Logo 1.4 i.e. - zahřáté nestartuje
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 6
- Registrován: 09 úno 2007, 13:53
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Logo 1.4 i.e. - zahřáté nestartuje
Ahoj, mám takový problém s Fiatem Uno Logo 1.4 i.e, r.v.1990, najeto 188tkm. Za studena startuje naprosto normálně, ale jakmile se motor úplně zahřeje (např. po 20 km), tak už nejde nastartovat dokud zase nevychladne-jenom točí a točí, ale nechytne, když náhodou jo, tak vůbec nereaguje na plyn a hned chcípne. Pak je potřeba tak hodinu čekat, než vychladne. Za jízdy nechcípá. Napadá vás něco?
Opel Vectra B 2.0 16V CDX
Fiat Uno Logo 1.4 i.e.
Fiat Uno Logo 1.4 i.e.
- Reklama
Ahoj no mam aj ja1,4 ie.No nemal som este taky problem ale napadaju ma niejake veci.Moze to robyt inducka ked je zohriata,alebo by to mohol byt rozdelovac.Pri rozdelovaci by som Ti odporucil ho vycistit.Mozu byt zanesene kontakty.No a uno 1,4 komkretne tak ma aj tyristorove zapalovanie moze to kludne robit aj prave to.Neviem skus sa pozriet najskor na rozdelovac a na inducku.Keby ma nieco este napadlo dam Ti vediet.Dufam ze Ti to pomoze.Vela stastia
-
- Začátečník
- Příspěvky: 1
- Registrován: 05 led 2007, 17:20
- Kontaktovat uživatele:
-
- Začátečník
- Příspěvky: 6
- Registrován: 09 úno 2007, 13:53
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem vyměnil snímač otáček, svíčky, kabely, palec rozdělovače, čidlo teploty chladící kapaliny (vše nové), cca 400 km to jezdilo v pohodě - startovalo studený, záhřáty, vždycky napoprvé, ani se nedusilo a teď zase Nenapadá vás něco? Nechci zas kupovat všechno znova, jenom to čidlo stálo 1400 (a že by vydrželo takovou chvilku..?), nemůže být chyba ještě v něčem jiném? Jinak projevilo se to opět tak, že jsem projížděl přes město, jednou to při rozjezdu škublo a zahřáty už zase ne a ne chytnout...
Opel Vectra B 2.0 16V CDX
Fiat Uno Logo 1.4 i.e.
Fiat Uno Logo 1.4 i.e.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 6
- Registrován: 09 úno 2007, 13:53
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Závada se rozšířila o špatné startování za studena, nedržení volnoběhu až chcípaní za studena, neplynulý chod motoru a dušení při přidání plného plynu. Včera jsem dal auto do servisu, v pátek by mělo být opravené, tak se s vámi podělím, co to způsobovalo... (jestli se jim to povede dát do kupy)
Opel Vectra B 2.0 16V CDX
Fiat Uno Logo 1.4 i.e.
Fiat Uno Logo 1.4 i.e.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 41
- Registrován: 03 bře 2007, 07:59
- Bydliště: Nový Jičín, CZ
zem
Ja mel na unu 1.4 problem se zemnema zkus pod baterkou je hlavni ukostreni a je tam jeden faston ktery zemni digiplex zkus to procistit ja mel problem s tim fastonem taky mi to neslo nekdy nakopnout jindy v pohode nekdy to cukalo az hruza, chcipalo to dusilo se to a bylo jedno jestli je to teple nebo studene a ona jenom jedna zem
FIAT Punto EVO 1.2 Dynamic 65k 5D
Punto MK2 1.8 HGT a je pryč
Punto MK2 1.8 HGT a je pryč
-
- Začátečník
- Příspěvky: 6
- Registrován: 09 úno 2007, 13:53
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Takže dneska jsem byl pro auto v servisu, co s tím dělali nevím. Škubání, dušení, několikanásobné startování za studena a nemožnost nastartovat za tepla se zdá být odstraněno. Vím, že je to staré auto, ale vadí mi ještě jedna drobnost, která se předtím neděla. Po nastartování musím cca 10 vteřin držet trušku přišláplý plyn, jinak to zdechne. Po těch pár vteřinách je vše ok. Tušíte něco? A ještě trochu mimo... Přestalo mi svítit topení a světlo na stropě - žárovky i pojistky ok.
Opel Vectra B 2.0 16V CDX
Fiat Uno Logo 1.4 i.e.
Fiat Uno Logo 1.4 i.e.