Prehrivani motoru
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Prehrivani motoru
Zdravim,
mam takovy zajimavy problem... Kdyz jedu "normalne" tak se auto i v takove teplote venku jaka je tak za cca 5-10km zacne varit. Sepne sahara a po nejake dobe za jizdy i pri stani vyleze teplota prez 100stupnu a dal uz sem to nezkousel a hlavne to netopi a prijde mi i ze motor ma "vetsi" otacky na volnobeh. Tech otacek sem si vsiml az dnes posledni jizdu kdy sem nemel diag abych se podival kolik to ma presne. Kdyz jedu jako prase a motor tocim(klidne na dvojku 50-65km/h) tak auto normalne ujede klidne 30km a sahara nic a teplota se drzi krasne na 90 stupnu a topi, ale pokud zastavim a stojim tak po chvili prestane topit a zacne se zase prehrivat(sahara jede a teplota furt stoupa). Cim to muze byt ? Tesneni pod hlavou mam delane pred 3 mesicema i se srovnanim hlavy. Od te doby sem ujel tak 6tis. km a vzdy v pohode. Termostat je stary cca 5mesicu. Chladici okruh je odvzdusneny, netlakuje, nesmrdi po spalinach a ani nemam emulzi na vicku.
mam takovy zajimavy problem... Kdyz jedu "normalne" tak se auto i v takove teplote venku jaka je tak za cca 5-10km zacne varit. Sepne sahara a po nejake dobe za jizdy i pri stani vyleze teplota prez 100stupnu a dal uz sem to nezkousel a hlavne to netopi a prijde mi i ze motor ma "vetsi" otacky na volnobeh. Tech otacek sem si vsiml az dnes posledni jizdu kdy sem nemel diag abych se podival kolik to ma presne. Kdyz jedu jako prase a motor tocim(klidne na dvojku 50-65km/h) tak auto normalne ujede klidne 30km a sahara nic a teplota se drzi krasne na 90 stupnu a topi, ale pokud zastavim a stojim tak po chvili prestane topit a zacne se zase prehrivat(sahara jede a teplota furt stoupa). Cim to muze byt ? Tesneni pod hlavou mam delane pred 3 mesicema i se srovnanim hlavy. Od te doby sem ujel tak 6tis. km a vzdy v pohode. Termostat je stary cca 5mesicu. Chladici okruh je odvzdusneny, netlakuje, nesmrdi po spalinach a ani nemam emulzi na vicku.
šPunto mk2a 3dv 1,2 8V - eX
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
- Reklama
Re: Prehrivani motoru
že to netopí bych řekl že zavzdušněnej okruh + málo vody ale jelikož píšeš že tohle je ok leda vodní pumpa má před smrtí bych řekl 

punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prehrivani motoru
Já bych řekl že hlava ale když je dělaná nedávno tak jedině ta pumpa asi
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Prehrivani motoru
musim suhlasit s twolivom niekde sa ti musi zavzdusnovat.. mne toto iste robilo minuli tyzden, ale mne odislo tesnenie pod hlavou :/ takze neviem..ale pravdepodobne to bude ta vodna pumpa, alebo skus pozriet tesnost radiatora a sustavy, ci ti niekde nekvapka alebo neslzi...
"NOW" Citroen Xsara Picasso 1.8 16V :)
"EX" Fiat Punto Mk2a 1.2 16V :(
"EX" Fiat Punto Cabrio 1.2 16V :(
"EX" Fiat Punto Mk2a 1.2 16V :(
"EX" Fiat Punto Cabrio 1.2 16V :(
Re: Prehrivani motoru
Takze zase rozebrat celou palubku
...

šPunto mk2a 3dv 1,2 8V - eX
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prehrivani motoru
A proč palubku? Vyměň vodní pumpu
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Prehrivani motoru
Zacala se mi ztracet voda a pod autem ani kapka..
šPunto mk2a 3dv 1,2 8V - eX
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prehrivani motoru
Takže jde voda do oleje a nebo do válce a nebo prosakuje ten radiátor ale to bys poznal že ta voda bude v autě... Jseš si jistej že nemáš těsnění pod hlavou daný obráceně??? S tím už mám zkušenost 

Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Prehrivani motoru
No ja to nedelal ale delal to chlapek co dela fiaty 20 let.
šPunto mk2a 3dv 1,2 8V - eX
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prehrivani motoru
Hele koukni se na motor a uložení hlavy a na pravý straně je vidět těsnění hlavy a jeho tvar musí přesně odpovídat tvaru těsnění, to znamená ostrej roh těsnění na ostrým rohu hlavy a to těsnění má ze všech stran hlavy přesah
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Prehrivani motoru
Tak na konec to byla vodni pumpa prez kterou chcala voda a nejaky bordel v expanze ktery drzel kapalinu tak, ze tam proste neubyvala... takze vodni pumpa vydrzela 35tis. km.... Odpojila se spodni hadice a z motoru vytekl asi tak panak fridexu .... jeste ze se mi to stalo v zime jinak by to byl asi fičák....
šPunto mk2a 3dv 1,2 8V - eX
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V