Punto GT - uprage
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- lada.blaha
- Začátečník
- Příspěvky: 21
- Registrován: 11 led 2013, 13:15
- Bydliště: Ústí nad Labem
Punto GT - uprage
Ahoj,
nemám sice zatím Punto GT ale to auto už mě dlouho fascinuje, je to taková malorážka Momentálně mám Alfu 166 s 3l V6 ale i když tomu výkonově, zvukově ani vzhledově nemůže punto konkurovat tak to pro mě není to pravé ořechové. Sem člověk co v každém motoru vidí potenciál a chce ho rozvíjet což je u alfy problém vzhledem k tomu že je to atmosféra takže by to stálo šílený peníze. Punto je přeci jen takové nenápadné autíčko s obrovským potenciálem ale než se do něčeho pustím tak mě zajímá spoustu věcí. Vezmu to od toho nejdůležžitějšího:
-Na co koukat při koupi punta? Jednak motorově, ale i kastle a podvozek.
-Co udělat po koupi? Samozřejmé věci jako výměna všech kapalin, svíčky, filtry, rozvody to je mi jasné. Spíše když bych chtěl dále zvyšovat výkon tak jestli mám rovnu schodit hlavu a nechat jí srovnat, vyleštit kanály, atd. nebo, za předpokladu že by to nemělo tlaky, tak vyměnit pístní kroužky, sundat vanu a vyměnit šály na klice. Ještě něco?
-A teď k úpravě, první co je třeba vědět je že auto nemá sloužit na sprinty nebo závody. Bylo by to zkrátka auto pro radost na (skoro) denní ježdění. Také netuším kde jsou limity tohoto motoru na sériovém vnitřku, ale odhadoval bych to tak na 200k. Má smysl jít za tuto hranici a pořídit kovanné písty? Byli by takové auto vhodné na denní ježdění? Slyšel sem totiž že auto s takovými písty má hrubší chod. Navíc sem našel zatím jen písty od fy. Wossner a ty zvětšují obsah na 1,6l což by asi zahrnovalo i další nákladné úpravy.
No zatím sem to myslel takto, první věcí by byl tento turbokit: http://www.turbo-parts.de/product_info. ... npipe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dále pak walbro pumpa 255l, regulátor tlaku paliva, regulátor tlaku turba, hadicový kit samco, BOV Forge motorsport. Ještě budou třeba vyměnit asi i vstřiky ale nenašel sem v eperu konkrétní značku nebo údaje o něm tak nevím jaké má sériový vstřik maximum. Čip GT3. Nevím jaký IC, poraďte.
Výfuk by byl průchozí až na konec.
Brzdy bych zvolil zimmermann kotouče a EBC red stav desky. Tuto kombinaci mám na alfě a sem více než spokojen.
Všechny silentbloky co by šli by byli nahrazeny powerflexy.
Tlumiče a pružiny jsem zatím nepřemýšlel, poraďte.
Spojka by šla tato: http://www.turbo-parts.de/product_info. ... aehne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
S touto kombinací by to mohlo jet více než fajně Díky všem za přínosné reakce Láďa
nemám sice zatím Punto GT ale to auto už mě dlouho fascinuje, je to taková malorážka Momentálně mám Alfu 166 s 3l V6 ale i když tomu výkonově, zvukově ani vzhledově nemůže punto konkurovat tak to pro mě není to pravé ořechové. Sem člověk co v každém motoru vidí potenciál a chce ho rozvíjet což je u alfy problém vzhledem k tomu že je to atmosféra takže by to stálo šílený peníze. Punto je přeci jen takové nenápadné autíčko s obrovským potenciálem ale než se do něčeho pustím tak mě zajímá spoustu věcí. Vezmu to od toho nejdůležžitějšího:
-Na co koukat při koupi punta? Jednak motorově, ale i kastle a podvozek.
