podle mne u 51kW není VTG turbo s naklápěním lopatek, regulace se řeší obtokemsloso píše:mne to robilo tiež Fiat Idea 1,3 JTD , 51 kW, bol zadretý podtlak na turbe, nenaklápali sa lopatky.Po zapnutí turba sa zvyšuje tlak v sacom potrubí, ak sa lopatky nenaklopia tlak sa zvyšuje dalej a preto sa vypne aby ti napr. neroztrhlo nejaku hadicu.Po resetovaní to funguje, až kým zase neskočíš na plyn.Može to byť ten podtlak, alebo su zadrete samotné lopatky, treba to len vyčistiť a rozchodiť. Niekedy to pri turbe nestačí a musíš ho dať repasovať.
JTD nouzový režim- help
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 147
- Registrován: 04 črc 2007, 10:54
- Bydliště: Č.Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: JTD nouzový režim- help
Grande 2007 5dv 1,3 JTD 66kW,digi dual AC, B&M - sold
Punto 2003 5dv 1,9 JTD 63kW 6bag,AC - sold
Punto 2003 1,3 JTD 6bag, digi dual AC -sold
Punto 2003 5dv 1,9 JTD 63kW 6bag,AC - sold
Punto 2003 1,3 JTD 6bag, digi dual AC -sold
- Reklama
Re: JTD nouzový režim- help
Klasická závada JTD - palivovej filtr. Dej novej ale kvalitní. Když dáš špatnej máš malej tlak ropy a rj motor odstavuje
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
Re: JTD nouzový režim- help
sloso píše:mne to robilo tiež Fiat Idea 1,3 JTD , 51 kW, bol zadretý podtlak na turbe, nenaklápali sa lopatky.Po zapnutí turba sa zvyšuje tlak v sacom potrubí, ak sa lopatky nenaklopia tlak sa zvyšuje dalej a preto sa vypne aby ti napr. neroztrhlo nejaku hadicu.Po resetovaní to funguje, až kým zase neskočíš na plyn.Može to byť ten podtlak, alebo su zadrete samotné lopatky, treba to len vyčistiť a rozchodiť. Niekedy to pri turbe nestačí a musíš ho dať repasovať.
Fiat punto 1,9 jtd 2000
Re: JTD nouzový režim- help
muže to byt čidlem jak je u plynu jestly neni zasrane ? nebo ne děkuji
Fiat punto 1,9 jtd 2000
Re: JTD nouzový režim- help
honzais11: hele to jsi za ten rok našel nikoho, kdo se k tomu umí připojit, načíst si live data (jak ti radil kejml) a přijít na to, co tomu je???
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: JTD nouzový režim- help
Furt nee a už do toho nechci davat prachy ted už to auto vyšlo na dost
Fiat punto 1,9 jtd 2000
Re: JTD nouzový režim- help
honzais11: no tak nemusí to stát peníze - já jsem z Neratovic - to není z Roudnice daleko. Když přijedeš, tak ti to napíchnu, přečtu ty chyby, načtu live data a pokud to nebude jasné, tak to pak budeš moct dát sem a třeba někdo poradí.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: prosba
PotkanGT píše:presne tu istu chybu nam robi doblo 1.3jtd. uz cca dva roky svieti kontrolka vstrek cerpadla (taka zlta) ale bez znamok chyby.bolo to aj vo fiate ale po chvilke to svietilo zasKarol píše:asi myslel 3000 ot , nedivil by som sa keby to na 300 ot. nechcelo ist
Ako prve by som skusil diagnostiku, ale zrejme v servise to skusali. Bolo nieco v zozname zavad ? Lebo takto sa prejavuje chod na nudzovy rezim RJ, ze ide to ale nanic, len aby s tym clovek dosiel domov pripadne do servisu ale je obmedzeny vykon aby sa to neposralo este viac.
Zly vykon pri vyssich otackach moze byt v dosledku zakarbonovaneho turba. Rozbehne sa turbo ? Neviem, ci to ma turbo s regulaciou tak ako napriklad VW, ale ta regulacia byva velmi nachylna na zakarbonovanie, hlavne su na to nachylne zle nacipovane diesle a nekvalitna nafta, potom sa ta regulacia zasekne a turbo nema tah. Zvykne sa prepnut RJ do nudzoveho rezimu a ten ma velmi obmedzeny vykon, a aj nejaka kontrolka sa zvykne rozsvietit. Nudzovy rezim sa da vypnut resetom - vypnut a zapnut motor, ale pri pridani plynu do vyssich otacok sa to zase prepne do nudzoveho rezimu.
Takze by som tipoval zasvinene turbo.
Inak ma napada len zaseknuty a stale otvoreny EGR ventil.
UP: Takze vyzera to tak ze problem sa mi podarilo odstranit riesenie bude asi dost na smiech ale od vtedy auto do nudzoveho rezimu nespadlo.
Zacal som tym ze som si myslel ze 1.3JTD ma variabilne turbo.tak som sa rozhodol preskumat ci naklapanie lopatiek funguje.Ale ked som sa na to blizsie pozrel tak vidim ze nase turbo je klasika a nie variabilne.
Kedze pri klasickom turbe je max plniaci tlak ovladany wastegateom,rozhodol som sa ze skusim ci nahodou nieje nejak zaseknuta ta klapka. Lenze to turbo je tam umiestnene tak nestastne ze sa k samotnemu ovladaniu WG neda vobec dostat, neostalo mi nic ine ako demontovat katalizator.Po jeho demontazi som sa k tej klapke uplne v pohode dostal a velkym srobuvakom som tu klapku par krat pootvoril. Takze klapka zaseknuta neni,mozem vsetko poskladat naspat.
