Zdravim, chtěl bych se zeptat punto čas od času píská v určitých otáčkách, ale je to jak kdy někdy to píská déle někdy vůbec. Čím by to mohlo být? nějaká dírka ve výfuku nebo nějaká hadička?
Nejdřív sem myslel, že to je altík ale to by pískalo pořád nebo ne?
Pak byl v potaz rozvoďák o kryt ale i to to taky nebylo aspoň jsem vyměnil ten kryt
nEhyg!eniX píše:Zdravim, chtěl bych se zeptat punto čas od času píská v určitých otáčkách, ale je to jak kdy někdy to píská déle někdy vůbec. Čím by to mohlo být? nějaká dírka ve výfuku nebo nějaká hadička?
Nejdřív sem myslel, že to je altík ale to by pískalo pořád nebo ne?
Pak byl v potaz rozvoďák o kryt ale i to to taky nebylo aspoň jsem vyměnil ten kryt
V klínovým řemeni v drážkách zevnitř máš zasekaný kamínky a dokud je řemen studenej při otáčení řemenic to tak jako hvízdá, přestane to když se řemen zahřeje a kamínky už se nedotýkaj řemenic... Je to děsivej zvuk ale ničemu to nevadí a nemá to na nic vliv... Děje se to jen občas
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
[/quote]
V klínovým řemeni v drážkách zevnitř máš zasekaný kamínky a dokud je řemen studenej při otáčení řemenic to tak jako hvízdá, přestane to když se řemen zahřeje a kamínky už se nedotýkaj řemenic... Je to děsivej zvuk ale ničemu to nevadí a nemá to na nic vliv... Děje se to jen občas[/quote]
To neni tak pravda kdyz je motor studenej piska to min nez potom nekdy kdyz jedu po vice km
Může to pískat nepravidelně v závislosti na venkovní teplotě a vlhkosti.
Vono by taky nebylo špatný napsat, vo jaký auto se jako jedná - to si tu jako máme hloubat, jestli to je šáde 100 nebo Murcielago?