-Co udělat po koupi? Samozřejmé věci jako výměna všech kapalin, svíčky, filtry, rozvody to je mi jasné. Spíše když bych chtěl dále zvyšovat výkon tak jestli mám rovnu schodit hlavu a nechat jí srovnat, vyleštit kanály, atd. nebo, za předpokladu že by to nemělo tlaky, tak vyměnit pístní kroužky, sundat vanu a vyměnit šály na klice. Ještě něco?
-A teď k úpravě, první co je třeba vědět je že auto nemá sloužit na sprinty nebo závody. Bylo by to zkrátka auto pro radost na (skoro) denní ježdění. Také netuším kde jsou limity tohoto motoru na sériovém vnitřku, ale odhadoval bych to tak na 200k. Má smysl jít za tuto hranici a pořídit kovanné písty? Byli by takové auto vhodné na denní ježdění? Slyšel sem totiž že auto s takovými písty má hrubší chod. Navíc sem našel zatím jen písty od fy. Wossner a ty zvětšují obsah na 1,6l což by asi zahrnovalo i další nákladné úpravy.
No zatím sem to myslel takto, první věcí by byl tento turbokit: http://www.turbo-parts.de/product_info. ... npipe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dále pak walbro pumpa 255l, regulátor tlaku paliva, regulátor tlaku turba, hadicový kit samco, BOV Forge motorsport. Ještě budou třeba vyměnit asi i vstřiky ale nenašel sem v eperu konkrétní značku nebo údaje o něm tak nevím jaké má sériový vstřik maximum. Čip GT3. Nevím jaký IC, poraďte.
Výfuk by byl průchozí až na konec.
Brzdy bych zvolil zimmermann kotouče a EBC red stav desky. Tuto kombinaci mám na alfě a sem více než spokojen.
Všechny silentbloky co by šli by byli nahrazeny powerflexy.
Tlumiče a pružiny jsem zatím nepřemýšlel, poraďte.
Spojka by šla tato: http://www.turbo-parts.de/product_info. ... aehne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
S touto kombinací by to mohlo jet více než fajně Díky všem za přínosné reakce Láďa
Cinquecento Sporting....mimo jiné
- Reklama
Re: Punto GT - uprage
tak u kastle určitě kontrolovat podlahu úchaty předních sedaček do podlahy a body (vystuha) pro ten zvedak v servisech a místo pro rezervu jestli není vyrezlá a ještě jsem jednou viděl apuntu chytlej (celkem slušně) zadní podběh a pokud bude mít strešní okno občas nim zatíka u motora těžko říct když se nerozebere .. určitě pohlidat naběh turba jestli vubec talčí a ss upravama co si popsal bych koupil asi rovnou upravené pač to bude jinak balík snad to nebudeš brat jak reklamu ale tady jsou dvě upravené
http://www.italiancars.org/punto-t244745.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italiancars.org/fiat-punto-t244187.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sportovnivozy.cz/35234-fiat- ... pohorelice" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italiancars.org/punto-t244745.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italiancars.org/fiat-punto-t244187.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sportovnivozy.cz/35234-fiat- ... pohorelice" onclick="window.open(this.href);return false;
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
- lada.blaha
- Začátečník
- Příspěvky: 21
- Registrován: 11 led 2013, 13:15
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Punto GT - uprage
O těch vím Ale o tom to není, chtěl bych si to poskládat sám. Nejsem z těch co maj jen plnou hubu keců a nakonec z toho sejde nebo v horším případě se auto nakonec prodá na díly Všechno budu nakupovat najednou takže pak je to už jen a jen o času
Jinak když to takhle poskládám jak chci tak to bude fungovat bez problémů s tím švábem do ECU S GB?
A co je to ten ,,megasquirt" ?
Jinak když to takhle poskládám jak chci tak to bude fungovat bez problémů s tím švábem do ECU S GB?
A co je to ten ,,megasquirt" ?
Cinquecento Sporting....mimo jiné
Re: Punto GT - uprage
1. punto GT v super stave rozhodne nekupis, hlavne co sa tyka motoru, pokial by bolo z (I) jak moje tak kasnu riesit nemusis.
2. pokial chces na motor nahadzat to co si pisal vyssie musis zacat od nuly. motor von,premerat valce,atd... nestaci ti to len prekruzkovat a dat druhe loziska.
