FIAT 500L
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: FIAT 500L
Stacia dojmy z testovacej jazdy?
Alebo je skor otazka na vlastnika?
Alebo je skor otazka na vlastnika?
Škoda Olctavia III 1,6 TDI Ambition; rv 2017
Bravo (II) Plus 1,4 66kW; rv 2010
minulosť s FIATom:
Panda Dynamic 1,2; rv 2006
Cinquecento Primavera 900i; rv 1996
500F; rv 1971
Bravo (II) Plus 1,4 66kW; rv 2010
minulosť s FIATom:
Panda Dynamic 1,2; rv 2006
Cinquecento Primavera 900i; rv 1996
500F; rv 1971
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: FIAT 500L
Že by 500 L plus? http://www.autoedizione.com/fiat-500l-7 ... ion-phase/" onclick="window.open(this.href);return false;
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: FIAT 500L
Je to 500XL.
Škoda Olctavia III 1,6 TDI Ambition; rv 2017
Bravo (II) Plus 1,4 66kW; rv 2010
minulosť s FIATom:
Panda Dynamic 1,2; rv 2006
Cinquecento Primavera 900i; rv 1996
500F; rv 1971
Bravo (II) Plus 1,4 66kW; rv 2010
minulosť s FIATom:
Panda Dynamic 1,2; rv 2006
Cinquecento Primavera 900i; rv 1996
500F; rv 1971
Re: FIAT 500L
Máme Fiat 500l Trekking žlutý s motorem 1.4 T-Jet a zatím spokojenost. Prostor, výhled z vozu, odhlučnění, komfort jízdy na úrovní. Pro rodinu s dvěmi dětmi jako stvořený. Manželka si nemůže vynachválit lehkost ovládání, hlavně spojka a volant v režimu CITY, jdou ůžasně lehce a měkce. Jen řadící páka není tak přesná jak np. v Passatu, ale to je otázka zvyku.
Re: FIAT 500L
Dobrý den,
tímto se hlásím jako čerstvý majitel 500L-ky
Dal jsem na zdejší rady a nakonec jsme pořídili nejsilnější benzinovou motoráž - 1.4 T-Jet
Jízdní vlastnosti z mého pohledu víkendového řidiče jsou označitelné jedním slovem - POHODOVÉ. Šestikvalt je opravdu znát, ač je to proti Hyundai celkem macek, tak i v 90tce na 5-tku mu nedojde dech a ochotně zrychluje. Na rozložení spojky si budu muset trochu zvyknou, ale z mého pohledu, volné a úsporné jízdy, je nastaveno dobře.
Vnitřní prostor je úžasný. Občas mne až překvapilo, že zatím co v Getzu jsem se místy už opíral o dveře, tady jsem byl stále volný. Čelní výhled je obrovský a zvláště v ČR, zemi kruhových objezdů, nepostradatelný. "Cinema efekt" zadních sedaček je ojedinělý a jsem zvědat na to, jak se na nich bude cítit přítelkyně s mimčem. Vzadu se jí v jiných autech zatím dělalo nevolno. Rozhodně ale vyvýšené sedačky jsou skvělé pro osazovaní "vajíčka" resp. dětské autosedačky. Už při testovací jízdě jsem si zkusil schválně v autosalonu umístit vajíčko. Šlo to až neuvěřitelně pohodlně, vůbec jsem se nemusel příliš hrbit A to máme vajíčko celkem mohutných rozměrů, podle toho co porovnávám s ostatními rodinkami. S tím i souvisí dostatečně velký nástupní otvor zadních dveří. Což bylo + při výběru proti jiným zvažovaným vozům (Peug. 2008, C3 Picasso, ASX, ...), kteří se holedbají velkým zavazadlovým prostorem, ale na úkor zmenšení prostoru cestujících vzadu. U 500L kompromisy volit nemusíte, a když je vám to málo, prostě si posunete sedačky
Přístrojová deska je přehledná. Čeho jsem se obával byla nepřehlednost rychloměru (příliš mnoho čárek), ale i s tím jsem se také rychle vyrovnal. Jediná drobná vada je v ovládání směrů ventilace. Nejsem žádný čahou, ale mám rád vyšší posed a v poloze, kterou jsem si nastavil mám problém na kruhový ovladač dosáhnout, aniž bych se musel předklonit.
