Spotřeba 1,9 JTD
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Re: Spotřeba 1,9 JTD
145 koní není nereálných, ale chtěl bych to vidět na brzdě, když za to platím.
toto je reálné měření auta ze Stilo.org
toto je reálné měření auta ze Stilo.org
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
- Reklama
Re: Spotřeba 1,9 JTD
No už jsem se lekl že se tu budou měřít vzájemně ..... :-DDD
-
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 27 čer 2011, 12:12
Re: Spotřeba 1,9 JTD
čest mám taky 1.9 JTD a se spotřebou jsem velmi spokojen ve městě kolem 6 litrů v pohodě
Re: Spotřeba 1,9 JTD
ma otazku na vas mne palubny pocitac ukazuje stale spotrebu 4,7 L na 100 km a vobec sa to nemeni isel som v kamaratovom aute a jemu stale skace aktualna spotreba a na mojej multiple nie ma to tak byt alebo je v tom nejaka chyba.
Re: Spotřeba 1,9 JTD
já teď za poslední měsíc dal 3 trasu Praha -Luhačovice a zpět,tj 330km jedním směrem a z toho cca 255 po dálnici (110-140)a kus přes Zlín,kde je to samý semafor. Praha -Luha-spotřeba 6,6, Luha Praha 6,7 při stejném stilu jízdy (asi je to víc do kopce ) 3 dospělí a nějaký malý náklad Mám 2004-85kw
Re: Spotřeba 1,9 JTD
Musím se přidat...spotřeba za 2800km (itálie a zpět), přes alpy vrchem, po německu velmi svižně, italské ucpané dálnice a klima....výsledek 6,7.
Multipla 2004, JTD 145
Re: Spotřeba 1,9 JTD
Tak moje zkušenosti se spotřebou jsou následující. S autem do nedávna jezdila žena do práce. Tam i zpět cca. 70 km. Spotřeba byla vždy 5,5-5,6 L "ropy" na 100 km. Teď se s autem tolik nejezdí, a když jo, takktráké trasy. Spotře je najednou 6,5 - 6,6 L, tedy o 1 litr vyšší. Je to poznat. Žena s tím jezdila max. do 2.500 ot./min. Já s tím jezdím od 3.000 ot./min. a více, takže je to také poznat.
Když chci a hlídám to, tak PHA - BRNo udělám za 5,4 L. Ale pozor, max. je 110 km/ hod. Jinak s multiplou max. spokojenost,, máme ji už 3 roky, pravidlený servis. Jen ta spojka neustále zlobí.....
Když chci a hlídám to, tak PHA - BRNo udělám za 5,4 L. Ale pozor, max. je 110 km/ hod. Jinak s multiplou max. spokojenost,, máme ji už 3 roky, pravidlený servis. Jen ta spojka neustále zlobí.....
Re: Spotřeba 1,9 JTD
Já teda nevím jaký sračky do těch aut lejete, nebo jestli máte tak těžký nohy.....
Já jezdím s dlouhodobým celoročním průměrem okolo 5,2l nafty/100km (dle palubáku asi 4,7 až 4,8l) - dojezd kolem 1200km. Samozřejmě to vyžaduje prvotřídní naftu (v ČR jen Shell/ÖMV/Bezina-někde, v SRN dál od českých hranic kdekoliv...). Já beru výhradně od Benziny (prověřené u hlavního tahu, kde je velký odběr kamioňáků-čili stále čerstvá), neb mám na ní slevu 0,5Kč/l a navíc tahle čerpačka kde beru má beztak většinou neljevnější naftu v kraji....
Mám samozřejmě lehkou nohou, víc jak stovkou nejezdím, neb v podstatě ani nemám moc kde. Občas se samozřejmě utrhnu (jsem přece jenom taky jen člověk, že...), zejména když se mě nějaký vyhulenec s "vytúněnou" ochcávkou, nebo fekálií, za kterou je černá kouřová clona, snaží vytlačit ze silnice (mimochodem jednoho s fekálií RS (naftová 1,9-96kW) jsem tak vyškolil, že skončil na poli, poté co se mě marně snažil předjet před protijedoucím kamionem a ve chvíli kdy pochopil, že mě ani nepředjede a ani nevytlačí, radši to říznul do pole, než do kamionu....).
