MOJE PUNTO II - Ukažte ta svoje ;) Martin72
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
MOJE PUNTO II - Ukažte ta svoje ;) Martin72
Tak jsem si řekl, že bych tu také mohl zvěčnit našeho Punťu, je to takový mazel mé drahé polovičky. Něco cca před rokem, přišla má polovička, že by ráda nějakou vlastní berličku. Požadavky nebyly nikterak přehnané, mělo to být malé se 4 dveřmi a čím více pytlů tím lepší a nesmělo to být bílé nebo černé. Má představa byla, že to nesmí být úplný lenoch. Tak jsme prolítli pár autobazarů, aby si má polovička udělala jistou představu. Potom mi již nic nebránilo ve výběru. Projel jsem si pár motorizací a závěr byl jasný, míň jak 80ps nemá cenu. Nakonec jsem vzal dovoz z "D", toho času byl v pátek dovezen v sobotu jsem ho objevil na netu, v neděli si ho prohlídl a v úterý už drandil s českými papíry.
- Přílohy
-
- CIMG1859.jpg (98.17 KiB) Zobrazeno 6166 x
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
- Reklama
MOJE PUNTO II - Ukažte ta svoje ;) Martin72
Vice info o aute by neuskodilo Obsah,pocet km,popripade cena nestyd se
Odesláno z iPhonu
Odesláno z iPhonu
Černý Fiát Punto II 1.9 JTD SX r.v. 2001
Re: MOJE PUNTO II - Ukažte ta svoje ;) Martin72
Tak kdo si přečetl podpis, tak už ví, že je to 1,2 16V ve výbavě ELX. Jestli někdo stáčel tachometr, tak to netuším. Na tacháči to mělo 122tisíc km, interiér byl zachovalý, potahy sice byly zaprášený, ale nic co by se nedalo mokrou cestou vyčistit. Bourané to nebylo, ale pár šrámů to na sobě má, ty ale neřeším na ty to nejezdí. Včetně přihlášení mě vyšel před loňským létem na 50tisíc.
Co se týká koroze, tak klasika, na přední haubně ďobance od kamínků, lehce chycené zadní lemy, podlaha omšelá - původní stav jak to sjelo z výrobní linky (tak hned dostal nový kabát na spodku ). Co se týká nějaké servisní historie, tak to byla velká neznámá, výfuk sice držel pohromadě, ale otázkou bylo jak to bude ještě dlouho (bylo to 1500 km ). Další co se rýsovalo jako zrající výměna byly tlumiče, vydržely o kousek déle asi 2500 km pak vytekly. To všechno byly opravy, s kterými jsem při koupi počítal, auto bylo na rampě, tak jsem věděl do čeho se pouštím. Jinak samozřejmostí byla výměna rozvodů, vodní pumpy, svíček, fitrů a oleje. Svíčky tam byly minimálně 40tisíc ne-li déle, pumpa byla původní, ale byla v cajku, rozvody byly dělaný, podle stavu tak cca do 50tisíc km. Rozvody někdo dělal bez přípravků, protože tam byly barvou rysky na kolech i řemenu. Momentálně se s ním najezdilo cca 10 tisíc km, zatím bez závad, motor si bere v průměru 6l/100km, spotřeba oleje je tak cca od rysky k rysce tak na 8 tisíc km. Boty obouvá 185/60/14 jak na léto tak na zimu. Sice nemá klimu, ale to mi nějak nevadí, aspoň je v motorovém prostoru více místa. Dle mého názoru, by byla ideální motorizace 1,4 16V, ale i tak nemá problém v plném obsazení akcelerovat při nájezdu na dálnici na trojku do rychlosti 140km/hod (což je cca 6500ot/min).
Tady je pár fotek před koupí.
Co se týká koroze, tak klasika, na přední haubně ďobance od kamínků, lehce chycené zadní lemy, podlaha omšelá - původní stav jak to sjelo z výrobní linky (tak hned dostal nový kabát na spodku ). Co se týká nějaké servisní historie, tak to byla velká neznámá, výfuk sice držel pohromadě, ale otázkou bylo jak to bude ještě dlouho (bylo to 1500 km ). Další co se rýsovalo jako zrající výměna byly tlumiče, vydržely o kousek déle asi 2500 km pak vytekly. To všechno byly opravy, s kterými jsem při koupi počítal, auto bylo na rampě, tak jsem věděl do čeho se pouštím. Jinak samozřejmostí byla výměna rozvodů, vodní pumpy, svíček, fitrů a oleje. Svíčky tam byly minimálně 40tisíc ne-li déle, pumpa byla původní, ale byla v cajku, rozvody byly dělaný, podle stavu tak cca do 50tisíc km. Rozvody někdo dělal bez přípravků, protože tam byly barvou rysky na kolech i řemenu. Momentálně se s ním najezdilo cca 10 tisíc km, zatím bez závad, motor si bere v průměru 6l/100km, spotřeba oleje je tak cca od rysky k rysce tak na 8 tisíc km. Boty obouvá 185/60/14 jak na léto tak na zimu. Sice nemá klimu, ale to mi nějak nevadí, aspoň je v motorovém prostoru více místa. Dle mého názoru, by byla ideální motorizace 1,4 16V, ale i tak nemá problém v plném obsazení akcelerovat při nájezdu na dálnici na trojku do rychlosti 140km/hod (což je cca 6500ot/min).
Tady je pár fotek před koupí.
- Přílohy
-
- DSCN1135[1].jpg (223.71 KiB) Zobrazeno 6136 x
-
- DSCN1145[1].jpg (226.57 KiB) Zobrazeno 6136 x
-
- DSCN1138[1].jpg (224.9 KiB) Zobrazeno 6136 x
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
- peter963
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 419
- Registrován: 09 kvě 2013, 15:24
- Bydliště: KOSICE STARE MESTO
Re: MOJE PUNTO II - Ukažte ta svoje ;) Martin72
Vyzera na tych fotkach pekne. Tak nech dobre sluzi a vela stastnych km bez nejakych nehod.
PETER Sn.-FIAT PUNTO-1.7 TD SX 5dvr.Ex
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
Re: MOJE PUNTO II - Ukažte ta svoje ;) Martin72
Ani v reálu nevypadá špatně, viděl jsem už i horší . Pár úprav ho výhledově asi nemine, uvidím co se namane.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: MOJE PUNTO II - Ukažte ta svoje ;) Martin72
Tak se asi něco namanulo
- Přílohy
-
- 27297467.jpg (48.5 KiB) Zobrazeno 6102 x
-
- 27297467 (1).jpg (47.45 KiB) Zobrazeno 6102 x
-
- pruziny.jpg (120.54 KiB) Zobrazeno 6102 x
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: MOJE PUNTO II - Ukažte ta svoje ;) Martin72
Tak co myslíte, má tam cenu dávat něco takového jako sportovní pružiny? Nechám si poradit, což nebývá dost často.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: MOJE PUNTO II - Ukažte ta svoje ;) Martin72
No i mlčení je odpověď.
A světe div se, ono to tam i pasuje.
A světe div se, ono to tam i pasuje.
- Přílohy
-
- CIMG1864.JPG (184.4 KiB) Zobrazeno 6034 x
-
- CIMG1862.JPG (214.36 KiB) Zobrazeno 6034 x
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 328
- Registrován: 17 kvě 2013, 14:23
- Bydliště: Bratislava
Re: MOJE PUNTO II - Ukažte ta svoje ;) Martin72
Romandinho v pohodě, já už myslel, že tu chcípl pes.
Mám tam sériové tlumiče pro klasickou verzi. Což znamená, že oproti tlumičům ze Sportinga jsou přední v nezatíženém stavu o 20mm delší a ve stlačeném o 15mm a zadní jsou delší o 10mm v nezatíženém stavu a ve stlačeném je délka stejná. Tlumiče tam mám plynové Magneti Marelli. Původní pružiny byly to nejměkčí bláto co se na Punta dávalo a vzhledem k pokročilému věku a únavě jsem měl hodnoty vzdálenosti mezi středem náboje a spodní hranou lemu následující předek/zadek 355mm/320mm. Nominální hodnota by měla být cca (podle výbavy) 370/345mm +/-5mm. Jízdní projev na těchto bláto pérech byl z mého pohledu dost rozpačitý, v zatáčkách se těžiště vozu přenášelo jednou dopředu a pak zase dozadu a to podle toho jak jsi zavíral nebo otvíral průjezd zatáčkou. Jinými slovy, z Maruš jsem zvyklý na daleko tvrdší podvozek a lepší vedení. V neposlední řadě jsem potřeboval také vyřešit klesající zadek při střední zátěži. Když jsem naložil rodinku (3 baby) 150kg + 50kg v kufru nádrž na 3/4, tak jsem se dostal na 340mm/270mm a to si tam ještě nesedla moje maličkost, další poctivý metrák+ . Cirka před 14 dny jsme tu v dredu o podvozku diskutovali na téma světlost, což mi připomnělo mojí nedořešenou záležitost. Nejdříve jsem uvažoval, že koupím nové klasické pružiny Kayaba a bude klid, njn ale jak už to bývá, vždycky se to nějak zvrtne.
Nejdříve jsem na netu našel samotné nové zadní pružiny Vogtland prodávají se v setu se snížením 35/35mm a to ve dvojím provedení 1) pro benzínové motory 2) pro naftové. Zadní pružiny jsou stejné pro všechny motorizace. Ty jsem pořídil za 900,-kč včetně pošty. A jelikož s jídlem roste chuť, tak jsem brouzdal dál a našel jsem jeté pružiny Eibach, snížení 50/50mm nerozlišují motorizaci. Když jsem si probral manuály a rozdíl mezi nejlehčí a nejtěžší verzí punťi je cca 200kg (můj je někde v půlce) tak jsem si řekl, že to risknu a půjdu do nich (předpokládal jsem použití pouze předních). Můj odhad byl snížení cca o 30-35mm, což by odpovídalo těm zadním od Vogtlandu. Pružiny Eibach mě vyšly na 1600,- včetně pošty. Suma sumárum jsem do toho zapadl za 2,5 litru. Oboje pružiny mají homologační protokol od TUV.
Zatím jsem na nich najezdil cca 200km a musím říci, že jsem spokojený, výrazný posun v jízdních vlastnostech a co se týče tvrdosti, ve smyslu vyražených zubů, tak to jsem nic nezpozoroval. A to tu v Praze máme jak dlažební kostky, tak tramvajové koleje. O dírách nemluvím, to beru už jako samozřejmost.
Mám tam sériové tlumiče pro klasickou verzi. Což znamená, že oproti tlumičům ze Sportinga jsou přední v nezatíženém stavu o 20mm delší a ve stlačeném o 15mm a zadní jsou delší o 10mm v nezatíženém stavu a ve stlačeném je délka stejná. Tlumiče tam mám plynové Magneti Marelli. Původní pružiny byly to nejměkčí bláto co se na Punta dávalo a vzhledem k pokročilému věku a únavě jsem měl hodnoty vzdálenosti mezi středem náboje a spodní hranou lemu následující předek/zadek 355mm/320mm. Nominální hodnota by měla být cca (podle výbavy) 370/345mm +/-5mm. Jízdní projev na těchto bláto pérech byl z mého pohledu dost rozpačitý, v zatáčkách se těžiště vozu přenášelo jednou dopředu a pak zase dozadu a to podle toho jak jsi zavíral nebo otvíral průjezd zatáčkou. Jinými slovy, z Maruš jsem zvyklý na daleko tvrdší podvozek a lepší vedení. V neposlední řadě jsem potřeboval také vyřešit klesající zadek při střední zátěži. Když jsem naložil rodinku (3 baby) 150kg + 50kg v kufru nádrž na 3/4, tak jsem se dostal na 340mm/270mm a to si tam ještě nesedla moje maličkost, další poctivý metrák+ . Cirka před 14 dny jsme tu v dredu o podvozku diskutovali na téma světlost, což mi připomnělo mojí nedořešenou záležitost. Nejdříve jsem uvažoval, že koupím nové klasické pružiny Kayaba a bude klid, njn ale jak už to bývá, vždycky se to nějak zvrtne.
Nejdříve jsem na netu našel samotné nové zadní pružiny Vogtland prodávají se v setu se snížením 35/35mm a to ve dvojím provedení 1) pro benzínové motory 2) pro naftové. Zadní pružiny jsou stejné pro všechny motorizace. Ty jsem pořídil za 900,-kč včetně pošty. A jelikož s jídlem roste chuť, tak jsem brouzdal dál a našel jsem jeté pružiny Eibach, snížení 50/50mm nerozlišují motorizaci. Když jsem si probral manuály a rozdíl mezi nejlehčí a nejtěžší verzí punťi je cca 200kg (můj je někde v půlce) tak jsem si řekl, že to risknu a půjdu do nich (předpokládal jsem použití pouze předních). Můj odhad byl snížení cca o 30-35mm, což by odpovídalo těm zadním od Vogtlandu. Pružiny Eibach mě vyšly na 1600,- včetně pošty. Suma sumárum jsem do toho zapadl za 2,5 litru. Oboje pružiny mají homologační protokol od TUV.
