Rozvodové kolečko na klice
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Rozvodové kolečko na klice
Zdravím místní Fiatáře,já osobně nejsem majitelem Fiatu ale přítelkyně si zakoupila Punto 1,2 16V 85ps měnil jsem na tom silentbloky zadní nápravy brzdy a já nevím co ještě.Problém je v tom že z motoru tekl olej vypadalo to že je to spod ventil deklu ale bylo to nakonec z gufera vačky pod horním rozvodovým kolem byly od oleje celé rozvody.Gufero jsem vyměnil vše poskládal a hle po nastartování a lehkém zahřátí motoru tekl olej zase docela dost konkrétně z míst řemenice na klice usoudil jsem že bude tentokrát špatné gufero na klice.Takže jsem znova rozebral rozvody atd.....Hlavní problém je v tom že nemůžu ani zaboha povolit šroub malého rozvodového kolečka na klice,trhák trubka a nic ani tuk.Poradte jak to mám povolit mě už snad napadá jen nahřátí plamenem.Jinak motor má najeto 182000km.
- Reklama
Re: Rozvodové kolečko na klice
Pneumatický nebo elektrický utahovák-povolovák.Vrk,vrk a je to
Punto 94' 6speed :-)
Matiz 99'
Fóbia HTP 04'
Matiz 99'
Fóbia HTP 04'
Re: Rozvodové kolečko na klice
Tak ten bohužel nemám až tak vybavenou garáž taky nee
Re: Rozvodové kolečko na klice
já to vždy zapřu trubkou mezi zem a zuby řemenice,sice je to dost prasácké řešení ale vždy jsem šroub povolil
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Rozvodové kolečko na klice
od nekoho si pujc pneumaticky utahovak ale velky ne maly na kola tim to nepovolis.
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Rozvodové kolečko na klice
Předpokládám že tam je normální závit není tam opačný že ne?Ještě se zeptám odkud by to jinak mohlo téct když ne z gufera,olejový filtr vylučuju ten jsem komplet zrevidoval.Teklo to po vaně konkrétně na boku jak je řemenice mohlo by to být i z toho že by nějak zle těsnila vana?
- karelsoucek
- Fiaťák
- Příspěvky: 71
- Registrován: 26 úno 2009, 22:52
- Bydliště: Jihlava
Re: Rozvodové kolečko na klice
ano, může to být i kolem vany
Karel Jihlava
Fiat Punto Cabriolet 1,2 16V 85
Fiat Punto Cabriolet 1,2 16V 85
Re: Rozvodové kolečko na klice
no vetsinou to tece na vane. prodava se tam korkove tesneni nebo aspon na GT to bylo a to byla hruza stejne tak pod ventil dekl
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Rozvodové kolečko na klice
Díval jsem se po novém těsnění na Autokelly a tam není nic takže uvažuju že to ůkladně očistím a vanu hodím jen na tmel dám ho tam trochu víc a snad to bude ok.....
Re: Rozvodové kolečko na klice
na tmelu ti to jenom neudrzi... dival sem se ze na Kelly to nemaji ale zkus jakykoliv jine autodily a sezenes to bez problemu
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
- karelsoucek
- Fiaťák
- Příspěvky: 71
- Registrován: 26 úno 2009, 22:52
- Bydliště: Jihlava
Re: Rozvodové kolečko na klice
u MK1 1,2 16V 85 ps žádné těsnění není, je tam jen tmel.
Karel Jihlava
Fiat Punto Cabriolet 1,2 16V 85
Fiat Punto Cabriolet 1,2 16V 85
Re: Rozvodové kolečko na klice
Já zase nevím co to znamená MK1 je to rok 98.
Re: Rozvodové kolečko na klice
Mk1 je oznaceni prvni serie punta
Mk1-1993-1999 oznaceni 176
Mk2-1999 oznaceni 188
Mk3-2005 oznaceni 199
potom grande punto a bla bla bla...
Proste Mk1 je to tvoje. Na GT mk1 se prodavalo tesneni korkove a jelikoz to ma stejnou vanu tusim tak to musi byt i na slabsi verze
Mk1-1993-1999 oznaceni 176
Mk2-1999 oznaceni 188
Mk3-2005 oznaceni 199
potom grande punto a bla bla bla...
Proste Mk1 je to tvoje. Na GT mk1 se prodavalo tesneni korkove a jelikoz to ma stejnou vanu tusim tak to musi byt i na slabsi verze
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Rozvodové kolečko na klice
Ta vana je jenom na tmelu.Na ty kraje se toho musí naflákat třikrát tolik než jinam.Potom nechat zaschnout téměř do tuha,teprve potom přiložit na blok,šrouby dotáhnout jenom napůl a nechat doschnout do druhýho dne.Teprve potom dotáhnout na tvrdo a když to de tak olej nalít až za další den.Je to procedůra,ale pak to ani nekápne.Nevýhoda je,že za čas začne roznout vana
Punto 94' 6speed :-)
Matiz 99'
Fóbia HTP 04'
Matiz 99'
Fóbia HTP 04'
Re: Rozvodové kolečko na klice
Pokud se nepletu tak ty starší motory 1.2 16V např.právě v puntech MKI,nebo bravo-brava apod. mají podobné,ne-li stejné vany jako mají 1.2 8V.Tudiž po celé ploše nemají rovnou dosedací plochu a jako těsnění se používá právě tmel,a až ty novější 16V mají tušim hliníkové vany s rovnou dosedací plochou po celém obvodu jako GT co psal Kubito,tzn.na korkové těsnění
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87