Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V
Další (stupidní) dotazy:
1. v mé Multince není ukazatel teploty chladící kapaliny - je to normální? Dokonce i ve Škodě 120 r.v. 1977 jsem ho měl - jakož i vdalších 3 autech potom.
2. celkem mi chybí otáčkoměr, jelikož motor není moc slyšet - má někdo zkušenost s montáží otáčkoměru dodatečně?
3. nefunguje mi zadní stěrač - ještě jsem nepátral po příčině, jelikož počasí stojí zavyliž... . Jen prosím o radu kde začít. Ostřikovač zadního skla stříká (klakson troubí ha, ha). Má stěrač stírat permanentně, nebo jen po ostříknutí skla?
1. v mé Multince není ukazatel teploty chladící kapaliny - je to normální? Dokonce i ve Škodě 120 r.v. 1977 jsem ho měl - jakož i vdalších 3 autech potom.
2. celkem mi chybí otáčkoměr, jelikož motor není moc slyšet - má někdo zkušenost s montáží otáčkoměru dodatečně?
3. nefunguje mi zadní stěrač - ještě jsem nepátral po příčině, jelikož počasí stojí zavyliž... . Jen prosím o radu kde začít. Ostřikovač zadního skla stříká (klakson troubí ha, ha). Má stěrač stírat permanentně, nebo jen po ostříknutí skla?
Multipla EVO2 1,6 16V - kočár pro rodinu
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 56
- Registrován: 10 úno 2007, 19:11
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V
Zdraví Těpacholda píše:Další (stupidní) dotazy:
1. v mé Multince není ukazatel teploty chladící kapaliny - je to normální? Dokonce i ve Škodě 120 r.v. 1977 jsem ho měl - jakož i vdalších 3 autech potom.
2. celkem mi chybí otáčkoměr, jelikož motor není moc slyšet - má někdo zkušenost s montáží otáčkoměru dodatečně?
3. nefunguje mi zadní stěrač - ještě jsem nepátral po příčině, jelikož počasí stojí zavyliž... . Jen prosím o radu kde začít. Ostřikovač zadního skla stříká (klakson troubí ha, ha). Má stěrač stírat permanentně, nebo jen po ostříknutí skla?
Mám multinku o týden déle a taky o ní moc nevím.Ale můžu ti poslat manuál,teda jestli ho už nemáš?Tam se něco snad dozvíš.
Díky za nabídku. Manuál nemám, budu rád když ho pošleš. Moje adresa pacholdaH@seznam.cz
A jak jsi zatím spokojen máš benzín nebo diesel? Já jsem zvědav na spotřebu. Pokud to bude do 10 l "couračky" tak budu spokojen, beru to jako daň za prostor. Na JTD jsem neměl dostatek "love"
A jak jsi zatím spokojen máš benzín nebo diesel? Já jsem zvědav na spotřebu. Pokud to bude do 10 l "couračky" tak budu spokojen, beru to jako daň za prostor. Na JTD jsem neměl dostatek "love"
Multipla EVO2 1,6 16V - kočár pro rodinu
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 56
- Registrován: 10 úno 2007, 19:11
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
pacholda píše:Díky za nabídku. Manuál nemám, budu rád když ho pošleš. Moje adresa pacholdaH@seznam.cz
A jak jsi zatím spokojen máš benzín nebo diesel? Já jsem zvědav na spotřebu. Pokud to bude do 10 l "couračky" tak budu spokojen, beru to jako daň za prostor. Na JTD jsem neměl dostatek "love"
Mám to stejný co ty.zatím spotřebu nevím ale psaly na fóru 8-9L.Taky jsem přemýšlel o naftě nebo CNG.Ale vzhledem kolik najedu tak to asi stačí .A napiš jestli to došlo.
Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V
Ahoj Honzíku, teploměr vody tvoje ale ani moje nemá, a otáčkoměr taky ne, na absenci obojího jsem si ale velmi rychle zvyknul. U zadního stěřače je buďto špatná pojistka, ale to by zřejmě ještě nemakalo i něco jiného, ale pravděpodobněji bude špatné relé, které je vzadu u toho stěrače a stěrač spíná. Stěrač by měl stírat samostatně při otočení pravé páčky pod volantem. Jinak doufám, že se i rodinou přijedeš podívat na náš sraz viz. www.multiplaklub.cz zdravím Miloš Vrchlabí (SPŠT Jilemnice ))pacholda píše:Další (stupidní) dotazy:
1. v mé Multince není ukazatel teploty chladící kapaliny - je to normální? Dokonce i ve Škodě 120 r.v. 1977 jsem ho měl - jakož i vdalších 3 autech potom.
2. celkem mi chybí otáčkoměr, jelikož motor není moc slyšet - má někdo zkušenost s montáží otáčkoměru dodatečně?
3. nefunguje mi zadní stěrač - ještě jsem nepátral po příčině, jelikož počasí stojí zavyliž... . Jen prosím o radu kde začít. Ostřikovač zadního skla stříká (klakson troubí ha, ha). Má stěrač stírat permanentně, nebo jen po ostříknutí skla?
www.minimaxa.cz
Tak na to relé se mrknu, jen co mi to čas a počasí dovolí.