Zatím jsem na nich najezdil cca 200km a musím říci, že jsem spokojený, výrazný posun v jízdních vlastnostech a co se týče tvrdosti, ve smyslu vyražených zubů, tak to jsem nic nezpozoroval. A to tu v Praze máme jak dlažební kostky, tak tramvajové koleje. O dírách nemluvím, to beru už jako samozřejmost.
- Přílohy
-
- CIMG1865.JPG (144.76 KiB) Zobrazeno 6017 x
-
- CIMG1861.JPG (156.81 KiB) Zobrazeno 6017 x
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 328
- Registrován: 17 kvě 2013, 14:23
- Bydliště: Bratislava
Re: MOJE PUNTO II - Ukažte ta svoje ;) Martin72
Fuha celkom zaberak to precitat ale pekne do podrobna opisane a dobre to vypada. Takze teraz mam dalsiu slinu na novu vec na puntasa sakra ked to dam dokopy co vsetko by som chcel disky (200) + pruziny (100) + nove pneu na leto (200) tak sa vysplham k 500 Euram sakra az mi je zle z tej sumy
A to ze je to tu menej aktivne som si vsimol aj ja trebalo by to nejako rozbehat
A to ze je to tu menej aktivne som si vsimol aj ja trebalo by to nejako rozbehat
Punto Sporting 1.2 16v 59kW r.v 2000
Re: MOJE PUNTO II - Ukažte ta svoje ;) Martin72
A ještě jsem zapomněl na to nejdůležitější , současná vzdálenost středu kol a lemu je 330mm předek a 315mm zadek.
Koukal jsem, že uvažuješ o nových diskách, otázka je, jaké pláště chceš použít, pokud 185ky tak bych volil 6" ráfek, pokud 195ky tak ten 6,5". Otázka je potom jaký profil, u 185 se nosí 55 ale u 195 to je 45 i když průměrem by odpovídala 195/50. Já mám v TP zapsané na 15" disky jenom 195/45.
Koukal jsem, že uvažuješ o nových diskách, otázka je, jaké pláště chceš použít, pokud 185ky tak bych volil 6" ráfek, pokud 195ky tak ten 6,5". Otázka je potom jaký profil, u 185 se nosí 55 ale u 195 to je 45 i když průměrem by odpovídala 195/50. Já mám v TP zapsané na 15" disky jenom 195/45.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 328
- Registrován: 17 kvě 2013, 14:23
- Bydliště: Bratislava
Re: MOJE PUNTO II - Ukažte ta svoje ;) Martin72
Ja mám zapísané v TP 185/55 a 195/45 to ešte neviem čo tam dám. Riešiť to budem až po zime Ale ráno ma tak napadlo že by som si možno dal zapísať aj 16" disky do TP ale to uvidíme ako na tom budem finančne . Vieš mi poslať link na obchod kde si objednával pružiny? By som sa na to kukol pretože ja som našiel pružiny komplet -30/35 mm na všetky 4 kolesá a s cenou 200 Eur vyššie a podľa toho čo si písal teba to vyšlo 100 Eur +/-. Dík
Punto Sporting 1.2 16v 59kW r.v 2000
Re: MOJE PUNTO II - Ukažte ta svoje ;) Martin72
Já je kupoval na bazaru, proto mě to vyšlo levněji, ale co jsem tak koukal po netu, tak cena samotných pružin se pohybovala cca okolo 120-150E. Docela zajímavé jsou například tyto, bližším zkoumáním těchto pružin jsem se nezabýval, vycházím pouze z údajů na dané webové stránce.
http://tuning.autodoplnky.cz/autostyle/ ... -s92210354" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.highperformanceparts.cz/spor ... 30mm.31442" onclick="window.open(this.href);return false;
do těchto bych klidně šel:
http://shop.vdf-springs.com/index.php/a ... 2-1-4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tuning.autodoplnky.cz/autostyle/ ... -s92210354" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.highperformanceparts.cz/spor ... 30mm.31442" onclick="window.open(this.href);return false;
do těchto bych klidně šel:
http://shop.vdf-springs.com/index.php/a ... 2-1-4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: MOJE PUNTO II - Ukažte ta svoje ;) Martin72
Peknej Punta a velice sikovnej a ochotnej mechanik
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw