dnes sa mi podarilo odlomit hlavicku odvzdusnovacieho ventilu kurenia - ten medzi motorom a interierom (chcel som odzvdusnit radiator....). kedze som autom musel ist, prilozil som hlavicku naspat a omotal som to izolacnou paskou - par vrstiev... presiel som 300km a drzi. nestihol som to odfotit a teraz to nechcem rozoberat aby som to dokladne prestudoval.
na nete som nasiel tento ventil. vie mi niekto povedat, ci bude pasovat?
alebo vie niekto, kde by som tento diel kupil ako novy? do fiat servisu sa mi s tym nechce.
pripadne nepreda niekto? asi bude treba cely ventil, lebo zlomeny srob asi tazko bez hlavicky vysrobujem...
pokazeny odvzdusnovaci ventil kurenia
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
pokazeny odvzdusnovaci ventil kurenia
Fiat Punto 1.2 8V 44kw mk2b r.v. 2006
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 pro 2009, 20:32
- Bydliště: Javorník u Jeseníku
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokazeny odvzdusnovaci ventil kurenia
Myslím že je to ten šroubek, vypadá naprosto stejně, asi bych ho koupil.
Fiat Punto 75 SX, r.v. 1994
Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Re: pokazeny odvzdusnovaci ventil kurenia
len neviem, ze ci ten zalomeny kus co tam ostal vysrobujem. ak nie, budem potrebovat cely novy ventil.
Fiat Punto 1.2 8V 44kw mk2b r.v. 2006
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: pokazeny odvzdusnovaci ventil kurenia
plastovu skrutku vyber tak ze nahrejes zapalovacom uzsi skrutkovac ako su zavity a zapichnes ho do stredu skrutky.
Original skrutka ma na boku cez zavity zarez na odvzdusnovanie a pod hlavickou je tesnenie.
Mne urvali skrutku v servise, dal som tam kovovu skrutku + podlozku a 2x tesnenie
tazsie sa s tym odvzdusnuje
casom som to vymneil za orginal z buraneho Punta
Original skrutka ma na boku cez zavity zarez na odvzdusnovanie a pod hlavickou je tesnenie.
Mne urvali skrutku v servise, dal som tam kovovu skrutku + podlozku a 2x tesnenie
tazsie sa s tym odvzdusnuje
casom som to vymneil za orginal z buraneho Punta
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: pokazeny odvzdusnovaci ventil kurenia
diky, toto sa mi podarilo... a ani ta sroba nesla tazko - preco sa to potom odlomilo?SpiritWolker píše:plastovu skrutku vyber tak ze nahrejes zapalovacom uzsi skrutkovac ako su zavity a zapichnes ho do stredu skrutky.
dal si tam taku istu kratku srubku, alebo dlhsiu? musim tam aj ja daco dat, nahradny diel som nenasiel. mozno spravim aj bocny zarezSpiritWolker píše:Mne urvali skrutku v servise, dal som tam kovovu skrutku + podlozku a 2x tesnenie
tazsie sa s tym odvzdusnuje
Fiat Punto 1.2 8V 44kw mk2b r.v. 2006
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 320
- Registrován: 11 srp 2008, 22:33
- Bydliště: Kosice-sidl. THC
Re: pokazeny odvzdusnovaci ventil kurenia
Chlapy podarilo sa Vám ten plastový šróbik nahradiť niečim iným ? ja tam mám taký klobúčik stiahnutý páskou...mechanikovi sa to nechtiac odlomilo keď mi menil tesnenie pod hlavou a ovzdušňoval systém..neriešil som to kým mi neodišiel termostat..musim ovzdušniť systém koli výmene termostatu a nejako mi žblnkot v palubovke nemizne...už mi viac krát dobre grgla expanzka hadice teple všade no tú bublinu v radiátore kúrenia nie a nie pretlačiť
Re: pokazeny odvzdusnovaci ventil kurenia
Ja som tam dal skrutku M6 s takouto hlavou http://www.ploty-pletivo-oplotenie.sk/s ... nie-100-ks" onclick="window.open(this.href);return false; dlzku zavitu uz neviem aku presne ale priblizne 15mm /možno max. 20mm/ do zavitu som po dlzke spravil ihlovym pilnikom drazku aby sa to lepsie odvzdusnovalo, hlavu skrutky som musel po obvode trochu obrusit aby sa zmestila do osadenia co je na tom ventile a ako tesnenie pod skrutku som pouzil O-kruzok vodovodnej baterie http://www.eshop-rychlo.sk/tesnenia/esh ... RUZOK-10x6" onclick="window.open(this.href);return false; mam to tam takto len od juna ale zatial v pohode.
Re: pokazeny odvzdusnovaci ventil kurenia
ja tam mam miesto toho original ovzdusnovaka klasicku srobu... bolo to ok, kym som to nedavno neovzdusnoval po vymene kvapaliny... stale som to mal zavzdusnene, tak som horuci motor ovzdusnoval, a pri dotahovani toho srobu som zrejme pretocil zavit,... tak mam taky dojem ze mi to teraz tade stale zavzdusnuje ked chladne motor, lebo po nastartovani mi zblnkoce voda, a aj mi tade obcas slzi kvapalina... tak uvazujem, ze ho tam dacim na fest prilepim, zatesnim, a ovzdusnovat to budem uz len na chladici. len neviem co pouzit, aby to tesnilo pri teplote a aby sa to nedostalo do vody.
1.2 8V 2000