Jsou to zatím první dojmy z první soukromé jízdy. Další poznatky budou následovat.
Ještě musím vymyslet, kam přidělat autokameru, kterou jsem si přinesl z původního auta. Naštěstí jsem již při jejím pořízení předpokládal koupi nového vozu, takže lepící podložku 3M jsem si schoval na později a nebudu to muset řešit věčně odpadávající přísavkou
tímto se hlásím jako čerstvý majitel 500L-ky
Dal jsem na zdejší rady a nakonec jsme pořídili nejsilnější benzinovou motoráž - 1.4 T-Jet
Jízdní vlastnosti z mého pohledu víkendového řidiče jsou označitelné jedním slovem - POHODOVÉ. Šestikvalt je opravdu znát, ač je to proti Hyundai celkem macek, tak i v 90tce na 5-tku mu nedojde dech a ochotně zrychluje. Na rozložení spojky si budu muset trochu zvyknou, ale z mého pohledu, volné a úsporné jízdy, je nastaveno dobře.
Vnitřní prostor je úžasný. Občas mne až překvapilo, že zatím co v Getzu jsem se místy už opíral o dveře, tady jsem byl stále volný. Čelní výhled je obrovský a zvláště v ČR, zemi kruhových objezdů, nepostradatelný. "Cinema efekt" zadních sedaček je ojedinělý a jsem zvědat na to, jak se na nich bude cítit přítelkyně s mimčem. Vzadu se jí v jiných autech zatím dělalo nevolno. Rozhodně ale vyvýšené sedačky jsou skvělé pro osazovaní "vajíčka" resp. dětské autosedačky. Už při testovací jízdě jsem si zkusil schválně v autosalonu umístit vajíčko. Šlo to až neuvěřitelně pohodlně, vůbec jsem se nemusel příliš hrbit A to máme vajíčko celkem mohutných rozměrů, podle toho co porovnávám s ostatními rodinkami. S tím i souvisí dostatečně velký nástupní otvor zadních dveří. Což bylo + při výběru proti jiným zvažovaným vozům (Peug. 2008, C3 Picasso, ASX, ...), kteří se holedbají velkým zavazadlovým prostorem, ale na úkor zmenšení prostoru cestujících vzadu. U 500L kompromisy volit nemusíte, a když je vám to málo, prostě si posunete sedačky
Přístrojová deska je přehledná. Čeho jsem se obával byla nepřehlednost rychloměru (příliš mnoho čárek), ale i s tím jsem se také rychle vyrovnal. Jediná drobná vada je v ovládání směrů ventilace. Nejsem žádný čahou, ale mám rád vyšší posed a v poloze, kterou jsem si nastavil mám problém na kruhový ovladač dosáhnout, aniž bych se musel předklonit.
Jsou to zatím první dojmy z první soukromé jízdy. Další poznatky budou následovat.
Ještě musím vymyslet, kam přidělat autokameru, kterou jsem si přinesl z původního auta. Naštěstí jsem již při jejím pořízení předpokládal koupi nového vozu, takže lepící podložku 3M jsem si schoval na později a nebudu to muset řešit věčně odpadávající přísavkou
Re: FIAT 500L
Tak jsem po roce opět zde. Bohužel NÁHODA JE BLBEC (neočekávaně jsme potkali sněžného muže) a chtěla tomu, že v brzké době budu moci ke svým zkušenostem s 1.4 T-jet přidat i "recenci" s 500l Living 1.6 multijet-kou Nic se nemění ale na tom, že se doma těšíme, až se nám náš Červeňáček vrátí.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24 zář 2024, 16:40
Re: FIAT 500L
Nejlepší auto co jsem za celý život měl. Mám 1.4 70kw. Nesmrtelný motor. Bezproblémové auto.
Re: FIAT 500L
Už nemáš?
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)