Nic dalsie co by som sklusil ma uz nenapadlo tak som to nehal tak a z autom sa odvtedy jazdi denne.Netusim ako je to mozne ale do nudzoveho rezimu to od vtedy nespadlo.
Ine ma nenapada. Treba zacat databazou zavad, ked sa rozsvietila kontrolka motora, musi tam byt v pamati ze preco sa rozsvietila.
teraz cca po dvoch rokoch jazdenia to zacalo robit to ze napriklad ides predbiehat ,das 4 pridas plyn a motor po chvilke zo sebou trhne a prestane mat vykon.das 5 zaradis sa a snazis sa ist dalej ale marne. motor toci presne 3000ot a max 100km/h. staci vypnut motor a po nastartovani ide jak cuker dalsich cca 150km to normalne taha a nic nespravi ani pri plyne na podlahe a potom to prepne zas
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: JTD nouzový režim- help
UP: Takze vyzera to tak ze problem sa mi podarilo odstranit riesenie bude asi dost na smiech ale od vtedy auto do nudzoveho rezimu nespadlo.
Zacal som tym ze som si myslel ze 1.3JTD ma variabilne turbo.tak som sa rozhodol preskumat ci naklapanie lopatiek funguje.Ale ked som sa na to blizsie pozrel tak vidim ze nase turbo je klasika a nie variabilne.
Kedze pri klasickom turbe je max plniaci tlak ovladany wastegateom,rozhodol som sa ze skusim ci nahodou nieje nejak zaseknuta ta klapka. Lenze to turbo je tam umiestnene tak nestastne ze sa k samotnemu ovladaniu WG neda vobec dostat, neostalo mi nic ine ako demontovat katalizator.Po jeho demontazi som sa k tej klapke uplne v pohode dostal a velkym srobuvakom som tu klapku par krat pootvoril. Takze klapka zaseknuta neni,mozem vsetko poskladat naspat.
Nic dalsie co by som sklusil ma uz nenapadlo tak som to nehal tak a z autom sa odvtedy jazdi denne.Netusim ako je to mozne ale do nudzoveho rezimu to od vtedy nespadlo.
Zacal som tym ze som si myslel ze 1.3JTD ma variabilne turbo.tak som sa rozhodol preskumat ci naklapanie lopatiek funguje.Ale ked som sa na to blizsie pozrel tak vidim ze nase turbo je klasika a nie variabilne.
Kedze pri klasickom turbe je max plniaci tlak ovladany wastegateom,rozhodol som sa ze skusim ci nahodou nieje nejak zaseknuta ta klapka. Lenze to turbo je tam umiestnene tak nestastne ze sa k samotnemu ovladaniu WG neda vobec dostat, neostalo mi nic ine ako demontovat katalizator.Po jeho demontazi som sa k tej klapke uplne v pohode dostal a velkym srobuvakom som tu klapku par krat pootvoril. Takze klapka zaseknuta neni,mozem vsetko poskladat naspat.
Nic dalsie co by som sklusil ma uz nenapadlo tak som to nehal tak a z autom sa odvtedy jazdi denne.Netusim ako je to mozne ale do nudzoveho rezimu to od vtedy nespadlo.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: JTD nouzový režim- help
tak je po zavadě vyměnil jsem čidlo otaček ale furt to auto dělalo pořad pak sem odjel na měsic na dovolenou a vybila se mě baterie a dneska aem aehnal vahu vzduchu novou na pujčeni tak říkam tak rozsvitim kontrolku a pujdu na pc a kontrolka se nerozsvitila zaplat banbuh tak děkuji za rady
Fiat punto 1,9 jtd 2000
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: JTD nouzový režim- help
Divný...To jako ta váha vzduchu? měl jsem JTD 59kW 2001 a vadnou váhu vzduchu. Než jsem ji vyměnil, nejelo to přes 3000 ot. ale vživotě mě neposlala do nouzáku...Jo špatné ovládání obtoku turba, to je jiná, šlápneš tomu na krk a už svítí kontrolka a nouzák...
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________
Re: JTD nouzový režim- help
Dobrý den, mám ůplně stejný problém na autě Fiat Punto 1,9jtd, 59kw, r.v.99. Také při vyšších otáčkách cca 3000 t a více spadne do tzv" nouzového režimu" a auto ztratí výkon.
Fiat Punto 1,9jtd, 59kw, r.v.99
Re: JTD nouzový režim- help
ja som s tym nasim doblom pokrocil trosku dalej, napichol som to na PC a to padanie do nudzoveho rezimu robi vysoky tlak turba. tipujem to na vadne cidlo tlaku ale musim ho este najst
na turbe by chyba byt nemala.jedine ze by bola zla podtlakova hadicka alebo pruzina v actuatore.
na turbe by chyba byt nemala.jedine ze by bola zla podtlakova hadicka alebo pruzina v actuatore.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: JTD nouzový režim- help
Ja mám podobný problém s lineou 1,3Jtd 2007. Jazdím a ked mi treba treba by auto zrýchlilo tak ma hodí do núdzaku, prípadne až vypne motor. filtre mám pomenené, snímač tlaku na raily vymenený, regler na čerpadle vymenený, vstreky odkontrolované na stolici a sú v poriadku. Už neviem čo tam ešte môže byť, píšete že to môže byť turbom. Môže to byť ním? A má 1,3jtd variabilné naklápanie turba či nie. Ja neviem veľa o elktronike v autách Som len medzikus medzi volant a sedačku, stým že do elektroniky áut veľmi nevidím. nemá niekto nápad čo to môže byť.