3. prevodovka na tom aute je z hovna,takze ked tomu napchas kone pod kapotu tak je coskoro K.O. ,dalej ked sa podari tak to zere vačky jak rožky,zohnat nepopraskanu hlavu je priam nemozne.
Punto GT je idealne auto na vikendove vozenie. Pokial to chces na skoro kazdodenne jazdenie, ostan pri 166ke a uzivaj si ju.
2. pokial chces na motor nahadzat to co si pisal vyssie musis zacat od nuly. motor von,premerat valce,atd... nestaci ti to len prekruzkovat a dat druhe loziska.
3. prevodovka na tom aute je z hovna,takze ked tomu napchas kone pod kapotu tak je coskoro K.O. ,dalej ked sa podari tak to zere vačky jak rožky,zohnat nepopraskanu hlavu je priam nemozne.
Punto GT je idealne auto na vikendove vozenie. Pokial to chces na skoro kazdodenne jazdenie, ostan pri 166ke a uzivaj si ju.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Punto GT - uprage
ten chip sa meni plug/play vytiahnes seriovy nastrcis novy poskladas a jazdis. najdolezitejsie je ale kontrola spravnej bohatosti zmesy. seriovy budik tlaku turba je len akoze, treba presnejsi a ked tam das MBC (manual boost controler) automaticky tam daj merac bohatosti zmesy inak budes fukat tesnenie pod hlavou na pockanie a zlikvidujes motor.lada.blaha píše:O těch vím Ale o tom to není, chtěl bych si to poskládat sám. Nejsem z těch co maj jen plnou hubu keců a nakonec z toho sejde nebo v horším případě se auto nakonec prodá na díly Všechno budu nakupovat najednou takže pak je to už jen a jen o času
Jinak když to takhle poskládám jak chci tak to bude fungovat bez problémů s tím švábem do ECU S GB?
A co je to ten ,,megasquirt" ?
megasquirt je plne programovatelna riadiaca jednotka.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
- lada.blaha
- Začátečník
- Příspěvky: 21
- Registrován: 11 led 2013, 13:15
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Punto GT - uprage
Už sem si zjistil ale díky A s převodovkou se to řeší tedy jak u nějakých výkonějších aplikací?
A co samosvor, je nějaký co se dá na toto auto použít?
A co samosvor, je nějaký co se dá na toto auto použít?
Cinquecento Sporting....mimo jiné
Re: Punto GT - uprage
lada.blaha: doporučuji naslouchat uživateli PotkanGT, podívej se do jeho profilu a poznáš proč.
Když si čtu Tvé zadání, uvažoval jsi o 147 GTA Q2?
Když si čtu Tvé zadání, uvažoval jsi o 147 GTA Q2?
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
- lada.blaha
- Začátečník
- Příspěvky: 21
- Registrován: 11 led 2013, 13:15
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Punto GT - uprage
Uvažoval, je moc drahá. A to už raději 156 GTA. Jde o to že sem chtěl zkusit zas něco jinýho a hlavně turbo motor. Uvažoval sem i nad Fiatem Coupe ale ten má prvky který se mi nelíbí.
Cinquecento Sporting....mimo jiné
Re: Punto GT - uprage
Drahá? Kolik si myslíš, že ušetříš, když postavíš GT powered by lada.blaha?
A to nevím, za jakou děláš hodinovou sazbuSamozřejmé věci jako výměna všech kapalin, svíčky, filtry, rozvody to je mi jasné. Spíše když bych chtěl dále zvyšovat výkon tak schodit hlavu a nechat jí srovnat, vyleštit kanály, atd. nebo, za předpokladu že by to nemělo tlaky, tak vyměnit pístní kroužky, sundat vanu a vyměnit šály na klice. Ještě něco?
Pořídit kovanné písty.
První věcí by byl tento turbokit, dále pak walbro pumpa 255l, regulátor tlaku paliva, regulátor tlaku turba, hadicový kit samco, BOV Forge motorsport. Ještě vyměnit vstřiky, čip GT3. Nevím jaký IC, poraďte.
