Problém
Moderátor: peta.smolik
Problém
Mám Fiat Ulysse 2.0JTD,r.v. 2001,udělal jsem výměnu oleje,filtru,vzduch.filtru.Po odjezdu ze servisu asi po jednom km se objevila závada motoru.Vrátil jsem se zpět a auto tam nechal na opravu.Vyčistila se nádrž,pal.čerpadlo,závada přetrvává,vyměnil se regulátor tlaku paliva,závada přetrvává,vyměnilo se vstřikovací čerpadlo.Ujel jsem asi 15 km a při jízdě v tahu motoru do kopce se opět rozsvítila závada motoru a motor zhasl.Znova jsem nastartova a na malé otáčky pokračoval dál,závada ale už nezhasla,při každém sešlápnutí do tahu motor zhasne,Jsem už na prášky,nesetkal se někdo z Vás ze stejnou závadou.Muže někdo poradit jak nato nebo co ještě udělat?
- Reklama
Re: Problém
Tento istý problém mi robila aj 406 peugeot,chyba bola vo vstrekovaní,bolo treba vymenit všetky 4 vstreky,nepomohlo ani očistenie čerpadla,filtra naftového ani nové hadičky naftové.
Skúsal si to napojiť na diagnostiku? Čo ti vypísala?
Skúsal si to napojiť na diagnostiku? Čo ti vypísala?
Fiat Punto 1.9JTD-vybratý katalizátor,vybratý egr,výfuk holá rúra,športový podvozok-tlmiče+pružiny,rozširovacie podložky-1cm,xenóny,denné svietenie,fólie ...a iné.
Re: Problém
byl jsem s tím na počítači a ukazuje nizký tlak vtřik. čerpadla na liště,čerpadlo bylo vyměněné za čerpadlo z bouraného vozu,dnes vezu své puvodní čerpadlo na repas,tak uvidím.
Re: Problém
skôr by som dal na repas tie vstreky
Fiat Punto 1.9JTD-vybratý katalizátor,vybratý egr,výfuk holá rúra,športový podvozok-tlmiče+pružiny,rozširovacie podložky-1cm,xenóny,denné svietenie,fólie ...a iné.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28 kvě 2013, 18:39
- Bydliště: Děčín
Re: Problém
abych pravdu řekl to mam to same ale u 2.1 TD EL r.v. 1998 a taky sem nechal dat nove věci.tonda61 píše: Mám Fiat Ulysse 2.0JTD,r.v. 2001,udělal jsem výměnu oleje,filtru,vzduch.filtru.Po odjezdu ze servisu asi po jednom km se objevila závada motoru.Vrátil jsem se zpět a auto tam nechal na opravu.Vyčistila se nádrž,pal.čerpadlo,závada přetrvává,vyměnil se regulátor tlaku paliva,závada přetrvává,vyměnilo se vstřikovací čerpadlo.Ujel jsem asi 15 km a při jízdě v tahu motoru do kopce se opět rozsvítila závada motoru a motor zhasl.Znova jsem nastartova a na malé otáčky pokračoval dál,závada ale už nezhasla,při každém sešlápnutí do tahu motor zhasne,Jsem už na prášky,nesetkal se někdo z Vás ze stejnou závadou.Muže někdo poradit jak nato nebo co ještě udělat?
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém
By mně zajímalo jak se chová ten servis když ti vyměněj skoro všechno a závada pořád stejná? Budou to ty vstřiky, nic jinýho už stejně nezbývá...
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele