MOJE PUNTO 2 Ukažte ta svoje :-) - Maťo
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: MOJE PUNTO 2 Ukažte ta svoje :-) - Maťo
Cauko,45e,cez taznezariadenia.sk,posielaju vsade na SK..pozeral som aj ojazdene ale ti blázni pytaju tolko kolko stoja nove..jedine nosnik na lyže som zohnal second-hand...
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
- Reklama
Re: MOJE PUNTO 2 Ukažte ta svoje :-) - Maťo
Zdravim Banshee. Četl jsem tady na fóru tvuj příspěvek o stěračích, že ti stíraly trhaně. Já mám podobný problém, když jedou nahoru, tak v pohodě, ale když pak zase dolu, tak jedou trhaně, jakoby se zasekávají. Jak jsi to vyřešil?
Fiat Punto II, 1.2 8V, 44kW, r.v. 11/2001
Re: MOJE PUNTO 2 Ukažte ta svoje :-) - Maťo
zdarjaxviňa Punťové
no jak to tak čtu, su absolutní lempl a lemra líná
času by bylo celkem dost, ale chybí mi tady nářadí co mám doma v Olomouci, takže mý možnosti sou dost omezený a limitovaný
btw, neberte můj dotaz blbě, ale co to mám vlastně za plechovku? všude čtu o MK1,MK2 ...tendle taloš je rv. 99, obsah 1224, typ 176, v dojčlandu prvně reglej 25.5.99
má pár bouliček ale nic z čeho by se střílelo,před technickou nový brzdový kotouče, o stavu destiček moc nevím, ale brzdí slušně, novej čep na levým předním, a od tý doby to při jízdě píská, ne vždy, ne ve všech rychlostech, stačí pootočit volantem nebo ťuknout brzdu a je klid, nejspíš teda počkat než si sednou starý destičky na novej kotouč, asi interiér moc zachovalej, palubka to samý, motor trochu propouští olej pod víkem, ale to sem se tady dočetl že nejspíš normálka utřel sem to a hlídám změny, o topení je to asi taky klasika, páč žádná sláva, ale šlo mi o auto do a z práce, tady to jinak nejde když prděj na MHD a zaměstnavatel se vás neptá jestli se máte jak dostat do práce za 800é i s přihlášením a značkama to vyšlo levnějš než nový kolo
no jak to tak čtu, su absolutní lempl a lemra líná
času by bylo celkem dost, ale chybí mi tady nářadí co mám doma v Olomouci, takže mý možnosti sou dost omezený a limitovaný
btw, neberte můj dotaz blbě, ale co to mám vlastně za plechovku? všude čtu o MK1,MK2 ...tendle taloš je rv. 99, obsah 1224, typ 176, v dojčlandu prvně reglej 25.5.99
má pár bouliček ale nic z čeho by se střílelo,před technickou nový brzdový kotouče, o stavu destiček moc nevím, ale brzdí slušně, novej čep na levým předním, a od tý doby to při jízdě píská, ne vždy, ne ve všech rychlostech, stačí pootočit volantem nebo ťuknout brzdu a je klid, nejspíš teda počkat než si sednou starý destičky na novej kotouč, asi interiér moc zachovalej, palubka to samý, motor trochu propouští olej pod víkem, ale to sem se tady dočetl že nejspíš normálka utřel sem to a hlídám změny, o topení je to asi taky klasika, páč žádná sláva, ale šlo mi o auto do a z práce, tady to jinak nejde když prděj na MHD a zaměstnavatel se vás neptá jestli se máte jak dostat do práce za 800é i s přihlášením a značkama to vyšlo levnějš než nový kolo
Naposledy upravil(a) ScR dne 26 pro 2012, 13:35, celkem upraveno 2 x.
######
.ScOrE.
.ScOrE.
Re: MOJE PUNTO 2 Ukažte ta svoje :-) - Maťo
pro sichr přikládám kus fotky k identifikaci nevíte taky proč se tak debilně loupe vrchní lak? a čím by to šlo opravit?
######
.ScOrE.
.ScOrE.
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 08 srp 2008, 09:59
- Bydliště: Kosice - KWP
Re: MOJE PUNTO 2 Ukažte ta svoje :-) - Maťo
SCR...nic v zlom ale ked chces predstavit svoje punto tak si zaloz vlastny topic...
FIAT PUNTO STILE 1.2 16V GT Look
Facebook ---> Peto Hidasi
Facebook ---> Peto Hidasi
Re: MOJE PUNTO 2 Ukažte ta svoje :-) - Maťo
moje omluva ... jen mi přišlo lepší dát to sem protože tady kluci leštěj a renovujou jak o život, tudíž moje dotazy byly celkem na místě
budu si dávat pozor
budu si dávat pozor
######
.ScOrE.
.ScOrE.
Re: MOJE PUNTO 2 Ukažte ta svoje :-) - Maťo
Fero: Ahoj, stale mi to robi,nevyriesil som to zatim nijak, ale uz sa na to chystam. Vraj je to snadna oprava.Navod najdes ak pouzijes VYHLADAVANIE.
ScR: Noo chlape mohol si zalozit vlastny topic, nevadi. K tomu laku,nenapada mi nic,iba to prelakovat na novo pripadne olepit cele auto do folie, ale vzhladom k obstaravacej cene auta a jeho ucelnosti prostriedku do prace by som to asi ani neriesil,korodovat to nebude. Tuningoveho krasavca na zrazy z toho isto neplanujes spravit,takze uz je to na tebe no kazda oprava bude pri tomto rozsahu hlbsia do kapsy.
ScR: Noo chlape mohol si zalozit vlastny topic, nevadi. K tomu laku,nenapada mi nic,iba to prelakovat na novo pripadne olepit cele auto do folie, ale vzhladom k obstaravacej cene auta a jeho ucelnosti prostriedku do prace by som to asi ani neriesil,korodovat to nebude. Tuningoveho krasavca na zrazy z toho isto neplanujes spravit,takze uz je to na tebe no kazda oprava bude pri tomto rozsahu hlbsia do kapsy.
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
Re: MOJE PUNTO 2 Ukažte ta svoje :-) - Maťo
Banshee: třeba se nakrknu a drobet tu plechovku vyšperkuju plechově , motoricky a interiérově vypadá moc zachovale
######
.ScOrE.
.ScOrE.
Re: MOJE PUNTO 2 Ukažte ta svoje :-) - Maťo
Banshee: Tak ty stěrače jsem dnes podle toho návodu tady spravil, teď fungují krásně. Je třeba:
- sundat stěrače
- sundat plast podél okna, co brání padání listí a dalšího bordelu dál pod kapotu (3 šroubky ho drží)
- sundat plast co kryje motůrek stěračů (je jen nacvaknutý)
- vymontovat kryt převodu motůrku (je na něm konektor od kabelů, drží ho několik torx šroubků)
- nakonec řádně vyčistit a odmastit plechy co jsou na bílém plastovém ozubeném kolu převodovky a taky vyčistit zespoda tu krytku převodovky.
Pak to složit nazpět a hotovo .
- sundat stěrače
- sundat plast podél okna, co brání padání listí a dalšího bordelu dál pod kapotu (3 šroubky ho drží)
- sundat plast co kryje motůrek stěračů (je jen nacvaknutý)
- vymontovat kryt převodu motůrku (je na něm konektor od kabelů, drží ho několik torx šroubků)
- nakonec řádně vyčistit a odmastit plechy co jsou na bílém plastovém ozubeném kolu převodovky a taky vyčistit zespoda tu krytku převodovky.
Pak to složit nazpět a hotovo .
Fiat Punto II, 1.2 8V, 44kW, r.v. 11/2001
Re: MOJE PUNTO 2 Ukažte ta svoje :-) - Maťo
Fero: Dík za postup, dnes som sa nato konečne hecol aj ja..plast stieračov som nedával dole,no o to tažšie šiel dole ten kryt motorčeka ale dalo sa. Bolo to dost špinavé.Kolečko som napapral vazelínou jak divý,dúfam že som to neprehnal. Ide to zatím pekne no počkám čo to bude robiť v tuhom mraze kedže mne to blblo hlavne pri mrazoch. Zopár fotiek som spravil
- Přílohy
-
- S3.jpg (85.49 KiB) Zobrazeno 3308 x
-
- S2.jpg (95.77 KiB) Zobrazeno 3308 x
-
- S1.jpg (77.25 KiB) Zobrazeno 3308 x
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
Re: MOJE PUNTO 2 Ukažte ta svoje :-) - Maťo
.
- Přílohy
-
- S4.jpg (79.43 KiB) Zobrazeno 3308 x
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
Re: MOJE PUNTO 2 Ukažte ta svoje :-) - Maťo
Šikula , mě to zatím neblbne, ale nudím se přes svátky tak se na to taky podívám, vyčistím ať mám pokoj .
Škoda fabia 1.4 50kW r.v. 2000 - Pracovní
Fiat punto II 1.2 16v 59kW Sporting r.v. 2000 - Pracovní
Hyundai sonáta 2.0 16v 102kW r.v. 1996 -Rodinné
Fiat punto II 1.2 16v 59kW Sporting r.v. 2000 - Pracovní
Hyundai sonáta 2.0 16v 102kW r.v. 1996 -Rodinné
Re: MOJE PUNTO 2 Ukažte ta svoje :-) - Maťo
Banshee: Ale vyčistil jsi ten plechový kroužek na tom plastovym ozubenym kolu, co jsi tam na něj napatlal tu vazelínu? To musí být čistý a odmaštěný, na něj doléhají ty 2 měděný packy co jsou v krytu převodovky. Jináč tě to za chvíly začne blbnout znovu.
Fiat Punto II, 1.2 8V, 44kW, r.v. 11/2001
Re: MOJE PUNTO 2 Ukažte ta svoje :-) - Maťo
Fero: Takze som to zmrvil?kruzok mal ostat cisty a vazelina mala byt len v rohoch?To som nevedel..neva,zacne blbnut,rozoberiem zasa
Bravo 198 1.4 T-jet Sport