Výfuk by byl průchozí až na konec.
Brzdy zimmermann kotouče a EBC red stav desky.
Všechny silentbloky co by šli by byli nahrazeny powerflexy.
Tlumiče a pružiny jsem zatím nepřemýšlel, poraďte.
Spojka by šla tato: http://www.turbo-parts.de/product_info" onclick="window.open(this.href);return false;. ... aehne.html
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
- lada.blaha
- Začátečník
- Příspěvky: 21
- Registrován: 11 led 2013, 13:15
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto GT - uprage
Ja len tak prihodím pár slov do tejto témy čo ma napadlo, ale skôr to tu prenechám Potkanovi on si už užil svoje s GTčkom
Ako si to tu popísal čo by si porobil všetko, tak ma napadlo, keby tie peniaze za kúpu GTčka a jeho úpravy natlačíš do toho Bussa V6 čo máš v alfe tak by to bol podla mňa čistý masaker. Dá sa zohnať na ten motor kit s kompresorom, samozrejme vyžaduje si to dalšiu kopu vecí okolo toho, plus výmena dalších vecí aby to malo význam a bolo to plne využité. A niekoho schopného čo by to vedel naladiť po SW stránke, ale výkonom by si šiel cez tristo koní.
Ako si to tu popísal čo by si porobil všetko, tak ma napadlo, keby tie peniaze za kúpu GTčka a jeho úpravy natlačíš do toho Bussa V6 čo máš v alfe tak by to bol podla mňa čistý masaker. Dá sa zohnať na ten motor kit s kompresorom, samozrejme vyžaduje si to dalšiu kopu vecí okolo toho, plus výmena dalších vecí aby to malo význam a bolo to plne využité. A niekoho schopného čo by to vedel naladiť po SW stránke, ale výkonom by si šiel cez tristo koní.
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Re: Punto GT - uprage
jednoznacne suhlasim. ja osobne keby mam 166 v trojlitry a mozem si dovolit pustit tolko penazi tak jednoznacne stavam nieco co len tak niekto nema. napriklad jak pise Toti ten compresor.
GTcko sa za poslednych par rokov tak rozmohlo ze to ma uz hocikto.jazdia sa prekopane 1.4T , upgradeovane 1.6T , swapovane 2.0T 16V a tiez 2.0T 20V .takze sa len zaradis za vsetkych ostatnych a keby to nedajboze chces po par rokoch predat nikto to nebude za tie peniaze chcet lebo za taku cenu si uz racej kazdy kupi napriklad to coupe ktore tam tych 200ps uz ma v serii.
GTcko sa za poslednych par rokov tak rozmohlo ze to ma uz hocikto.jazdia sa prekopane 1.4T , upgradeovane 1.6T , swapovane 2.0T 16V a tiez 2.0T 20V .takze sa len zaradis za vsetkych ostatnych a keby to nedajboze chces po par rokoch predat nikto to nebude za tie peniaze chcet lebo za taku cenu si uz racej kazdy kupi napriklad to coupe ktore tam tych 200ps uz ma v serii.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Punto GT - uprage
kdyz si chces koupit punto GT tak mas asi hodne penez a hodnes casu a prostoru na opravy/upravy. jak psal Potkan v dobrym stavu nekoupis nic dnes takze par desitek tisic utopis do nuznych oprav ne uprav!
potom zacnes menit turba,pisty,vstriky,FMIC atd atd.... az se dohrabes k MS jako ja
potom zacnes menit turba,pisty,vstriky,FMIC atd atd.... az se dohrabes k MS jako ja
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Punto GT - uprage
lada.blaha píše:Ahoj,
nemám sice zatím Punto GT ale to auto už mě dlouho fascinuje, je to taková malorážka Momentálně mám Alfu 166 s 3l V6 ale i když tomu výkonově, zvukově ani vzhledově nemůže punto konkurovat tak to pro mě není to pravé ořechové. Sem člověk co v každém motoru vidí potenciál a chce ho rozvíjet což je u alfy problém vzhledem k tomu že je to atmosféra takže by to stálo šílený peníze. Punto je přeci jen takové nenápadné autíčko s obrovským potenciálem ale než se do něčeho pustím tak mě zajímá spoustu věcí. Vezmu to od toho nejdůležžitějšího:
-Na co koukat při koupi punta? Jednak motorově, ale i kastle a podvozek.
