PALIVO: LPG
Moderátor: peta.smolik
Re: PALIVO: LPG
... utáhl jsem svorky kolem hadiček - těch co vedou k reduktoru. A je po únicích chladicí kapaliny.
Panda 1.2 Dynamic (rv2004), LPG od 115tis.km v březnu2012
- Reklama
Re: PALIVO: LPG
miror: super. Prosim mohl bys poslat fotku, kde to bylo? Diky
Starty se zlepsily i po stani v noci auto chytne temer vzdy na poprve. I kdyz po natankovani trvalo jeste par dni, nez se starty srovnaly. Ale porad to neni ono a neni to bez chyb. Tak me tak napada, vzit 3/4 a vice nadrz. Coz se mi moc nelibi, zbytecne vozit kila navic.
Starty se zlepsily i po stani v noci auto chytne temer vzdy na poprve. I kdyz po natankovani trvalo jeste par dni, nez se starty srovnaly. Ale porad to neni ono a neni to bez chyb. Tak me tak napada, vzit 3/4 a vice nadrz. Coz se mi moc nelibi, zbytecne vozit kila navic.
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Re: PALIVO: LPG
Mé poslední zkušenosti:
celé léto to stálo za starou bačkoru. LPG jsem kupoval všude možně.
Ovšem poslední dobou tankuji, dle doporučení fiatu, LPG od Flagy. 1x jsem natankoval BA98. Světe div se, starty se zlepšily již po třetí jízdě a stále se to zlepšuje. Neřešme to, zda to má či nemá vliv, v každém případě jsem zaznamenal zlepšení.
Navíc mě čekají rozvody, prohlídka po 120.000 a LPG po 90.000 km, takže i zde očekávám nějakou změnu.
Jedno svinstvo mě ale ve fiatu nas.alo, protože jezdím na pravidelné prohlídky a posledně mi nevynulovali jednotku k LPG, tak mi nyní vždy při zapnutí klíčku 3x zapípá. V manuálu píší, že dvě zapípání při vypnutí znamenají, že chce servis (prohlídku). Tak doufám, že to je jen nějaká chyba v manuálu, protože to normálně jezdí a nic neobvyklého nepozoruji.
celé léto to stálo za starou bačkoru. LPG jsem kupoval všude možně.
Ovšem poslední dobou tankuji, dle doporučení fiatu, LPG od Flagy. 1x jsem natankoval BA98. Světe div se, starty se zlepšily již po třetí jízdě a stále se to zlepšuje. Neřešme to, zda to má či nemá vliv, v každém případě jsem zaznamenal zlepšení.
Navíc mě čekají rozvody, prohlídka po 120.000 a LPG po 90.000 km, takže i zde očekávám nějakou změnu.
Jedno svinstvo mě ale ve fiatu nas.alo, protože jezdím na pravidelné prohlídky a posledně mi nevynulovali jednotku k LPG, tak mi nyní vždy při zapnutí klíčku 3x zapípá. V manuálu píší, že dvě zapípání při vypnutí znamenají, že chce servis (prohlídku). Tak doufám, že to je jen nějaká chyba v manuálu, protože to normálně jezdí a nic neobvyklého nepozoruji.
Fiat Panda 1.2 Dynamic + LPG
Re: PALIVO: LPG
Dnes po celodennim stani venku motor chytil snad na podesate . Bylo mi receno, ze to muze delat membrana v reduktoru. Netesni a propousti lpg a auto pak zle startuje. Ale nevim, me motor zacal zlobit asi po 6 mesicich od instalace lpg.
Mam rad lpg, ale tohle je jedina a velika vada na tom skvelem systemu.
Mam rad lpg, ale tohle je jedina a velika vada na tom skvelem systemu.
