Kupa Punta
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- peter963
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 419
- Registrován: 09 kvě 2013, 15:24
- Bydliště: KOSICE STARE MESTO
Re: Kupa Punta
drago nic si ztoho nerob.Hlavna vec ze jeto dobre a nieje prehnile ako pise Jezdec
PETER Sn.-FIAT PUNTO-1.7 TD SX 5dvr.Ex
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
- Reklama
Re: Kupa Punta
Dělal jsem to s kamarádem a vyšlo to na 3000 i s nástřikem, ale samozřejmě nepočítán práci, prahy jsem si naohýbal sám a plechy odkoupil v práci. Jak tady píše turbom, že tak shnilé punto ještě nevyděl se ani nedivím. Udělal jsem spoustu aut ale tohle bylo extrém. Teď jsem dodělal synovi felinu, 96 rok a daleko méně sežraná jak ital. Prahy jsem taky naohýbal, chtěl je jako já trochu vytáhnout a nějaký ten plech. Za materiál 150kč takže slušné. Prostě jsem koupil blbý kus. Ale už je to hotové a má drahá polovička je spokojená, jezdí se jí s tím dobře. Tak asi tak. Jinak kdybych to někomu dal a ten se do té hrůzy pustil, tak počítám bez laku 15-20. Kdybych to tušil, tak nevím jestli bych do toho šel. Byl to hnus a spoustu času, ale stálo to zato
Škoda fabia 1.4 50kW r.v. 2000 - Pracovní
Fiat punto II 1.2 16v 59kW Sporting r.v. 2000 - Pracovní
Hyundai sonáta 2.0 16v 102kW r.v. 1996 -Rodinné
Fiat punto II 1.2 16v 59kW Sporting r.v. 2000 - Pracovní
Hyundai sonáta 2.0 16v 102kW r.v. 1996 -Rodinné
Re: Kupa Punta
Dík za info. Asi budu jezdit, dokud si během cesty nesednu na silnici
Fiat Punto 60sx '96
Re: Kupa Punta
Pokud to nemáš tak shnilé jako já tak se to dá udělat i levněji. Ale kolem 10 se stejně pohybuješ. Jinak nemáš za co
Škoda fabia 1.4 50kW r.v. 2000 - Pracovní
Fiat punto II 1.2 16v 59kW Sporting r.v. 2000 - Pracovní
Hyundai sonáta 2.0 16v 102kW r.v. 1996 -Rodinné
Fiat punto II 1.2 16v 59kW Sporting r.v. 2000 - Pracovní
Hyundai sonáta 2.0 16v 102kW r.v. 1996 -Rodinné
Re: Kupa Punta
Jezdec, a jak jsi to svaroval a jaky jsi pouzil plech? Mas nerez nebo klasicky? A svaroval jsi nerezovkou?
Pry pokud se to neudela dobre, tak casem svary zacnou reznout, coz je napr. u podlahy docela nebezpecne ( zima- sul apod). Nevim, jen prodavam, jak jsem nakoupil.
Pry pokud se to neudela dobre, tak casem svary zacnou reznout, coz je napr. u podlahy docela nebezpecne ( zima- sul apod). Nevim, jen prodavam, jak jsem nakoupil.
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Re: Kupa Punta
Mám klasický černý plech síly 1-1.5mm. Nerezem můžeš taky ale stejně kolem svaru ti to bude reznout tak jak tak. Nikdy už to nebude jako nové ale pokud to řádně ošetříš tak to zase nějaký pátek vydrží. Uno jsem vyvařil a po 5-ti letech jsem ho prodal a pořád v cajku. Nerezne to tolik jak to bylo kdysi když se to dělalo autogenem . Já jsem to vyvařil, očistil, natřel resistinem, základem i s vrchní barvou a zatím pajáda. Dělám tak každé auta a nemám problém ani žádné reklamace. Tak asi tak. Ale práce naprd
Škoda fabia 1.4 50kW r.v. 2000 - Pracovní
Fiat punto II 1.2 16v 59kW Sporting r.v. 2000 - Pracovní
Hyundai sonáta 2.0 16v 102kW r.v. 1996 -Rodinné
Fiat punto II 1.2 16v 59kW Sporting r.v. 2000 - Pracovní
Hyundai sonáta 2.0 16v 102kW r.v. 1996 -Rodinné
Re: Kupa Punta
Tak dnes punto dostalo darček, vlastná práca nieje to na 100 percent ale zadarmo
- Přílohy
-
- 20150602_182440.jpg (149.18 KiB) Zobrazeno 7400 x
-
- 20150602_182434.jpg (135.21 KiB) Zobrazeno 7400 x
Punto II 1.2 16V HLX,r.v.2001,5.dv.,
- twistedTSD
- Začátečník
- Příspěvky: 49
- Registrován: 06 pro 2014, 14:27
Re: Kupa Punta
Moc pěkný ten sloupek, takové jednoduché a decentní úpravy já můžu. A ať nejsem úplně OT, jak slouží šestnáctiventil? Já zvolil hlavně kvůli jednoduchosti 44 kW a teď trochu lituji. Auto mě trápí stejně a mohl jsem mít aspoň trochu víc radosti ze života...
Ex: Fiat Punto mk2a 1.2 8V Dynamic 5dv. :,(
Re: Kupa Punta
Ale pohode z motorom som nemal zatial žiaden problem ,ale menil som hnet rozvody,sviečky,kable a vyčistit klapku raz ročne.Jedine čo mi odyšlo bol alternator.Olej menim podla farby, takže stale do 20tisic.A rozne prisady do benzinu a oleja na prečistenie motora.A folia bola pohode.Každy zručny to zvladne.Ale račej by som odporučal plasdip-guma vo spreji.A je to rychlejšie a jednoduchšie.Akedy kolvek si to možeš dat dole.
Punto II 1.2 16V HLX,r.v.2001,5.dv.,