digi voltmeter

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
intel_sk
Znalec
Příspěvky: 701
Registrován: 12 čer 2011, 14:42
Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
Kontaktovat uživatele:

digi voltmeter

Příspěvek od intel_sk »

ahojte....kupil som si jeden voltmeter digi s podsvietením z Bazos.sk ale bohuzial ani si neprde.....tak som namontoval druhy ale ten ma este pridavnu 9V baterku....
Obrázek
Obrázek
pridavam aj video
http://www.youtube.com/watch?v=kiej7L6l ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
len ze ked tam mam 9V baterku stale svieti...
dalo by sa to prepojit cez nieco aby sa to zaplo ked nastartujem a zapnem svetla ???
inac musim stale odpojit 9V baterku
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
Reklama
 

Uživatelský avatar
Jaroslav1
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 399
Registrován: 06 říj 2010, 20:42

Re: digi voltmeter

Příspěvek od Jaroslav1 »

Jo to jde, přes rele 12V ovládané po zapnutí klíčku .
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Uživatelský avatar
Otomar
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 217
Registrován: 13 led 2012, 20:46
Kontaktovat uživatele:

Re: digi voltmeter

Příspěvek od Otomar »

Není jednoduší tam natáhnout spínané napětí a srazit ho odporem na 9 V? Odběr to má minimální, takže žádnej problém...
Fiat Punto MK1 55, 1996; Ford Focus 2004
Uživatelský avatar
intel_sk
Znalec
Příspěvky: 701
Registrován: 12 čer 2011, 14:42
Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
Kontaktovat uživatele:

Re: digi voltmeter

Příspěvek od intel_sk »

dakujem vam pospekulujem
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
Uživatelský avatar
Jaroslav1
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 399
Registrován: 06 říj 2010, 20:42

Re: digi voltmeter

Příspěvek od Jaroslav1 »

Na tom obrázku je vidět že to máš zapojené od zásuvky zapalovače a přepólovaný. Jest-li se rozhodneš pro ten odpor tak bys měl ve výpočtu toho odporu vycházet asi ze 14V. To je napětí v provozu. U mýho Punta po vypnutí klíčku nejde napětí do zásuvky zapalovače. S tím odporem jsem ti to taky navrhl ale pak jsem to raději upravil a smazal. :) Snížit napětí jde i usměrňovacíma diodama v serii a nebo stab. napětí,atd.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Pepik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 252
Registrován: 25 říj 2008, 17:48
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Re: digi voltmeter

Příspěvek od Pepik »

A co jednoduše,rezistor do serie a paralelně 9V zenerova dioda.A pak jednoduchý vzoreček na výpočet hodnoty rezistoru.
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
Uživatelský avatar
intel_sk
Znalec
Příspěvky: 701
Registrován: 12 čer 2011, 14:42
Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
Kontaktovat uživatele:

Re: digi voltmeter

Příspěvek od intel_sk »

dlho som tu nebol uz to fachcí ako ma....ale asi budem musiet kupit new baterku....ked motor bezí tak v pohodke namerane 13.2-12.9V len ze ked zapnem klucik tak len 10.9V co poviete
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“