-Co udělat po koupi? Samozřejmé věci jako výměna všech kapalin, svíčky, filtry, rozvody to je mi jasné. Spíše když bych chtěl dále zvyšovat výkon tak jestli mám rovnu schodit hlavu a nechat jí srovnat, vyleštit kanály, atd. nebo, za předpokladu že by to nemělo tlaky, tak vyměnit pístní kroužky, sundat vanu a vyměnit šály na klice. Ještě něco?
-A teď k úpravě, první co je třeba vědět je že auto nemá sloužit na sprinty nebo závody. Bylo by to zkrátka auto pro radost na (skoro) denní ježdění. Také netuším kde jsou limity tohoto motoru na sériovém vnitřku, ale odhadoval bych to tak na 200k. Má smysl jít za tuto hranici a pořídit kovanné písty? Byli by takové auto vhodné na denní ježdění? Slyšel sem totiž že auto s takovými písty má hrubší chod. Navíc sem našel zatím jen písty od fy. Wossner a ty zvětšují obsah na 1,6l což by asi zahrnovalo i další nákladné úpravy.
No zatím sem to myslel takto, první věcí by byl tento turbokit: http://www.turbo-parts.de/product_info. ... npipe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dále pak walbro pumpa 255l, regulátor tlaku paliva, regulátor tlaku turba, hadicový kit samco, BOV Forge motorsport. Ještě budou třeba vyměnit asi i vstřiky ale nenašel sem v eperu konkrétní značku nebo údaje o něm tak nevím jaké má sériový vstřik maximum. Čip GT3. Nevím jaký IC, poraďte.
Výfuk by byl průchozí až na konec.
Brzdy bych zvolil zimmermann kotouče a EBC red stav desky. Tuto kombinaci mám na alfě a sem více než spokojen.
Všechny silentbloky co by šli by byli nahrazeny powerflexy.
Tlumiče a pružiny jsem zatím nepřemýšlel, poraďte.
Spojka by šla tato: http://www.turbo-parts.de/product_info. ... aehne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
S touto kombinací by to mohlo jet více než fajně Díky všem za přínosné reakce Láďa
turbo kit neni moc dobra volba pro zacatek zkusit treba turbo z Coupe nebo koupit novou 2560.
pumpa dobra volba ja sem ji mel z polska za par kacek
refulator paliva k nicemu staci original
regulator tlaku turba bych violil EBC misto MBC
hadicovy kit k nicemu strejne predelas cele vedeni k IC jako ja
bov HKS funguje bez problemu
vstriky origo jsou 245 tusim. 284 z coupe ti budou stacit pro zacatek
chip neni GT3 to je oznaceni auta ty buds potrebovat SEB4 pro GT3
FMIC sem mel z polska unioverzalni 750x180x65
vyfuk udelat nerez vcetne elbow
bzrdy predni z coupe Brembo
ja sem mel podvozek od FK automotive spokojenost
spojka ti bude stacit HDS 57
samosdrejme s takovym ladenim doporucuji wideband aby jsi vedel AFR
s timto setupem se dostanes na hranici okolo 200PS
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
- lada.blaha
- Začátečník
- Příspěvky: 21
- Registrován: 11 led 2013, 13:15
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Punto GT - uprage
Díky, konečně rady který se mi hodí Asi máte recht, určitě by bylo dobrý postavit něco co ještě neni nebo je toho málo. Je fakt že 166 s kompresorem není nebo se o ní neví, ale hrubý výpočet na tuhle stavbu je 200t včetně podvozku a to za předpokladu že je motor tip ťop a všechno bych si dělal sám. Se sériovym vnitřkem se dostanu na max 300-320k. To už raději sehnat motor V6 turbo a ten poladit. Já osobně sem se s upraveným GT zatim nesetkal, spíš coupe.kubito píše:lada.blaha píše:Ahoj,
nemám sice zatím Punto GT ale to auto už mě dlouho fascinuje, je to taková malorážka Momentálně mám Alfu 166 s 3l V6 ale i když tomu výkonově, zvukově ani vzhledově nemůže punto konkurovat tak to pro mě není to pravé ořechové. Sem člověk co v každém motoru vidí potenciál a chce ho rozvíjet což je u alfy problém vzhledem k tomu že je to atmosféra takže by to stálo šílený peníze. Punto je přeci jen takové nenápadné autíčko s obrovským potenciálem ale než se do něčeho pustím tak mě zajímá spoustu věcí. Vezmu to od toho nejdůležžitějšího:
-Na co koukat při koupi punta? Jednak motorově, ale i kastle a podvozek.
