Cukání, škubání, dušení.. mk1
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Final Destination
- Začátečník
- Příspěvky: 26
- Registrován: 13 zář 2012, 23:04
- Bydliště: Brno
Cukání, škubání, dušení.. mk1
Zdravím vás,
před nějákým časem mi auto začalo škubat a jako by se přehlcovalo, nebo co. Občas to dělá při zařazení vyšší rychlosti, jindy zase jen když víc sešlápnu plyn. Jako by zakucká, pak zabere a vystřelí.. Nezáleží zda je studený, nebo ne.. Dělá to v obou případech..
Svíčky, olej a filtr jsem měnil o prázdninách. Za poslední 2 týdny novej palivovej filtr, zapalovací kabely a vyčistil jsem škrtící klapku.. dál opravdu nevím. A radikálně se zvedla spotřeba. Poraďte prosím.
před nějákým časem mi auto začalo škubat a jako by se přehlcovalo, nebo co. Občas to dělá při zařazení vyšší rychlosti, jindy zase jen když víc sešlápnu plyn. Jako by zakucká, pak zabere a vystřelí.. Nezáleží zda je studený, nebo ne.. Dělá to v obou případech..
Svíčky, olej a filtr jsem měnil o prázdninách. Za poslední 2 týdny novej palivovej filtr, zapalovací kabely a vyčistil jsem škrtící klapku.. dál opravdu nevím. A radikálně se zvedla spotřeba. Poraďte prosím.
Punto 1.2 (1994) :)
- Reklama
Re: Cukání, škubání, dušení.. mk1
Jako jestli se radikalne zvedla spotreba, tak si to nejspis prisava do sani nebo lambda.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
- Final Destination
- Začátečník
- Příspěvky: 26
- Registrován: 13 zář 2012, 23:04
- Bydliště: Brno
Re: Cukání, škubání, dušení.. mk1
..zapomněl jsem dodat, že spotřeba se zvedla až po vyčištění klapky a výměně káblů..
Punto 1.2 (1994) :)
Re: Cukání, škubání, dušení.. mk1
Kdysy u Typa jsem měl stejný problém a nakonec než se nechtěl rozjet vůbec a zadusil se,jsem se dostal s 1.6-kou na spotřebu 20 l.Závada byla "váha vzduchu".
Tipo 1.6ie,Uno 1.0,nyní Punto 1.1 55s mk1
- Final Destination
- Začátečník
- Příspěvky: 26
- Registrován: 13 zář 2012, 23:04
- Bydliště: Brno
Re: Cukání, škubání, dušení.. mk1
Jelikož jsou moje znalosti úrovně začátečník, tak jsem pohledal a dospěl jsem k závěru, že ,,váhy vzduchu'' jsou jen u Punta 1.4 GT a Punta 1.7 TD... U mý 1.2 to asi není, nebo se tomu říká jinak..paso12 píše:Kdysy u Typa jsem měl stejný problém a nakonec než se nechtěl rozjet vůbec a zadusil se,jsem se dostal s 1.6-kou na spotřebu 20 l.Závada byla "váha vzduchu".
Punto 1.2 (1994) :)
Re: Cukání, škubání, dušení.. mk1
Was ist das, 1,2? 1108 ccm nebo 1242 ccm? Jestli 1242, nemůžu sloužit, jestli 1108, zpuchřelá hadička od sacího potrubí k snímači podtlaku.
- Final Destination
- Začátečník
- Příspěvky: 26
- Registrován: 13 zář 2012, 23:04
- Bydliště: Brno
Re: Cukání, škubání, dušení.. mk1
Bohužel 1242... ) ..a nebude to to samý? Či je to teda řešený jináč..?cinzano píše:Was ist das, 1,2? 1108 ccm nebo 1242 ccm? Jestli 1242, nemůžu sloužit, jestli 1108, zpuchřelá hadička od sacího potrubí k snímači podtlaku.
Punto 1.2 (1994) :)
Re: Cukání, škubání, dušení.. mk1
To Final destination: Tak ako?vyriešil si to?lebo mne to robí to isté, hlavne ked motor ide do akcelerácie a na dialnici je to dosť nepríjemné...No zaujímavé je že otáčky sa nemenia...
- Final Destination
- Začátečník
- Příspěvky: 26
- Registrován: 13 zář 2012, 23:04
- Bydliště: Brno
Re: Cukání, škubání, dušení.. mk1
Již jsem to neřešil, až na to zas bude nálada a love spíš.. ..možná to dokonce už přestalo.
...a teď spíš očekávám to, co bylo minulou zimu.. při jízdě nad 70 blikaly komplet kontrolky a nevím od kud vycházel ohlušující zvuk.. něco mezi pískáním a skřípotem, přestal až při úplným zastavení.. :-/
...a teď spíš očekávám to, co bylo minulou zimu.. při jízdě nad 70 blikaly komplet kontrolky a nevím od kud vycházel ohlušující zvuk.. něco mezi pískáním a skřípotem, přestal až při úplným zastavení.. :-/
Punto 1.2 (1994) :)
Re: Cukání, škubání, dušení.. mk1
No, podíval jsem se kvůli vám do moudré knihy a vypadá to, že je to na 1242 s jednobodovým vstřikováním stejné jako u 1108. Takže to bude ta hadička. To skřípání a pištění za vlhka bude řemen pohonu alternátoru (opotřebovaný/blbě napnutý) ev. rozvodový řemen (ložisko).5_ulko píše:hlavne ked motor ide do akcelerácie a na dialnici je to dosť nepríjemné...No zaujímavé je že otáčky sa nemenia...
Re: Cukání, škubání, dušení.. mk1
Cinzano: neviem ako u kolegu ale mne to robí doslova tak že ked motor akceleruje tak ako keby ti niečo zablokovalo kolesa na chvilinku a trhá s celým autom,raz viac inokedy zas menej ale uz to pozorujem pri každej jazde...prirovnal by som to k vadnému ložisku, že ide ide a občas ti ho uplne zasekne a v zápatí zas ide...ako náhle ustálim otáčky(rýchlosť) tak to prestane...iba tak jemne cuká ako ked ideš po kočičích hlavách....hadičku som pozeral tá je ok aj všetky ostatné okolo, akurát zapalovacie káble hodne prerážajú a jeden doslova svieti po celej dlzke na modro moze to byt tým?
Re: Cukání, škubání, dušení.. mk1
pokud probíjí zap. kabely tak nedojde k dokonalému zapálení směsi a může to dělat popisované jevy.občas prostě jeden válec vynechá.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
- Final Destination
- Začátečník
- Příspěvky: 26
- Registrován: 13 zář 2012, 23:04
- Bydliště: Brno
Re: Cukání, škubání, dušení.. mk1
Já zas nevím která hadička... mohla by to, prosím, některá dobrá duše vyfotit..?
Punto 1.2 (1994) :)
Re: Cukání, škubání, dušení.. mk1
A este som zabudol taku dost podstatnu vec napisat...na volnobeh,ked auto stoji tak to nerobi a motor bezi hladko...
Re: Cukání, škubání, dušení.. mk1
Taaakže vymenené káble aj sviečky...káble som kúpil klasické medené nie odporové...a problém je vyriešený.
Takže po zotmení auto do garáže,odmontovať celý ten plastový sací bazmek a sledovať káble a oblasť okolo sviečok...a keď to bude iskryť a svietiť na modro tak máš vystaráno...Vela zdaru
Takže po zotmení auto do garáže,odmontovať celý ten plastový sací bazmek a sledovať káble a oblasť okolo sviečok...a keď to bude iskryť a svietiť na modro tak máš vystaráno...Vela zdaru