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Re: PALIVO: LPG
Nekdo ma provoz na LPG bez problemu, nekdo ne.. pritom jsou to dtto totozny auta.. :-/ a je to neodhadnutelny, ktery jo a ktery ne.. :-/
Ja tam nedavam 3/4 benzinu, ale beru za 300 nad rezervou, at to nesviti. Do 3/4 nalejt "novej benzin" nema moc vliv.
Foto tesneni hadice je napr. zde - pred utazenim. Je to okolo ruzovy od kapaliny a orezlej sroub.
Je to u reduktoru, ale jsou to v podstate vsechny hadice co vedou vodu - dle kazdyho montaznika se muze lisit zpusob provedeni, ale jsou to ty v podstate nejtlustsi hadice, co tam pridelali.
Ja tam nedavam 3/4 benzinu, ale beru za 300 nad rezervou, at to nesviti. Do 3/4 nalejt "novej benzin" nema moc vliv.
Foto tesneni hadice je napr. zde - pred utazenim. Je to okolo ruzovy od kapaliny a orezlej sroub.
Je to u reduktoru, ale jsou to v podstate vsechny hadice co vedou vodu - dle kazdyho montaznika se muze lisit zpusob provedeni, ale jsou to ty v podstate nejtlustsi hadice, co tam pridelali.
- Přílohy
-
- hadice.jpg (116.03 KiB) Zobrazeno 5122 x
Panda 1.2 Dynamic (rv2004), LPG od 115tis.km v březnu2012
Re: PALIVO: LPG
Tak mi pan , ktery mi montoval lpg poradil jednu vec. Kdysi uz jsem ji zkousel, ale to jsem mel bordel v nadrzi, takze spatne startovalo i na benzin. Muzete to take vyzkouset.
Pred vypnutim motoru (mozna lepsi jeste za jizdy cca 500m) prepnete provoz z lpg na benzin a nechte alespon minutu bezet.
Pokud druhy den auto nastartuje napoprve, mate na pul vyhrano. Pak je nadmiru jasne, ze benzinovy system je v poradku a neco je shnileho v lpg systemu. Toto vyzkousejte min. tyden,at mate jistotu.
Pokud budou ranni starty na benzin ok, tak je bud vadna membrana nebo nejaky jiny problem v lpg.
Zkousim to druhy den a auto startuje jak z praku.
Pred vypnutim motoru (mozna lepsi jeste za jizdy cca 500m) prepnete provoz z lpg na benzin a nechte alespon minutu bezet.
Pokud druhy den auto nastartuje napoprve, mate na pul vyhrano. Pak je nadmiru jasne, ze benzinovy system je v poradku a neco je shnileho v lpg systemu. Toto vyzkousejte min. tyden,at mate jistotu.
Pokud budou ranni starty na benzin ok, tak je bud vadna membrana nebo nejaky jiny problem v lpg.
Zkousim to druhy den a auto startuje jak z praku.
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Re: PALIVO: LPG
Je to divný, ale nyní startuji jak víno. Škrtnu a jedu.
Fiat Panda 1.2 Dynamic + LPG
Re: PALIVO: LPG
Já taky. Nejlíp mi to startuje v zimě. I po 14cti denním stání to chytlo na škrtnutí. Zato, když je teplo, startuju jak stará, neseřízená Škoda 120. V servisu tvrdí, že je to starým benzínem, čemuž bych teoreticky taky uvěřil, jenom mi nejde do hlavy, proč v zimě tomu starý benzín nevadí???
Fiat Panda 1.1 Active Plus, LPG
Re: PALIVO: LPG
Snadno, čím je nižší teplota, tím víc se mění hodnota z čidel teploty nasávaného vzduchu a teploty motoru... Takže když mrzne nebo je opravdu zima, je dávka paliva mnohem větší... A i po delší dobu (pomalejší ohřev).Fun píše:jenom mi nejde do hlavy, proč v zimě tomu starý benzín nevadí???