O srazu jsem ještě nepřemýšlel, jsem Multiplistou teprve 5 dní. Ale vzhledem k věku našeho benjamínka by to šlo stejně, asi jen na tu sobotu na "kukačku". Nocleh nepřipadá v úvahu, navíc 100 kč na osobu i ve stanu - mimo sezonu - není zase ta super price.
O srazu jsem ještě nepřemýšlel, jsem Multiplistou teprve 5 dní. Ale vzhledem k věku našeho benjamínka by to šlo stejně, asi jen na tu sobotu na "kukačku". Nocleh nepřipadá v úvahu, navíc 100 kč na osobu i ve stanu - mimo sezonu - není zase ta super price.
Multipla EVO2 1,6 16V - kočár pro rodinu
Ahoj,teploměr chladicí kapaliny nemá nikdo v multiple, aspoň v tom našem starším modelu,otáčkoměr to je jiná ,ty se montovali myslím od 2001 a jelikož ho taky nemám, tak už jsem uvažoval o dodatečné výměně budíku za ten lepší s otáčkoměrěm a palubním počítačem ,ale není to tak jednoduché, hlavně finančně.Se stěračem jsem měl taktéž problém a nakonec jsem ho musel rozebrat do šroubku,abych zjistil že se zadřela osička,tady to kluci z itošky trošku pohnojili a maj tam ocelovlou osičku v plastovým pouzdře a ta se časem zanese bordelem a zrezne ,protože těsnící kroužek zpuchří,jsem se nějak rozkecal,takže hrubým násilím vytlučeš osičku a obrousíš a navazelínuješ a smontuješ a chodí líp než new.
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
-
- Začátečník
- Příspěvky: 20
- Registrován: 04 zář 2006, 22:26
- Bydliště: Karlsbad
AháááKubanec píše:Ahoj,teploměr chladicí kapaliny nemá nikdo v multiple, aspoň v tom našem starším modelu,otáčkoměr to je jiná ,ty se montovali myslím od 2001 a jelikož ho taky nemám, tak už jsem uvažoval o dodatečné výměně budíku za ten lepší s otáčkoměrěm a palubním počítačem ,ale není to tak jednoduché, hlavně finančně.Se stěračem jsem měl taktéž problém a nakonec jsem ho musel rozebrat do šroubku,abych zjistil že se zadřela osička,tady to kluci z itošky trošku pohnojili a maj tam ocelovlou osičku v plastovým pouzdře a ta se časem zanese bordelem a zrezne ,protože těsnící kroužek zpuchří,jsem se nějak rozkecal,takže hrubým násilím vytlučeš osičku a obrousíš a navazelínuješ a smontuješ a chodí líp než new.
Včera jsme se o tom otáčkometru zrovna bavili doma, manželkovi chybí, taky neslyší. Jestli máš chuť se rozepsat, kde a za kolik by byla kaplička s otáčkoměrem aspoň k vidění, dopředu děkujeme.
Tak na to, že chybí teploměr jsem si už zvykl, otáčkoměr stále citelně chybí. Zatím to řešit nebudu. Ten stěrač jsem dnes rozebíral - relé cvaká - a opravdu je dost rezavá osička, pokusím se ji tedy vytlouct, ale jak jsem to zkoumal, bojím se aby se to celé nerozpadlo. Taky mě ještě napadlo, jestli není spálený motorek, nebo má svou vlastní pojistku, aby k tomu nemohlo dojít?
Ještě jsem dnes rozebíral zadní kliky, jelikož se nevracely do původní polohy a nechtěly se kvůli tomu zavírat dveře. Docela jsem se u toho zpotil, ale už to mám zaplaťpánbů za sebou. Po odinstalaci klik je stačilo pořádně promazat a už vše funguje tak jak má.
Ještě jsem dnes rozebíral zadní kliky, jelikož se nevracely do původní polohy a nechtěly se kvůli tomu zavírat dveře. Docela jsem se u toho zpotil, ale už to mám zaplaťpánbů za sebou. Po odinstalaci klik je stačilo pořádně promazat a už vše funguje tak jak má.
Multipla EVO2 1,6 16V - kočár pro rodinu
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 379
- Registrován: 26 lis 2006, 21:07
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Poradil bys, jak rozebrat ty kliky? Taky se mi nevracípacholda píše:Tak na to, že chybí teploměr jsem si už zvykl, otáčkoměr stále citelně chybí. Zatím to řešit nebudu. Ten stěrač jsem dnes rozebíral - relé cvaká - a opravdu je dost rezavá osička, pokusím se ji tedy vytlouct, ale jak jsem to zkoumal, bojím se aby se to celé nerozpadlo. Taky mě ještě napadlo, jestli není spálený motorek, nebo má svou vlastní pojistku, aby k tomu nemohlo dojít?
Ještě jsem dnes rozebíral zadní kliky, jelikož se nevracely do původní polohy a nechtěly se kvůli tomu zavírat dveře. Docela jsem se u toho zpotil, ale už to mám zaplaťpánbů za sebou. Po odinstalaci klik je stačilo pořádně promazat a už vše funguje tak jak má.