TYP - výměna přístrojové desky MK1

Vybavení a úpravy interiéru, vnitřní doplňky

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot

Odpovědět
bobas
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 482
Registrován: 12 bře 2009, 13:47

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od bobas »

Mam doma budiky s tedecka s otackomerem,pokud bys chtel tak je pustim,ja daval z elx...jinak staci vymenit cidlo a pojede to...
Reklama
 

Uživatelský avatar
Kani
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 20 led 2011, 20:14
Bydliště: Svojetice

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od Kani »

jenze prave to ono cidlo vyuziva zhaveni a kdyz cidlo odpojim tak neprestane zhavit :(
Kani
Škoda Roomster 1.4 16V, Fiat Punto 1.7TD
Opel Corsa 1.0 12V, Daewoo Espero 2.0, Škoda Fabia Combi 1.4 16V LPG Landirenzo Omegas, Fiat Croma 2.0 LPG, Škoda Rapid 136B LPG, Škoda 120GLS LPG, Škoda 120LS
1968
Začátečník
Příspěvky: 49
Registrován: 20 pro 2011, 08:56
Bydliště: Vykáň

Re:

Příspěvek od 1968 »

zokot píše:
Plecháč Tony píše:Já sem akorát zjistil, že rozdíl mezi tou přístrojovkou s těma zelenejma rámečkama je ten, že místo kontrolky "CODE" tam je kontrolka "BEZPECNOSTNICH PASU" a aby svítili (fungovali) kontrolky dobíjení a mazání, tak se na tej přístrojovce musí spojit (propájet jedno místo) jinak je úplně totožná (co se funkvce týká)
Které místo se má propojit? Máš prosím fotku?
Nemáte náhodou někdo tu fotku které místo se má propájet ??? Mám vyměněno ale nesítí mi ty kontrolky Díky
The Italian family - Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85kW; 2003
- stařeček Puntík 1.1 55 SX; 1997
obikeros
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 08 bře 2012, 23:35

vymena budikov potrebujem radu

Příspěvek od obikeros »

zdravim vas potrebujem radu moje pristrojovka vsetko ide akurat mi nepocita km preco??? zohnal som druhe budiky co vsetko je potrebne k vymene je treba aj diagnostiku
Uživatelský avatar
intel_sk
Znalec
Příspěvky: 701
Registrován: 12 čer 2011, 14:42
Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
Kontaktovat uživatele:

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od intel_sk »

ObrázekObrázek
chalani.tu je fotka zadnej strany budikov z ELX vyznacene miesta su kruzok konektor druhy znak + pol...ked nasuniem konektor tak sa stane ze nesvieti kontrolka dobijania....len ze vyrobil som si skusacku domacu kabliky a ziarovka....ked som jeden koniec kablika pripojil na konektor a dany kontakt druhy koniec som pritisol na to + pol a cuduj sa svetu ziarovka zasvietila,po starte ako ma zhasla a potom opät rozsvietila....
mozte poradit co je s tym....precistit cely plosak kontoxom alebo ????
dikes za rady
kontakty precistene
ale nefunguje je to aj tak.....uz len potom poriesit ukostrenie
dufam ze nevadi ze som odpojil ten pridavok co tam bol na airbag
bol som na umyvacke a pri startovani z nej sa mi zaplo mazanie asi na 3 sekundy....potom zhaslo...len ze pri otocení klucika do polohy 1. nesvietilo nic....bude asi spatna kostra ale cele cidlo?
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
zezi
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 23 dub 2012, 09:21
Bydliště: Ruda

Re: vymena budikov potrebujem radu

Příspěvek od zezi »

jake máš punto? já mám 1.2 8v ´99 a měnil jsem si budíky a stačilo jenom odšroubovat kryt a dat novou, je tam jedna patice, akorát mě pak blikaj hodiny a stav km
[color=#FFBF00]FIAT PUNTO II 1.2 8v[/color]
peter157
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 29 kvě 2012, 14:07

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od peter157 »

Zdravím menil som pristrojovku z tlakom turba a oleja.Potreboval by som poradiť kam na sanie pripevniť hadičku budika turba.Je tam od vyroby nejaka zaslepena trubička? alebo budem musieť vyrabať nejake t-čko?Pri prvom preskumani som nič kam by som sa pripojil nenašiel.
Pri oleji mi je to jasne tam potrebujem dokupiť čidlo a natiahnuť kabel.

Vďaka Peter
peter157
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 29 kvě 2012, 14:07

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od peter157 »

Chlapi naozaj mi nikto nevie poradiť? Skuste aspoň teoretizovať budem vdačný za akukoľvek radu.
Uživatelský avatar
intel_sk
Znalec
Příspěvky: 701
Registrován: 12 čer 2011, 14:42
Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
Kontaktovat uživatele:

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od intel_sk »

ahoj.....pravdepodobne mas TD ak sa nemylim.....mam pravdu ?
Obrázek

mas to tam cierno oznacene....snad tam mas take nieco
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
peter157
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 29 kvě 2012, 14:07

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od peter157 »

Vďaka za odpoveď jasne mam td ja trúbka zabudol som napisať čo za punto vlastne mam. :) Zapojil som budík dnes ešte predtím ako som si prečital odpoveď presne na ten čudlik ktory si označil.Rozobral som skoro cele sanie kým som ho našiel zvlaštne bolo že som tam nemal žiadnu zaslepku ale našiel som este jednu zablendovanu hadičku zo sania približne v tom mieste ktorá išla dopredu a končila u vstrekovacieho čerpadla. Aspoň mam istotu že tam naozaj patrí hadička na podtlak.

Ešte raz veľka vdaka za odpoveď.
Uživatelský avatar
intel_sk
Znalec
Příspěvky: 701
Registrován: 12 čer 2011, 14:42
Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
Kontaktovat uživatele:

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od intel_sk »

asi mas odpojeny egr ventil tak ako ja.....taka tenka cierna hadicka
Obrázek
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
peter157
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 29 kvě 2012, 14:07

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od peter157 »

Môže to byť aj keď moja hadička je zo zelením textilnym opletom.
Uživatelský avatar
MING
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 215
Registrován: 22 srp 2012, 23:53
Bydliště: Žilina

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od MING »

Ja trošku odbočím ale ostanem stále pri budíkoch. Skúšali ste už niekto klasickým bielym ručičkám zmeniť farbu? A aby to bolo aj vidno ako napríklad u modelu GT? Ale nechcem meniť prístrojovku za tú z modelu GT. Na BMW fóre som čítal že by to šlo klasickým lakom na nechty ale som v tom trochu skeptický tak sa pýtam či s tým niekto nemáte nejakú skúsenosť. Hľadal som to tu ale bez výsledku. Ak byste o niečom vedeli budem rád :wink:
4 doors, more whores!
Fiat Punto MK1 GT3 RcktDoggy‬
Uživatelský avatar
intel_sk
Znalec
Příspěvky: 701
Registrován: 12 čer 2011, 14:42
Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
Kontaktovat uživatele:

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od intel_sk »

ahoj...mna to este nenapadlo ale je to asi mozne
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
Uživatelský avatar
MING
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 215
Registrován: 22 srp 2012, 23:53
Bydliště: Žilina

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od MING »

Keby ste niekto o niečom vedeli alebo mali s tým skúsenosť podelte sa. Celkom by ma to potešilo :wink:
4 doors, more whores!
Fiat Punto MK1 GT3 RcktDoggy‬
Odpovědět

Zpět na „Punto - interiér“