Co se týče délky tratí též průměr, někdy je to 9km na nákup a zpět, někdy větší nákup 30km a zpět a někdy celodenní výlet 400km s přestávkami (mimochodem zrhuba po 170km s "čůrpauzama" před Prahou mi palubák ukazoval 4,4l a přes Prahu přidal na 5,5l a cestou zpět zase klesl na svým obvyklých 4,7l). Klima samozřejmostí.
Jediné, kde mám trochu náskok je garáž, teplota ani v největších mrazech (-25°C a méně) neklesla pod -8°C. Na druhou stranu, čeká-li auto půldne na parkovišti při -25°C, tak taky dost promrzne.
Multinka je přitažená z Itálie asi po třetím majiteli (odhad dle servisky), kde ji nikdo nešetřil, najeto měla asi 200.000km (dle servisky a zhruba i dle stavu auta)-těď o dvacet více, motor 85kW, olej 5W40 (jakýkoliv splňující ACEA B3, B4 a API CF (podle té jejich předražené Selenie) např. Mogul, StarLine, Lotos) obutí v létě standart 185/65 R15 (teď snad už budu mít 16'' ze Stilla) v zimě 205/60 R15, klimatizace běžně používána.
Já jezdím s dlouhodobým celoročním průměrem okolo 5,2l nafty/100km (dle palubáku asi 4,7 až 4,8l) - dojezd kolem 1200km. Samozřejmě to vyžaduje prvotřídní naftu (v ČR jen Shell/ÖMV/Bezina-někde, v SRN dál od českých hranic kdekoliv...). Já beru výhradně od Benziny (prověřené u hlavního tahu, kde je velký odběr kamioňáků-čili stále čerstvá), neb mám na ní slevu 0,5Kč/l a navíc tahle čerpačka kde beru má beztak většinou neljevnější naftu v kraji....
Mám samozřejmě lehkou nohou, víc jak stovkou nejezdím, neb v podstatě ani nemám moc kde. Občas se samozřejmě utrhnu (jsem přece jenom taky jen člověk, že...), zejména když se mě nějaký vyhulenec s "vytúněnou" ochcávkou, nebo fekálií, za kterou je černá kouřová clona, snaží vytlačit ze silnice (mimochodem jednoho s fekálií RS (naftová 1,9-96kW) jsem tak vyškolil, že skončil na poli, poté co se mě marně snažil předjet před protijedoucím kamionem a ve chvíli kdy pochopil, že mě ani nepředjede a ani nevytlačí, radši to říznul do pole, než do kamionu....).
Co se týče délky tratí též průměr, někdy je to 9km na nákup a zpět, někdy větší nákup 30km a zpět a někdy celodenní výlet 400km s přestávkami (mimochodem zrhuba po 170km s "čůrpauzama" před Prahou mi palubák ukazoval 4,4l a přes Prahu přidal na 5,5l a cestou zpět zase klesl na svým obvyklých 4,7l). Klima samozřejmostí.
Jediné, kde mám trochu náskok je garáž, teplota ani v největších mrazech (-25°C a méně) neklesla pod -8°C. Na druhou stranu, čeká-li auto půldne na parkovišti při -25°C, tak taky dost promrzne.
