Schéma ŘJ
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Schéma ŘJ
Ahoj, prosím nemáte někdo schéma elektriky k řídící jednotce? Při jízdě mi občas "vypadne" řídící jednotka a musím odpojit a připojit baterku, pak auto zase jede. Tak mě zajímá, jestli by nemohla být chyba v nějákém relátku nebo napájení řídící jednotky... Nerad bych už po 3 kupoval další řídící jednotku prosím... Jedná se o punto II 1,2 8V díky moc za každý nápad...
Fiat Punto Mk2 1.2 8V
- Reklama
Re: Schéma ŘJ
A ty chces tu RJ rozobrat a letovat do nej? Neviem ked sa ti hu podari rozobrat bez poskodenia daj vediet lebo to je nemozne. Co to znamena, ze vypadne pocas jazdy RJ ako z uchytov alebo napajanie vypadne alebo zacne mat auto nepravidelny chod alebo co? Neviem si to dostatocne opisat a tiez preco si hu menil, co bolo zle na tej starej?
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
Re: Schéma ŘJ
Vypadává napájení ŘJ, letovat do ní to je vražda. Měnil jsem jí protože předchozí měla vypálenej výstup na zapalovací cívku a auto jelo na dva válce. Auto bylo 4 měsíce v "servise" kde mi v ničem nepomohly, tak jsem objednal z bouraného punta přez internet jinou a ta tohle dělá od začátku. Je to přesně tak, že jedu a najednou (v nepravidelném intervalu) auto chcípne. Diagnostika řekla, že když auto chcípne nelze navázat spojení s ŘJ. Prý nejspíš bude závada přímo v jednotce. Jako by se najednou při jízdě odpojila... Doufám že jsem se v tom moc nezamotal a popsal to srozumitelně...
Fiat Punto Mk2 1.2 8V
Re: Schéma ŘJ
Velakrat preberana tema tuna na fore staci pohladat...
V skratke na tychto 1.2 8V nie na vsetkych iba do urciteho roku vyroby bola vyrobna vada tych RJ. A to taka, ze tam odchadzalo budenie jednej cievky a auto slo iba na dva valce. Opravovat sa moc tie jendotky nedali i ked dakde na nete som videl, ze ich uz niekto opravuje a ponuka to ako sluzbu. Naj riesenie bolo zohnat "panensku" RJ t.j vycistenu pripravenu iba na zalozenie do auta. Takto ocistit RJ vie iba par machrov a ja nepoznam ani jedneho co by to vedel. Tiez sa odporuca vymenit cievky pokial su tam este stare povodne lebo pri prvom starte ti to odpali na novo a mozes zhanat dalsiu RJ. Ked ti hu vymenili menili sa aj cievky?
V skratke na tychto 1.2 8V nie na vsetkych iba do urciteho roku vyroby bola vyrobna vada tych RJ. A to taka, ze tam odchadzalo budenie jednej cievky a auto slo iba na dva valce. Opravovat sa moc tie jendotky nedali i ked dakde na nete som videl, ze ich uz niekto opravuje a ponuka to ako sluzbu. Naj riesenie bolo zohnat "panensku" RJ t.j vycistenu pripravenu iba na zalozenie do auta. Takto ocistit RJ vie iba par machrov a ja nepoznam ani jedneho co by to vedel. Tiez sa odporuca vymenit cievky pokial su tam este stare povodne lebo pri prvom starte ti to odpali na novo a mozes zhanat dalsiu RJ. Ked ti hu vymenili menili sa aj cievky?
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
Re: Schéma ŘJ
Cívky jsem měnil sám, svíčky a kabely taky... No právě že teď už auto jede normálně na 4 tak jak má... Vyměnil jsem jednotku, imo box a spínačku. Vše by fungovalo až na to, že to občas "vypadne"... Nevím jestli mám jít po kabelech, nějakém relé nebo schánět jinou jednotku... Jaké relé by na to mohlo mít vliv jestli vůbec? Díky moc...
Fiat Punto Mk2 1.2 8V
Re: Schéma ŘJ
Ked to vypadne zasvieti nejaka kontrolka? Chcelo byt map napichnutu diagnostiku pocas jazdy a pozerat, ze co sa autu nepaci a preco to pada... Kontrolou kablou a vycistenim a prestriekanim cidiel kontakt sprejom nespravis nic zle. Ono od PC tazko hadat, ze co by to mohlo robit, ale nevidel by som to na RJ... Kedy to takto zablbne myslim, ci ides po tankodrome alebo "normalnej" ceste alebo to nema suvis
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
Re: Schéma ŘJ
To právě nemá vliv... Někdy auto jezdí třeba týden v pohodě po všech cestách a někdy to udělá 3x za 10km... Počítač právě napsal jen ztráta komunikace s řj, když to chcíplo. Ale nebyla to orig. fiat diag. Tak nevím... Každopádně zkusím pročistit co mě napadne... Ale když to řeknu hodně laicky vypadá to jako kdyby se prostě někdy jednotka přehřála a přestala fungovat. Akorát je tam dost divné, že když odpojím a připojím baterku tak to hned zase funguje, tomu nerozumím...
Fiat Punto Mk2 1.2 8V
Re: Schéma ŘJ
prvně bych překontroloval zasunutí konektorů do ŘJ a potom napájení ŘJ.Zasunutím myslím i jednotlivých pinů v bloku konektoru,hlavně napájecich.Protože pokud sem dobře pochopil tak Ti prostě všechno zhasne a nesvítí žadná kontr.
Naposledy upravil(a) rossi dne 25 bře 2013, 13:06, celkem upraveno 1 x.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Schéma ŘJ
Jak poznám co slouží pro napájení řj? díky jinak konektory i piny zkontrolovány...
Fiat Punto Mk2 1.2 8V
Re: Schéma ŘJ
Jedině ze schematu ale to ja nemám na Mk2 jen na Mk1 a to ještě na mot.1,6. Jinak jedině měřit multimetrem.Kabel napájení ŘJ bude mít na 99% červenou barvu.
Naposledy upravil(a) rossi dne 25 bře 2013, 13:10, celkem upraveno 1 x.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Schéma ŘJ
Schéma jsem právě nikde nenašel... Mělo by to být v knížce jak na to, doufám že jí někdo má a napíše...
Fiat Punto Mk2 1.2 8V
Re: Schéma ŘJ
Nevíte do jakýho roku výroby měly ti ŘJ takovéto problémy?
Fiat Punto II, 1.2 8V, 44kW, r.v. 11/2001
Re: Schéma ŘJ
Co jsem slyšel, údajně byl problém s jednotkami 1999-2000. U aut koupených u nás se ty jednotky měnily automaticky při pravidelných záručních prohlídkách (tak to proběhlo na Puntu II, které má moje sestra). Jaké je přesné typové označení té jednotky, třeba by se dalo něco vygůglit - v manuálu Haynes na Punto II jsem k tomu zapojení ŘJ nic nenašel.
Re: Schéma ŘJ
Takže by pomohlo sehnat jednotku z novějšího? Já už mám 3 jednotku s příslušenstvím... První mi zničili v servise, kde je ani nenapadlo, že by škodu platili oni... Samozřejmě to byla moje vina... Tak už bych nerad kupoval další zbytečně :-/
Fiat Punto Mk2 1.2 8V