Zkusil bych tankovat Shell V-Power Nitro+, kde není žádná biosložka a tedy nic co by vodnatělo... Jediný problém může být s vytvářením kondenzátu ze stěn nádrže - lze redukovat zas nějakým aditivem do benzinu, ale zas to není samospasitelné a myslím, že jednou za měsíc vyměnit obsah nádrže by nemusel být problém
OT: to, co v těch Pandách máte od Fiatu namontovaný je sekvenční vstřikování od Tartarini?
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Re: PALIVO: LPG
Ahoj a dík za info.
Asi to bude jak říkáš. Nitro+ už jsem zkusil, ale nějakou změnu jsem nezaznamenal. No, možná to bude tím, že tankuji stylem, že když mám v nádrži 3 litry, dotankuji dalších 5. A těch 5 litrů mi stačí v létě na 2 měsíce, ((protože to přepíná už po ujetí několika set metrů (v horkém létě takřka po nastartování), jakmile se začne ručička teploměru zvedat)), v zimě tak na měsíc. Kdybych natankoval 15 litrů, budu to vystartovávat půl roku a na vyjíždění benzínu, když to není potřeba, zase nemám to finanční srdce…
Zkusím tedy ten Nitro+ tankovat pořád, aby byl v nádrži jen on a uvidím.
Jinak mám Tantarini od Fiatu, najeto 45000km, spotřeba 6,5 až 7l plynu – ať je léto, nebo zima.
Asi to bude jak říkáš. Nitro+ už jsem zkusil, ale nějakou změnu jsem nezaznamenal. No, možná to bude tím, že tankuji stylem, že když mám v nádrži 3 litry, dotankuji dalších 5. A těch 5 litrů mi stačí v létě na 2 měsíce, ((protože to přepíná už po ujetí několika set metrů (v horkém létě takřka po nastartování), jakmile se začne ručička teploměru zvedat)), v zimě tak na měsíc. Kdybych natankoval 15 litrů, budu to vystartovávat půl roku a na vyjíždění benzínu, když to není potřeba, zase nemám to finanční srdce…
Zkusím tedy ten Nitro+ tankovat pořád, aby byl v nádrži jen on a uvidím.
Jinak mám Tantarini od Fiatu, najeto 45000km, spotřeba 6,5 až 7l plynu – ať je léto, nebo zima.
Fiat Panda 1.1 Active Plus, LPG
Re: PALIVO: LPG
Prikladam post s videem a mym slavnym startovanim. Vse je receno v prispevku. Nyni tomu teprve rikam spatne starty
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=67&t=21241
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=67&t=21241
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Re: PALIVO: LPG
V podstatě by se dalo říct, že když mi to startuje špatně, startuji jak ty na videu, akorát s tím rozdílem, že ty startuješ přerušovaně a já to beru v kuse na jeden zátach.
Jinak mi někdo taky poradil, že když to nechce hned chytit, mám zkusit přidat lehce plyn. Nevím, jestli to není jen subjektivní dojem, ale řekl bych, to to chytá s plynem líp.
Jinak mi někdo taky poradil, že když to nechce hned chytit, mám zkusit přidat lehce plyn. Nevím, jestli to není jen subjektivní dojem, ale řekl bych, to to chytá s plynem líp.
Fiat Panda 1.1 Active Plus, LPG
Re: PALIVO: LPG
Ahoj. Od te doby, co tankuju Verva 100 na Benzine nemam se starty problem.
Pred prvnim tankovanim (NA 100) jsem vyjel a vycistil nadrz do sucha a ted tankuju pouze 100 oktan. Pres 2 mesice a starty bez problemu.
Treba to nekomu z vas take pomuze.
Pred prvnim tankovanim (NA 100) jsem vyjel a vycistil nadrz do sucha a ted tankuju pouze 100 oktan. Pres 2 mesice a starty bez problemu.
Treba to nekomu z vas take pomuze.
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Re: PALIVO: LPG
Mě to startuje i bez vervy. Stačí, aby se venku ochladilo a je to na první škrtnutí.
Fiat Panda 1.2 Dynamic + LPG