Bravo2: klima
Moderátor: peta.smolik
- Darth.W
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 265
- Registrován: 28 dub 2011, 11:04
- Bydliště: Kysucke N. Mesto, SVK
Re: Bravo2: klima
jezkovi voci ... ale si pisal ze si to dal na automatiku, teda si klimu zapol, teda bezi tak co sa ti nezda?
[color=#FF0000]http://www.youtube.com/waderlord29[/color]
Fiat Tipo sedan 1.4 70 kW Italia Extra
Fiat Tipo sedan 1.4 70 kW Italia Extra
- Reklama
Re: Bravo2: klima
Víte někdo kde ústí hadička odtoku kondezátu? (manuální klima, pravděpodobně to bude u automatický stejný)
Resp. je po demontáži předních stěračů a torpéda rozumnější přístup k výparníku, tak aby se na něj dal přímo aplikovat desinfekční roztok? Díky za odpověď
Resp. je po demontáži předních stěračů a torpéda rozumnější přístup k výparníku, tak aby se na něj dal přímo aplikovat desinfekční roztok? Díky za odpověď
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Re: Bravo2: klima
odtok kondnzátu je vyvedení vpodlahe, výparník je v stredovom tunely, takže sa tam da dostat iba po vytiahnutí peloveho filtra na strane s polujazdca
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Bravo2: klima
Díky za odpověď, nebyl jsem si jistý, jestli je k němu přístup po vyndání filtru a chtěl jsem to dezinfikovat přes odtok
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Re: Bravo2: klima
Da sa.Ked das dolu ten bocny plast tak ten odtok je pod klimou.da sa ta gumicka stiahnut a vopchat tam hadicku z toho sprejamr.brain píše:Díky za odpověď, nebyl jsem si jistý, jestli je k němu přístup po vyndání filtru a chtěl jsem to dezinfikovat přes odtok
EX-Fiat stilo 1,9 jtd 85kw.Momentalne Fiat bravo 1,9 mjtd 88kw
Re: Bravo2: klima
Uvidím, až to rozeberu jak to bude vypadat Chtěl jsem to vzít rozprašovačem s roztokem ajatinu, ale radši koupím Valeo ClimPur.
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Re: Bravo2: klima
Caute. Chcem sa spýtať že ako ste spokojný s účinnosťou manuálnej klimatizácie u brava 1.4 tjet 88kw?
Re: Bravo2: klima
Moje auto ma 9 rokov, bol som minuyi nesiac na plnicke z klimi odcerpane 230g, cize cbybalo viac ako polovica,. Nie ze by nechladila ale po doplneni je to vyrazne lepsie.
Ozaj bol som prvy krat za tych 9 rokov.
Ozaj bol som prvy krat za tych 9 rokov.
marea 1,8
bravo 2 1,9 mjet 120
bravo 2 1,9 mjet 120
Re: Bravo2: klima
Takže si spokojný? Nie je to ze musíš mať 3 rýchlosť fukania na najmenšiu teplotu alebo že je tam chladno až po neviem koľkých kilometroch? Za každý ďalší názor budem rád. Ďakujem.
Re: Bravo2: klima
Pouzivam 1 max. 2 druhy stupen a to len vynimocne.
Nezabudny pri spusteni klimi prepnut na vnutorny okruh.
Nezabudny pri spusteni klimi prepnut na vnutorny okruh.
marea 1,8
bravo 2 1,9 mjet 120
bravo 2 1,9 mjet 120
Re: Bravo2: klima
Zdtavím fiaťáci.Mám taký problém s klímou.pred zimou som mal deravú hadičku a freón vyprchal.neriešil som to.prišiel apríl hadičku vymenil a nanovo naplnil klímu 500g ako ma byt.nikde neuniká.Teraz keď chodím v meste alebo stojím na jednom mieste klíma trocha chladí a čerpadlo zapína vypína v intervale 10sekúnd.chalani hovorili že tam nastane tlak,a čidlo vypne čerpadlo.ventilátor fúka na druhom stupni.akonáhle mimo mesta prekročím 80-90km/h(nápor vzduchu)začne chladiť ako besná.čím to môže byť?ak by čerpadlo bolo zlé,tak by to nechladilo vôbec.chladič klímový aj motorový sú čisté priedušné.ďakujem všetkým za odpovede.
Fiat Bravo 2 1.4Tjet 88kw Emotion 2008
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Bravo2: klima
ahoj, je preplnena, melo by stacit ji odpustit trochu media. Delal bych to pri zapnuty klime ventilem na strane nizkeho tlaku plus to bude blejt i neco oleje, takze nakej hadr at si to moc nezadelas. Odpoustet dokud kompresor bude 'padat'.
Re: Bravo2: klima
Neviem si predstaviť že profesionáli s profi prístrojom by urobili chybu. nevadí skúsim trocha vypustiť ako píšeš,potom dám vedeť
Fiat Bravo 2 1.4Tjet 88kw Emotion 2008
Re: Bravo2: klima
Dojeť někam, kde dělají servis klimatizací a ví víc, než jen že to má vysokotlaký a nízkotlaký okruh a na to přijde ta a ta hadice... Ať to chladivo odsajou a převáží, mrkni do manuálu na množství chladiva a na to kolik ho odsají.
Jinak to, že kompresor spíná a vypíná je dobře, systém natlakuje a pak vypne (= je tam chladivo). Když je tam chladiva málo, tak to tlakuje celou dobu.
Jinak to, že kompresor spíná a vypíná je dobře, systém natlakuje a pak vypne (= je tam chladivo). Když je tam chladiva málo, tak to tlakuje celou dobu.
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Bravo2: klima
mr.brain: v pripade bravy (obecne novych aut) to neni pravda, pouzivaji kompresor s promenym objemem a ten bezi porad - i kdyz je klima vypnuta. Nema cyklovani jako to delali klimy driv, ale snizuje vykon podle mnozstvi odpareneho media ve vyparniku. Cyklovani je taky rizene podtlakem ve vyparniku, ne pretlakem v chladici. To 'vypnuti' co popisuje riki je skokove snizeni objemu na minimum, neni to normalni situace, dojde k tomu ze se prehreje / pretlakuje chladic. Duvod muze byt preplneni nebo spatna funkce chladice (me uz tam taky schazi pulka zebrovani... je to uz proste stara plecka) a bez servisu typu vymena komponent je to odpusteni media nejjednodusi a nejlevnejsi zprovozneni.
Jinak souhlas s tim ze kdyz ma nekdo plnicku a umi pripojit hadice / zmacknout knoflik z nej jeste nedela odbornika na klimy
Jinak souhlas s tim ze kdyz ma nekdo plnicku a umi pripojit hadice / zmacknout knoflik z nej jeste nedela odbornika na klimy