HELP - Po startu zdechne 1,2 8V MK2

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

onc
Znalec
Příspěvky: 751
Registrován: 07 pro 2005, 11:52
Bydliště: okr.PV

Příspěvek od onc »

dedo.miki píše:Trebalo by načítať závadu a tam by malo vypísať približnú chybu.Ale musí mechanik každú veličinu zvlášť.

... jenomze vis jak to chodi v servisech ... examiner nic neukazal - tak se
vymeni vsechno a zacne se od toho nejdrazsiho :x
... zatim sem nenasel zadnyho dobraka, ktery by chtel najit zavadu ...
... verim, ze to bude nejaka blbost, tak proc hned menit skrtici klapku 11tisKc
RJ - 10500kc atd ...

... dalsi vec je ta, ze to udela jen jednou pri studenem motoru ... maximalne
3x za den ... auto pouzivam na denni dojizdeni do prace a nemuzu si dovolit
nechat ho nekde v servisu dva tydny a pak vyplaznout par tisic za to, ze nic
nezjistili ...
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
Reklama
 

be.smile
Fiaťák
Příspěvky: 146
Registrován: 08 srp 2006, 10:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od be.smile »

pri studenym startu je mozny ze ta RJ pri nizkym napeti shodi RJ motor do nouzovyho rezimu.to me rekli v autorizovanym servise.
Punto Mk2b 1.2 8V classic 2006
Fiat Stilo 1.6 16V 3d
onc
Znalec
Příspěvky: 751
Registrován: 07 pro 2005, 11:52
Bydliště: okr.PV

Příspěvek od onc »

... dnes jsem mel vytazenou lambda sondu ... odpor na vytapeni sondy ma
byt pri 20st 2.5-4.5 ohmu ... ja jsem nameril 10ohm :?

... meril jsem i napeti na kontaktech z lambady a na multimetru litalo napeti
0.1 - 0.8 V menilo se to fakt dost rychle ...

... jsou tyto namerene hodnoty spravny??? Myslim tim, jestli je lambada dobra
nebo spatna? ...
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
Sporting 1.2
Fiaťák
Příspěvky: 151
Registrován: 29 dub 2006, 02:39
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Sporting 1.2 »

onc píše:... dnes jsem mel vytazenou lambda sondu ... odpor na vytapeni sondy ma
byt pri 20st 2.5-4.5 ohmu ... ja jsem nameril 10ohm :?

... meril jsem i napeti na kontaktech z lambady a na multimetru litalo napeti
0.1 - 0.8 V menilo se to fakt dost rychle ...

... jsou tyto namerene hodnoty spravny??? Myslim tim, jestli je lambada dobra
nebo spatna? ...

Lambdu neries. Aj keby si ju mal zlu alebo by tam vobec nebola sa to neprejavi zdochynanim.
onc
Znalec
Příspěvky: 751
Registrován: 07 pro 2005, 11:52
Bydliště: okr.PV

Příspěvek od onc »

... ja uz proste nevim cim by to mohlo byt, tak prochazim cele motor a
promeruju co jde ... :(
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
onc
Znalec
Příspěvky: 751
Registrován: 07 pro 2005, 11:52
Bydliště: okr.PV

Příspěvek od onc »

... tak uz se ktomu pridalo i duseni motoru po seslapnuti plynovyho pedalu ...
... musim ho dvakrat az trikrat zlehka proslapnout a pak uz to je v poho ...
... fakt nikdo nevi cim by to mohlo byt???
... vcera na examineru bez chyby ...
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
Martinezcze
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 372
Registrován: 27 úno 2007, 09:18
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martinezcze »

Já jsem měl Felicii a měl jsem podobný problém jako ty, akorát já už jsem pak ani nenastartoval, a dušení motoru při sešlápnutí pedálu jsem měl taky. Nakonec to bylo kvůli tomu, že byla probíjena indukční cívka a nešel proud do rozdělovače.
onc
Znalec
Příspěvky: 751
Registrován: 07 pro 2005, 11:52
Bydliště: okr.PV

Příspěvek od onc »

... tak jsem to dnes zavezl do fiatu a rano udelaji diagnostiku pred nastartovanim,
behem startu a po nastartovani ... tak doufam, ze konecne neco najdou ...
... je mi jedno kolik to bude stat, ale chcu konecne vedet kde je problem a vyresit ho ...
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
TV-Punto
Všeználek
Příspěvky: 1026
Registrován: 26 úno 2007, 16:30
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od TV-Punto »

Mne zas dusilo motor pri zoslapnuti pedalu na skodofke, ked som mal zle ukostrenu indukcku. Hodnoty po nastartovani boli v norme, takisto bolo setko spravne nastavene...

FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
onc
Znalec
Příspěvky: 751
Registrován: 07 pro 2005, 11:52
Bydliště: okr.PV

Příspěvek od onc »

... dnes byl Punta v servise v PV ... po osmi hodinach mereni vymenovani
zkouseni - vysledek Nevime co stim ... vsechny cidla vymeneny, elektrika
dratek po dratku promerena a zavada zadna ... budou muj problem konzultovat
primo s italskyma inzenyrama ... daji mi vedet pristi tyden ...
... fakt nikdo nevite kde je zakopanej pes ... :cry:
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
onc
Znalec
Příspěvky: 751
Registrován: 07 pro 2005, 11:52
Bydliště: okr.PV

Příspěvek od onc »

... takze problem vyresen :lol: ...
... vymontoval jsem palivovy cerpadlo a nasel rotrzeny tesneni mezi
cerpadlem a obtokovou nadobkou, takze cerpadlo netlakovalo do vstrikovani,
ale benzin vracelo zpatky do nadrze ... je to takovy maly gumovy valecek,
vevnitr odlehceny a s pruchozi dirkou ...
... tady je foto ale je to z mobilu tak kvalita je hruza ...

Obrázek Obrázek
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
Uživatelský avatar
kubiii
Znalec
Příspěvky: 597
Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od kubiii »

onc píše:... takze problem vyresen :lol: ...
... vymontoval jsem palivovy cerpadlo a nasel rotrzeny tesneni mezi
cerpadlem a obtokovou nadobkou, takze cerpadlo netlakovalo do vstrikovani,
ale benzin vracelo zpatky do nadrze ... je to takovy maly gumovy valecek,
vevnitr odlehceny a s pruchozi dirkou ...
... tady je foto ale je to z mobilu tak kvalita je hruza ...
Prosim prosim, nebylo by nějaké podrobnější info o čerpadle, případně zbyly nějaké fotky k prohlédnutí (vím, už je to skoro dva a půl roku), ocenil bych jakoukoliv radu, mám na mlokovi podobný problém. Auto mi sice nechcípá, ale po delším stání startuju až napodruhé nebo napotřetí, když to nestojí moc dlouho, tak nabrnk a benzínové čerpadlo mi vždy po nějaké době začne hvízdat...
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Petr1968
Všeználek
Příspěvky: 1268
Registrován: 21 bře 2009, 16:39

Re:

Příspěvek od Petr1968 »

onc píše:... takze problem vyresen :lol: ...
... vymontoval jsem palivovy cerpadlo a nasel rotrzeny tesneni mezi
cerpadlem a obtokovou nadobkou, takze cerpadlo netlakovalo do vstrikovani,
ale benzin vracelo zpatky do nadrze ... je to takovy maly gumovy valecek,
vevnitr odlehceny a s pruchozi dirkou ...
... tady je foto ale je to z mobilu tak kvalita je hruza ...

Obrázek Obrázek
Ty obrázky někdo vidí? :?: :?: :?:
Uživatelský avatar
kubiii
Znalec
Příspěvky: 597
Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Re:

Příspěvek od kubiii »

Petr1968 píše: Ty obrázky někdo vidí? :?: :?: :?:
No právě že ne :shock:
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Petr1968
Všeználek
Příspěvky: 1268
Registrován: 21 bře 2009, 16:39

Re: HELP - Po startu zdechne 1,2 8V MK2

Příspěvek od Petr1968 »

Už jsem se lekl,že jsem slepý :shock: :shock: :shock:
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“