Fiat punto sporting 1,2 63 kw 1998 duseni chcipani

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
Airelec
Začátečník
Příspěvky: 18
Registrován: 09 čer 2012, 10:56

Fiat punto sporting 1,2 63 kw 1998 duseni chcipani

Příspěvek od Airelec »

Zdravim chci se zeptat jestli mel nekdo podobny problemy co ja ... kdyz mam mene benzinu pod 10 Litru tak kdyz jedu do levotocive zatacky auto prestane reagovat na plyn... kdyz seslapnu plyn zacne se dusit a asi po 10 sekundach jede zase normalne ... nebo kdyz auto je zahraty a cekam nekde treba na krizovatce auto chcipne po nastartovani okamzitym dela to stejny az po cca 30 sec . se rozjede v pohode .. ale pokud mam vice benzinu nestava se to tak casto skoro vubec ... V SERVISU NEVI V CEM JE PROBLEM .. Ted je to auto nespolehlivy na delsi vzdalenosti netrofnu si ani na 40 km predem dekuji za zajem me poradit ... Lubos Ps .. Svicky to nejsou
Reklama
 

Uživatelský avatar
twolive
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 389
Registrován: 01 dub 2012, 12:01
Bydliště: Přerov

Re: Fiat punto sporting 1,2 63 kw 1998 duseni chcipani

Příspěvek od twolive »

to bude asi problém v čerpadle
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
Uživatelský avatar
Airelec
Začátečník
Příspěvky: 18
Registrován: 09 čer 2012, 10:56

Re: Fiat punto sporting 1,2 63 kw 1998 duseni chcipani

Příspěvek od Airelec »

Pred trictvrte me ho borec v servisu menil platil sem cca 4000 - 5000 kc a nedavno sem se na nej dival a zjistil sem ze neni nove ale ze me tam dal nejakou starou mrchu to moje drivejsi rozbity vypada novejsi nez co tam mam ted.. kazdopadne uz tam nejezdim ale je asi teda hodne pravdepodobny ze to je tim cerpadlem ;) dik
Uživatelský avatar
kubito
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 263
Registrován: 16 lis 2010, 18:12
Bydliště: Vísky

Re: Fiat punto sporting 1,2 63 kw 1998 duseni chcipani

Příspěvek od kubito »

to pochybuji kdyby to cerpadlo bylo KO tak to bude delat problem porad protoze by nestihalo dodavat benzin na listu.... prve co udelelj nez nesmyslne budes kupovat nove veci tak zmer tlak benzinu na liste regulator to tam ma hlidat kolem 3 bar tusim ze na volnobeh kolem 2.8 bar tak to zmer manometrem.

co takhle udelat diag?
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP

1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Bišop
Fiaťák
Příspěvky: 51
Registrován: 12 črc 2011, 01:04
Bydliště: Kósek od Brna

Re: Fiat punto sporting 1,2 63 kw 1998 duseni chcipani

Příspěvek od Bišop »

Mě to něco podobnýho dělal krokovej motorek, taky mě to na křižovatce zdechalo nebo na volnoběh, ale jenom když byl silnej mráz, tak jsem se nas..l dal jsem mu dvě rany a rozjel se :D
Alfa Romeo 156 Ti po FL 1.9 JTDm 110 kw
Fiat Punto Sporting Mk1 1.2 16V 63 kW ex
Uživatelský avatar
Airelec
Začátečník
Příspěvky: 18
Registrován: 09 čer 2012, 10:56

Re: Fiat punto sporting 1,2 63 kw 1998 duseni chcipani

Příspěvek od Airelec »

Takze auto spraveny ... a bylo to cerpadlem po vymene jen samotnyho dilu cerpadla jede jak ma ... ;)
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“