi youtube zkrouhlo kvalitu zvuku :/
http://youtu.be/xd-xVOgZ_1E
Přikládám i video, ale bohužel mi youtube zkrouhlo kvalitu zvuku :/
http://youtu.be/xd-xVOgZ_1E
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto mk1 prská
Kolik má ta vlašťovka najeto?
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 54
- Registrován: 08 pro 2011, 20:26
- Bydliště: Vamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto mk1 prská
Tachometr ukazuje 97000, auto bylo předtím na střeše a dělala se kastle i motor. Ale odhadem si myslím, že 150000 bude mít, motor jede slušně, táhne jak ďas, snažím se ho udržovat v kondici.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 54
- Registrován: 08 pro 2011, 20:26
- Bydliště: Vamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto mk1 prská
Jsou na stránkách brisku, moje konkrétně Brisk PREMIUM RACING DR14ZC...
Re: Punto mk1 prská
http://www.auto-pilot.cz/vt138745-pt164 ... ky-zhavice" onclick="window.open(this.href);return false;
zaujimave udaje hlavne ten o vymennom intervale....
Takisto by ma zaujimalo cim to ,ze ma to auto nizsiu spotrebu. Nechce sa mi verit ,ze by to bol 1l/100 km pri tak trivialnej zalezitosti ako je sviecka za 5eur/ks.
Chapem ,ze pravdepodobne pride k lepsiemu zazehu no i tak.
Pokusi sa dakto vysvetlit preco to tak je, ak vobec?
Samozrejme nic mi nebrani sviecky kupit a vyskusat to, ale....
Navyse ma to vyznam ak sviecka ma deklarovanu zivotnost "iba" 20 000 km?
A co opakovane starty? Ako to zvlada takato sviecka. Predsa len je urcena na Racing Tuning a nie na "bezne" pouzitie.
dalsia diskusia tu
http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopi ... 62109ca179" onclick="window.open(this.href);return false;
zaujimave udaje hlavne ten o vymennom intervale....
Takisto by ma zaujimalo cim to ,ze ma to auto nizsiu spotrebu. Nechce sa mi verit ,ze by to bol 1l/100 km pri tak trivialnej zalezitosti ako je sviecka za 5eur/ks.
Chapem ,ze pravdepodobne pride k lepsiemu zazehu no i tak.
Pokusi sa dakto vysvetlit preco to tak je, ak vobec?
Samozrejme nic mi nebrani sviecky kupit a vyskusat to, ale....
Navyse ma to vyznam ak sviecka ma deklarovanu zivotnost "iba" 20 000 km?
A co opakovane starty? Ako to zvlada takato sviecka. Predsa len je urcena na Racing Tuning a nie na "bezne" pouzitie.
dalsia diskusia tu
http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopi ... 62109ca179" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiatu už "nefandím"
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 54
- Registrován: 08 pro 2011, 20:26
- Bydliště: Vamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto mk1 prská
Nižší spotřebu jsem nezaznamenal. Jedinné co, tak startuje na drc, opakované starty za tepla jsou mnohem lepší, zmenšila se výkonová díra při sešlápnutí plynu. Měli jsme možnost zkoušet u punta GT v originál stavu a prostě to auto jelo lépe a to bez placebo efektu.... Ale znovu tyto svíčky kupovat už nebudu za tu cenu se vyplatí něco s mnohem delší životností, např. DENSO
Re: Punto mk1 prská
Tak potom mi vysvetli toto. Verim ,ze citam dobre...djblacktiger píše:Je to jednobod, tyhle svíčky mi doporučil jeden fiaťák, co dělá fiaty už bůhvíjak dlouho. Startuje to na drc, spotřeba šla asi o litr níž a auto jede lépe....
Fiatu už "nefandím"