Výměna origo dálk. ovl. centrálu za jiný
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Výměna origo dálk. ovl. centrálu za jiný
Zdravim.
Mám k Punťovi originál centrální zamykání s dálkovým ovládáním v klíčku. Ten mám ale jen jeden (ten DO v klíčku) a další si nemohu nechat přidělat, páč nemám Code kartu. Navíc tuten DO se už hůře mačká (musel bych vyměnit mikrospínač). Tak mi napadlo, že bych koupil jinou řídící jednotku centrálu se 2x klíčky (např. tuto (klik)). U těchto klíčků bych nechal vyfrézovat planžetu a přehodil do nich skleněnou baňku imobilizéru (abych je mohl normálně používat místo původního. Rovnou bych taky namontoval elmg. odskok pro dálkový otevírání kufru.
Mé otázky zní:
1) Kde se u Punta mkIIa nachází krabička řídící jednotky centrálu s DO?
2) Je to dobrý nápad? Jak složité je přehodit ty řídící jednotky centrálu? Počítám že asi nepůjde jen zapojit nynější konektory do nové jednotky (konektory budou rozdílné...).
3) Je nynější řídící jednotka centrálu nějak spojena s řídící jednotkou motoru či s palubním PC?
4) Zůstala by zachována plná funkčnost DO?Zejména tyto 2 funkce:
a) při odemykání a zamykání blikají směrovky (to počítám, že ano)
b) po odemčení přes DO se v autě rozsvítí stropní světlo/ po zamknutí přes DO se stropní světlo ihned zhasne.
Díky
Mám k Punťovi originál centrální zamykání s dálkovým ovládáním v klíčku. Ten mám ale jen jeden (ten DO v klíčku) a další si nemohu nechat přidělat, páč nemám Code kartu. Navíc tuten DO se už hůře mačká (musel bych vyměnit mikrospínač). Tak mi napadlo, že bych koupil jinou řídící jednotku centrálu se 2x klíčky (např. tuto (klik)). U těchto klíčků bych nechal vyfrézovat planžetu a přehodil do nich skleněnou baňku imobilizéru (abych je mohl normálně používat místo původního. Rovnou bych taky namontoval elmg. odskok pro dálkový otevírání kufru.
Mé otázky zní:
1) Kde se u Punta mkIIa nachází krabička řídící jednotky centrálu s DO?
2) Je to dobrý nápad? Jak složité je přehodit ty řídící jednotky centrálu? Počítám že asi nepůjde jen zapojit nynější konektory do nové jednotky (konektory budou rozdílné...).
3) Je nynější řídící jednotka centrálu nějak spojena s řídící jednotkou motoru či s palubním PC?
4) Zůstala by zachována plná funkčnost DO?Zejména tyto 2 funkce:
a) při odemykání a zamykání blikají směrovky (to počítám, že ano)
b) po odemčení přes DO se v autě rozsvítí stropní světlo/ po zamknutí přes DO se stropní světlo ihned zhasne.
Díky
Fiat Punto II, 1.2 8V, 44kW, r.v. 11/2001
- Reklama
- Hawkeye.94
- Začátečník
- Příspěvky: 22
- Registrován: 25 pro 2012, 23:53
- Bydliště: Praha
Re: Výměna origo dálk. ovl. centrálu za jiný
trochu sem se o to teď zajímal kvůli immo v jednom puntu bez klíčů, a bylo mi řečeno u jedněch klíčařů že dokážou přečíst kód z maminky(červenej klíč) a podle toho nakódovat novej klíč, nevim ale co je na tom pravdy teda. origo klíč s dálkou sehnat de, sice blbě ale de, sám sem sehnal jeden nevybroušenej origo zabalenej nicméně byl teda poslední na skladě...
1993 Punto 85 16v Sporting 4dv. (ve stavbě do nádherný kastle)
1997 Punto 60 SX (kompletní přestavba z 55 S) - prodáno
1991 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole
1996 Audi Coupé 2.0
2000 Audi Cabriolet 1.8 20v
1997 Punto 60 SX (kompletní přestavba z 55 S) - prodáno
1991 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole
1996 Audi Coupé 2.0
2000 Audi Cabriolet 1.8 20v
Re: Výměna origo dálk. ovl. centrálu za jiný
Tak mě by i nový origo klíčky s dálkou byly k ničemu, protože nemám Code kartu tak bych je nemohl spárovat se stávající řídící jednotkou. Žádný červený klíč taky nemam.
Už jsem ale zřejmě našel kde ta řídící jednotka centrálu je, nachází se za pojistkovou skříňkou (ta co je nalevo pod volantem), je to taková šedivá krabička (viz obr.). Odpojil jsem svazek kabelů co má modrý konektor a centrál ani dálka najednou nefungovali. Akorát v tom svazku je asi 18 kablíků, což je nějak moc.
