Tesnenie pod hlavou - material?
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Tesnenie pod hlavou - material?
Ahojte,
prave mi menili tesnenie pod hlavou (prehrievanie atd).
Ked som preberal auto, tak mi mechanik tvrdil, ze povodne tesnenie bolo papierove, nove kovove, vraj sa pozeral a ine ani nieje. Navyse vraj bolo vytlacene do bloku motora. Teraz trosku bobkujem, ze ci mi to vydrzi...
Ake ste mali povodne tesnenie? Je mozne, ze v prvovyrobe davali papierove?
prave mi menili tesnenie pod hlavou (prehrievanie atd).
Ked som preberal auto, tak mi mechanik tvrdil, ze povodne tesnenie bolo papierove, nove kovove, vraj sa pozeral a ine ani nieje. Navyse vraj bolo vytlacene do bloku motora. Teraz trosku bobkujem, ze ci mi to vydrzi...
Ake ste mali povodne tesnenie? Je mozne, ze v prvovyrobe davali papierove?
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
- Reklama
Re: Tesnenie pod hlavou - material?
Papírové těsnění pod HLAVOU spalovacích motorů jsem nikdy neviděl ani neslyšel. Vím o těsnění z klingeritu s drátem,měděné a kovové. 

FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: Tesnenie pod hlavou - material?
neviem ci je to papier, ale proste neni to kov 

Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
Re: Tesnenie pod hlavou - material?
ak to bil klingerit 

punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25 říj 2008, 17:48
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tesnenie pod hlavou - material?
Co já jsem měnil tak to byly dvě vrsty něčeho jako klingerit a uprostřed plech.Kolem válců kovové vložky.Těsnění je pružné a po vyhřátí stvrdne.Tak,že se hlava po ujetí 200 km,jako dříve,už nedotahuje.Jak dlouho by papír vydržel vysokou teplotu,tlaky ve válcích a odolnost proti vodě?
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
Re: Tesnenie pod hlavou - material?
Takze auto sa mi vratilo po vymene tesnenia,hlava bola rovnana. 2 dni na to (po cca 100km) som rano nenatocil,ako keby sa pokazil starter. Expanzka prazdna,vytiahol mierku oleja a tam asi 7cm,vodu pretlacilo do oleja
Mam pocit,ze moje punto dojazdilo...

Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
Re: Tesnenie pod hlavou - material?
No,neztrácej naději asi ti to špatně opravili,když jsi s tím nejel tak to nebude tak zlé. Myslím s tou vodou v oleji. Když byla hlava srovnaná tak potom je problém asi v tom těsnění. Voda ti natekla do válců a je nestlačitelná a proto to starter nevzal .Montáž nového těsnění vyžaduje max.čistotu,po vyndání těsnění z obalu na styčné plochy nesahat a dodržet postup utažení šroubů hlavy.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: Tesnenie pod hlavou - material?
no len on hovoril daco o tom,ze to povodne tesnenie z ineho materialu bolo vytlacene do bloku,tam bude asi cela zrada.
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tesnenie pod hlavou - material?
Já bych mu to reklamoval a nestaral se co bylo čím, pokud brousil hlavu tak asi špatně, vůbec bych se s ním nebavil a dal to na reklamaci s tím aby vyměnil grátis i olej a taktéž v ceně kapalinu..
PS: na každým těsnění je napsaný na jakej moment se má dotáhnout, asi to nedotáh a proto se to podchcalo
PS: na každým těsnění je napsaný na jakej moment se má dotáhnout, asi to nedotáh a proto se to podchcalo
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Tesnenie pod hlavou - material?
To je alespoň vidět jak kvalitně a odborně se v servisech pracuje,hlavně ze zákazníka dostat co nejvíc peněz z kapsy.Holt co si člověk doma neudělá sám......
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Tesnenie pod hlavou - material?
no na vymenu tesnenia si sam netrufnem,nemam momentovy kluc ani pripravok na nastavenie rozvodov.
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25 říj 2008, 17:48
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tesnenie pod hlavou - material?
No já mám sice 8mi ventil a těsnění jsem měnil sám.Nedovedu si přestavit když blok motoru je litinový a bez vložek, hlava hliníková jak může být měké těsnění vymačkané do bloku motoru.Jinak momeťákem se utahuje jen první předutažení.Pak se utahuje postupně na úhly.Ten co to dělal to pořádně sprasil.Mám dojem, že vždy hlásí že rovnaly hlavu aby mohla být cena vyšší.I když ten 16ti ventil může být řešený jinak.
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000