Multinka je přitažená z Itálie asi po třetím majiteli (odhad dle servisky), kde ji nikdo nešetřil, najeto měla asi 200.000km (dle servisky a zhruba i dle stavu auta)-těď o dvacet více, motor 85kW, olej 5W40 (jakýkoliv splňující ACEA B3, B4 a API CF (podle té jejich předražené Selenie) např. Mogul, StarLine, Lotos) obutí v létě standart 185/65 R15 (teď snad už budu mít 16'' ze Stilla) v zimě 205/60 R15, klimatizace běžně používána.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 2
- Registrován: 10 črc 2012, 20:02
Re: Spotřeba 1,9 JTD
Ahoj, ano je to tak, taky mně to žvýká kolem 5-5,2 když mám lehkou nohu a nepřesáhnu 110 km, opravdu velice záleží na stylu jízdy
Re: Spotřeba 1,9 JTD
Každý správný milovník italských vozů by se zachoval stejně. Gratuluji.hrabeTom píše:...mimochodem jednoho s fekálií RS (naftová 1,9-96kW) jsem tak vyškolil, že skončil na poli, poté co se mě marně snažil předjet před protijedoucím kamionem a ve chvíli kdy pochopil, že mě ani nepředjede a ani nevytlačí, radši to říznul do pole, než do kamionu....
Tyhle podlidi co si jezděj v ftédéíčku fmetle si po dobrym nedaj říct.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: Spotřeba 1,9 JTD
Jen jsem ještě zapomněl dodat, že cca 25krát za rok tahám vlek se stavebním materiálem, který nikdy nemá méně jak 1tunu, většinou okolo 2-2,5tun (lehčí náklady strkám do auto či na auto). Jsou to sice většinou trasy do 30km, ale zase přes dost vysoké převýšení. Škoda, že palubák neukazuje aktuální spotřebu, byl by to asi dost zajímavý údaj. Párkrát jsem si vzpomněl a "nastavil" aktuální trasu (TRIP B) a ukazovalo mezi 12-20l, naštěstí na těch 1200km na jednu nádrž se to zase srovná na těch obyvklým 4,7-4,8l....
Re: Spotřeba 1,9 JTD
Dnes trasa Dvůr Králové do Špindlu spotřeba 4,5 litru ,cesta zpět 3,5 až 3,7 litru.Rychlost do 80 km.Nafta verva.Jinak jezdím okolo 5 litrů.
Re: Spotřeba 1,9 JTD
¨Untermüller píše:Ahoj, ano je to tak, taky mně to žvýká kolem 5-5,2 když mám lehkou nohu a nepřesáhnu 110 km, opravdu velice záleží na stylu jízdy
lehká noha je sice základ, ale kvalitní nafta taky hraje zásadní roli. Když jsem čistil nádrž a nalil tam na dojetí ke kvalitní Benzině asi 5l nafty "kvalitní" od Globusu, tak mi na těch necelých 40km palubák zvedl spotřebu z těch obvyklých4,4-4,7 na 5,5l, takže reál přes 6l oproti obvyklým 5,2.....
A to je to v podstatě rovina, klidná jízda, na prvotřídní naftu ukazuje 4,4-4,7, takže minimálně o litr více. A to se ani neodvažuju kolik by to sežralo, kdybych tam lil ty nejlevnější sračky typu ČSAD, JZD, popeláři apod. Nebo dokonce řepku (MEŘO, ekonafta, setanafta apod.)......
- Tomas-Oaza
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 281
- Registrován: 01 dub 2006, 22:04
- Bydliště: Nikol-City 608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba 1,9 JTD
a muzes mi rict kdes byl na tom ze popelari nebo JZDaci maji nejakou spatnou naftu? vsechny auta maji comonraily tak si nemuzou dovolit tam lit samy neco spatnyho. Nic mene treba ASA vim ze ma OMW a kdyz ji vezmu do kanystru od popelare primo ze stojanu tak se asi nezkazi tim ze je od popelare
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros
www.lanciaklub.cz
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros
www.lanciaklub.cz
Re: Spotřeba 1,9 JTD
Opravdu kvalitní nafta pouze VERVA DIESEL a MAXXMOTION od omv.Kdo si chce zkurvit motor at leje Tank ono, JZD, ČSAD atd.Common reily jsou náchylné na kvalitu.TDI 66KW tyto srágory skousnu,ale ostatní je jen otázka času kdy se to rozsype,Těch případů již bylo dost.