Už jsem ale zřejmě našel kde ta řídící jednotka centrálu je, nachází se za pojistkovou skříňkou (ta co je nalevo pod volantem), je to taková šedivá krabička (viz obr.). Odpojil jsem svazek kabelů co má modrý konektor a centrál ani dálka najednou nefungovali. Akorát v tom svazku je asi 18 kablíků, což je nějak moc.
Fiat Punto II, 1.2 8V, 44kW, r.v. 11/2001
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Výměna origo dálk. ovl. centrálu za jiný
ked chces este jeden kluc a nemas code cartu tak si kup z jedneneho auta celu sadu:
bodycomputer, riadiacu jednotku motora, obycajny kluc, dialkovy kluc, code cartu, zamok zo spinacky, 3x zamok dvier, 1x zamok spolujazdcovho airbagu, cca cele to stoji 300e - 200e zalezi od predavajuceho
je to ziadany tovar lebo ak sa niekomu pokazy rj alebo strati kluc tak to musi kupit a vymenit vsetko
vsetko sa da vymenit velmi lachko, vidim ze si uz bodycomputer vymontoval
na vymenu zamkov musis rozobrat dvere, v spinacke staci cez montazny otvor povolit zapadku a vybehne ti von cely zamok s klucom
poistkove skrinky nemusis menit ostanu ti povodne funkcie auta
na starom kluci si oprav mikrospinac alebo si kup novy obal a potom cez codecartu si ho doprogramujes k novemu bodycoputeru, z noveho obycajneho kluca vytiahnes immo-chip a vlozis ho do dialky a tak budes mat 2x dialkovy kluc pre jedno auto
alebo sa na vsetko vykasles a kupis si alarm s 2 dialkovym ovladanim a pagerom popripade aj s dialkovym startom
stale to bude stat menej ako prve riesenie
pozeram na foto, to je tvoj bodycomputer? pozeram ze rok vyroby je 2004 a nie 2001
(zrejme ho uz menili v servise)
1. to si uz nasiel, tato krabicka ovlada cele auto okrem motora
2. neni to dobry napad, lacnejsie ta vide alarm + dialkove ovladanie, konektory su na rj rovnake na Punto mk2a od r1999 do 2003
(treba dat pozor na prechodve mk2a rv2003 s elektronikou uz z mk2b
3. viazane je immo-chip v kluci + bodycomputer + riadiaca jednotka motora
4.a ano
4.b ano
bodycomputer, riadiacu jednotku motora, obycajny kluc, dialkovy kluc, code cartu, zamok zo spinacky, 3x zamok dvier, 1x zamok spolujazdcovho airbagu, cca cele to stoji 300e - 200e zalezi od predavajuceho
je to ziadany tovar lebo ak sa niekomu pokazy rj alebo strati kluc tak to musi kupit a vymenit vsetko
vsetko sa da vymenit velmi lachko, vidim ze si uz bodycomputer vymontoval
na vymenu zamkov musis rozobrat dvere, v spinacke staci cez montazny otvor povolit zapadku a vybehne ti von cely zamok s klucom
poistkove skrinky nemusis menit ostanu ti povodne funkcie auta
na starom kluci si oprav mikrospinac alebo si kup novy obal a potom cez codecartu si ho doprogramujes k novemu bodycoputeru, z noveho obycajneho kluca vytiahnes immo-chip a vlozis ho do dialky a tak budes mat 2x dialkovy kluc pre jedno auto
alebo sa na vsetko vykasles a kupis si alarm s 2 dialkovym ovladanim a pagerom popripade aj s dialkovym startom
stale to bude stat menej ako prve riesenie
pozeram na foto, to je tvoj bodycomputer? pozeram ze rok vyroby je 2004 a nie 2001
(zrejme ho uz menili v servise)
1. to si uz nasiel, tato krabicka ovlada cele auto okrem motora
2. neni to dobry napad, lacnejsie ta vide alarm + dialkove ovladanie, konektory su na rj rovnake na Punto mk2a od r1999 do 2003
(treba dat pozor na prechodve mk2a rv2003 s elektronikou uz z mk2b
3. viazane je immo-chip v kluci + bodycomputer + riadiaca jednotka motora
4.a ano
4.b ano
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Výměna origo dálk. ovl. centrálu za jiný
Dík za odpověď Spirite.
Ten bodycomputer není můj, je to fotka z internetu. Celý to měnit nechci (bodycomputer, ŘJ motoru, zámky...). Takže nejspíš tam dám buď jinou ŘJ centrálu s DO anebo ŘJ s alarmem a DO.
Jinak předpokládám, že ten bodycomputer budu muset nechat zapojený (je tam řízení osvětlení interiéru, propojení s tím immo a ŘJ motoru) a vzít z něj jen kabely potřebné k zapojení té nové ŘJ centrálu.
A schéma vnitřního zapojení toho bodycomputeru (jaké jsou tam součástky, kam který kabel jde...) asi nikde nebude že?
Ten bodycomputer není můj, je to fotka z internetu. Celý to měnit nechci (bodycomputer, ŘJ motoru, zámky...). Takže nejspíš tam dám buď jinou ŘJ centrálu s DO anebo ŘJ s alarmem a DO.
Jinak předpokládám, že ten bodycomputer budu muset nechat zapojený (je tam řízení osvětlení interiéru, propojení s tím immo a ŘJ motoru) a vzít z něj jen kabely potřebné k zapojení té nové ŘJ centrálu.
A schéma vnitřního zapojení toho bodycomputeru (jaké jsou tam součástky, kam který kabel jde...) asi nikde nebude že?
Fiat Punto II, 1.2 8V, 44kW, r.v. 11/2001
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Výměna origo dálk. ovl. centrálu za jiný
jinou ŘJ centrálu s DO anebo ŘJ s alarmem a DO - to myslis ako novy alarm?
rj centralu a dialkoveho ovaldania je zaroven bodycomputer - neni to vymenitelna cast
http://www.levnealarmy.cz/eshop/autoalarmy/jednocestne/" onclick="window.open(this.href);return false;
ja mam teneto:
http://www.levnealarmy.cz/eshop/autoala ... -6000.html" onclick="window.open(this.href);return false;
rj centralu a dialkoveho ovaldania je zaroven bodycomputer - neni to vymenitelna cast
http://www.levnealarmy.cz/eshop/autoalarmy/jednocestne/" onclick="window.open(this.href);return false;
ja mam teneto:
http://www.levnealarmy.cz/eshop/autoala ... -6000.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Výměna origo dálk. ovl. centrálu za jiný
Myslím tím že pořídím buď
- ŘJ centrálu, kterou lze ovládat dálkou (př. klik) - tedy není tu zabudována funkce alarmu, nebo
- ŘJ centrálu, kterou lze ovládat dálkou a je tu zabudován i alarm (př. klik)
Jinak jak jsem psal, ten bodycomputer tam musím nechat a v tom svazku kabelů najdu ty kabely, které zapojím na tu novou ŘJ.
A ty jsi měl v Puntu centrál s origo dálk. ovládáním, nebo jen centrál?
- ŘJ centrálu, kterou lze ovládat dálkou (př. klik) - tedy není tu zabudována funkce alarmu, nebo
- ŘJ centrálu, kterou lze ovládat dálkou a je tu zabudován i alarm (př. klik)
Jinak jak jsem psal, ten bodycomputer tam musím nechat a v tom svazku kabelů najdu ty kabely, které zapojím na tu novou ŘJ.
A ty jsi měl v Puntu centrál s origo dálk. ovládáním, nebo jen centrál?
Fiat Punto II, 1.2 8V, 44kW, r.v. 11/2001
Re: Výměna origo dálk. ovl. centrálu za jiný
Ještě by mi zajímalo, jestli tam nelze vyměnit jen ten bodycomputer? Mluvil by se stávající ŘJ motoru, nebo se výměně bodycomputeru musí vyměnit i ta ŘJ motoru?
Fiat Punto II, 1.2 8V, 44kW, r.v. 11/2001
Re: Výměna origo dálk. ovl. centrálu za jiný
Nedoporučuju, jednotka funguje dobře, ale klíče mají otřesný zpracování, po chvíli se vychodí a nejdou vystřelovat.ferokulda píše:(př. klik) -
Fiat Punto MK1 55, 1996; Ford Focus 2004
Re: Výměna origo dálk. ovl. centrálu za jiný
Tak jsem volal do jednoho klíčového centra, a bylo mi řečeno, že dokážou z toho mýho nynějšího klíčku přečít kód té dálky a nahrát ho do nového klíčku. I immobilizér prý zařídí. A ty hesla (kódy), co jsou normálně na Code kartě (kterou nemám), prý dokážou vyčíst z auta.
Co je na tom pravdy, máte s tím někdo zkušenosti?
Co je na tom pravdy, máte s tím někdo zkušenosti?
Fiat Punto II, 1.2 8V, 44kW, r.v. 11/2001
Re: Výměna origo dálk. ovl. centrálu za jiný
Zaplať až když to bude hotové a funkční, pak to nemusíš zkoumat. Já věřím, že to umí, klíče od bezpečnostních zámků k baráku mi taky zámečník udělá i bez kartičky...
Fiat Punto MK1 55, 1996; Ford Focus 2004