Zdravim ludia,
brzdovy pedal mi stvrdne (neda sa stlacit) skoro vzdy ked zastavim a potom idem parkovat na svoje miesto. Vtedy musim pouzit rucnu brzdu. Pocas jazdy sa mi to stalo len 2x, to bolo tiez pri velmi pomalej jazde na volnobeznych otackach (kolona).
Inac brzdy funguju dost efektivne. Brzdove hadicky, celuste a aj kvapalina boli menene asi pred 1,5 rokom.
Tiez pri chode motora (ale stojacom vozidle) som skusal viackrat za sebout stlacit brzdovy pedal (3-4 krat) a potom stvrdol. Podla mna stvrdnut by to nemalo.
Co si myslite? mate s tym skusenosti?
Dakujem vopred za cenne rady
Gabo
Punto MK1, 1997, 1.7TD
tvrdy brzdovy pedal pri nizkych (volnobeznych) otackach
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
tvrdy brzdovy pedal pri nizkych (volnobeznych) otackach
Fiat Punto 1.7 TD 52 kW, 1997
- Reklama
Re: tvrdy brzdovy pedal pri nizkych (volnobeznych) otackach
V tychto pekelnych horucavach je uplne bezne, ze sa system natlakuje a pedal je tvrdy bez takmer akehokolvek chodu, no brzdit sa da v pohode. Ak problem pretrvava aj v chladnejsom pocasi, uz bude niekde asi seriozna chyba, zrejme v prdeli posilovac brzd.
Re: tvrdy brzdovy pedal pri nizkych (volnobeznych) otackach
Nemyslím si, že by v teplu měl být toto stav, nad kterým by se mělo mávnout rukou.
Odesláno z mého MT11i pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého MT11i pomocí Tapatalk 2
Fiat Panda 1.2 Dynamic + LPG
Re: tvrdy brzdovy pedal pri nizkych (volnobeznych) otackach
no ved to ze pedal ostane tvrdy ale ani nebrzdi...
Fiat Punto 1.7 TD 52 kW, 1997
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: tvrdy brzdovy pedal pri nizkych (volnobeznych) otackach
Môže byť, že je už podtlaková pumpa na dôchodku. Ale v prvom rade by som skontroloval všetky podtlakové hadičky, lebo môže byť niekde jemné natrhnutá hadička a pri volnobehu nedokáže vytvoriť taký podtlak. Ja som raz mal tiež problem na punte, že mi niekedy zrazu akoby odišiel posilovač, proste tvrdý pedál a musel som sa fakt poriadne zaprieť aby som zabrzdil a potom zase všetko išlo normálne celý deň. Nakoniec bola chyba v podtlakovej hadičke na ovladanie EGRka, mala malu prasklinu na sebe a niekedy sa asi nadtriasala ta hadička a prisávalo si tadial vzduch. Takže skus pozrieť najprv tesnosť podtlakového rozvodu.
A čo sa týka tvrdeho pedálu brzdy po niekolkonásobnom stlačení, tak myslím, že to je normálna vec, ale samozrejme že tak ostane iba chvílu.
A čo sa týka tvrdeho pedálu brzdy po niekolkonásobnom stlačení, tak myslím, že to je normálna vec, ale samozrejme že tak ostane iba chvílu.
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Re: tvrdy brzdovy pedal pri nizkych (volnobeznych) otackach
dik za odpoved, cez vikend to skontrolujem
dakujem
dakujem
Fiat Punto 1.7 TD 52 kW, 1997