-Co udělat po koupi? Samozřejmé věci jako výměna všech kapalin, svíčky, filtry, rozvody to je mi jasné. Spíše když bych chtěl dále zvyšovat výkon tak jestli mám rovnu schodit hlavu a nechat jí srovnat, vyleštit kanály, atd. nebo, za předpokladu že by to nemělo tlaky, tak vyměnit pístní kroužky, sundat vanu a vyměnit šály na klice. Ještě něco?
-A teď k úpravě, první co je třeba vědět je že auto nemá sloužit na sprinty nebo závody. Bylo by to zkrátka auto pro radost na (skoro) denní ježdění. Také netuším kde jsou limity tohoto motoru na sériovém vnitřku, ale odhadoval bych to tak na 200k. Má smysl jít za tuto hranici a pořídit kovanné písty? Byli by takové auto vhodné na denní ježdění? Slyšel sem totiž že auto s takovými písty má hrubší chod. Navíc sem našel zatím jen písty od fy. Wossner a ty zvětšují obsah na 1,6l což by asi zahrnovalo i další nákladné úpravy.
No zatím sem to myslel takto, první věcí by byl tento turbokit: http://www.turbo-parts.de/product_info. ... npipe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dále pak walbro pumpa 255l, regulátor tlaku paliva, regulátor tlaku turba, hadicový kit samco, BOV Forge motorsport. Ještě budou třeba vyměnit asi i vstřiky ale nenašel sem v eperu konkrétní značku nebo údaje o něm tak nevím jaké má sériový vstřik maximum. Čip GT3. Nevím jaký IC, poraďte.
Výfuk by byl průchozí až na konec.
Brzdy bych zvolil zimmermann kotouče a EBC red stav desky. Tuto kombinaci mám na alfě a sem více než spokojen.
Všechny silentbloky co by šli by byli nahrazeny powerflexy.
Tlumiče a pružiny jsem zatím nepřemýšlel, poraďte.
Spojka by šla tato: http://www.turbo-parts.de/product_info. ... aehne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
S touto kombinací by to mohlo jet více než fajně Díky všem za přínosné reakce Láďa
turbo kit neni moc dobra volba pro zacatek zkusit treba turbo z Coupe nebo koupit novou 2560.
pumpa dobra volba ja sem ji mel z polska za par kacek
refulator paliva k nicemu staci original
regulator tlaku turba bych violil EBC misto MBC
hadicovy kit k nicemu strejne predelas cele vedeni k IC jako ja
bov HKS funguje bez problemu
vstriky origo jsou 245 tusim. 284 z coupe ti budou stacit pro zacatek
chip neni GT3 to je oznaceni auta ty buds potrebovat SEB4 pro GT3
FMIC sem mel z polska unioverzalni 750x180x65
vyfuk udelat nerez vcetne elbow
bzrdy predni z coupe Brembo
ja sem mel podvozek od FK automotive spokojenost
spojka ti bude stacit HDS 57
samosdrejme s takovym ladenim doporucuji wideband aby jsi vedel AFR
s timto setupem se dostanes na hranici okolo 200PS
Cinquecento Sporting....mimo jiné