palio weekend 1,7 TD

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
richard paul
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 14 srp 2006, 12:20

palio weekend 1,7 TD

Příspěvek od richard paul »

poradte mi prosim vas,
mam palio TD 1,7a zda sa mi ze turbo nefunguje, teda ako vlastne zistim ci ide alebo nie, myli ma to z u inych TD to pocujem / pocujem nasavanie vzduchu/. ako to mozem zistit aj bez servisu? po meste mam totiz spotrebu 11 l a nad 2000 otacok je motor sice hlucnejsi , ale vykon mi akosi chyba :roll: :?:
Reklama
 

bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Příspěvek od bigben.m »

mám taky TD a když jsem ho kopil měl v háji potenciometr na vstřik.čerpadle(reguluje předvtřik-ve vyšších ot. regulaci přebírají odstředivá závaží v čerpadle)bylo to líné a ve městě to dost žralo.jak zjistit chod turba to fakt nevím-ale to řízení předvstřiku si zkontroluj-nebo nech zkontrolovat.
richard paul
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 14 srp 2006, 12:20

Příspěvek od richard paul »

dik za radu a co to stoji tato sranda?- ten potenciometer?...zvladnem to aj sam? pois mi kde to hladat.... :lol:
richard paul
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 14 srp 2006, 12:20

Příspěvek od richard paul »

este cosik ma trapi.... vybracie z motora mi prenasaju do interieru- az tak ze mi kluce v zapalovani strngaju... cim to je?
bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Příspěvek od bigben.m »

zkusím poslat foto toho potenciometru.ALE ty vybrace-to by mohl být problém s časováním vstřiku,nebo ventilů-doporučuji kouknout na rozvodový řemen a zkontrolovat rysky na řemenicích http://punto.mysteria.cz/ozubvr.htm Obrázek
bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Příspěvek od bigben.m »

jo a kolik ten potenciometr stojí, to nechtěj ani vědět nebo máme o člena míň.spíš to všechno bude souviset s těma vybracema-to si nech co nejdřív dopořádku nebo půjde motor do kytek.nech si poradit od někoho zkušenýho.ten odkaz k tomu řemenu je od punta-motor je stejný-jen tam nesedí povídání o vzduchovém filtru a jiné drobnosti.musíš vymontovat filtr vzduchu.odcvakat plastový kryt řemenice,a jeden problém-na klice imbusem (tuším 6)odmontovat řemenici alternátoru,jinak neuvidíš značky na pohonu ozub.řemenu a bloku.
richard paul
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 14 srp 2006, 12:20

Příspěvek od richard paul »

no tak som bol v servise fiatu. a zostal som milo prekvapeny. chlapik zo servisu na aute absolvoval jazdu a povedal ze tomu autu absolutne nic nie je . jedine co zistil bolo ze asi bude treba vymenit silenblok a kupit vsetky nove gumy.tak som rad....este povedal ze sa zvykne / asi v potenciometri myslim/ usadzat karbon, a ze preto ten pocit ze turbo nejde. ze to staci len auto poriadne prevetrat: tak na 160km aby sa ten karbon vyplavil. ze motor ide vyborne len ho treba obcas viac ponamahat... :lol:
bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Příspěvek od bigben.m »

pokud to byl jen silenblok tak je to fajn.s mechanikem plně souhlasím,že je třeba auto rozjezdit.zkus i lepší naftu.
Odpovědět

Zpět na „Palio“