Volant trasie pri brzdeni vo vyssich rychlostiach
Moderátor: peta.smolik
Volant trasie pri brzdeni vo vyssich rychlostiach
Ahojte, mam Bravo 2 '09 1.4 66kw Dynamic, nabehanych 34000km. Ked som prekrocil nieco cez 33000km pri brzdeni vo vyssich rychlostiach 110km/h a viac sa mi roztrasie volant (beha 3cm hore a 3cm dole). Pri brzdeni v mensich rychlostiach do 110km/h volant vobec netrasie. Pre istotu som si dal vyvazit vsetky 4 kolesa, kedze je to najmensia investica:-) , ale nepomohlo. Nevieto co by to mohlo byt. Kotuce, naboje, silentblok, geometria ci nieco ine? Mam obavu, ze aj mechanik v servise bude tipovat ked ho navstivim.
- Reklama
Re: Volant trasie pri brzdeni vo vyssich rychlostiach
pozrel by som kotúče, ale pravdepodobne bude vôla na čapoch na ktorých sa pohybuje brzdový strmen
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Volant trasie pri brzdeni vo vyssich rychlostiach
ked to trase pri brzdeni, tak to bude od brzd, cim netvrdim ze pricina je primarne od brzd...
tie to uz to maju zasebou to mas iste, treba nove kotuce + platne mal by byt pokoj aspon docasne.../neverim ze niekto este dnes staca na sustruhu, ale pokial hej mozno bych to skusil aj tak... /
kamarat na oktavke 1 tiez meni naraz platne aj kotuce vpredu ked mu to zacne kopat do volantu, ale u toho auta je to v podstate chyba dana konstrukciou a chcelo by to riesit aj prednu napravu, lacnejsie je menit ale iba brzdy , ten si uz zvykol a natocil 170 t na tom aute, ehm tlmice a spol od vyroby
na poskodenie kotuca netreba vela km, mozes ho poslat aj po jednom brzdeni dokelu, cim je tensi tym samozrejme skorej:
- statie na brzde pokial auto stoji trebars na semafore pri horucich brzdach...
- prudke schladenie po prejazde kaluze atd sa ti to zvlni
- mozes mat smolu a nekvalitnu liatinu tym padom nepravidelne opotrebenie
podla tych km bych prve zmenil iba tieto veci, podla mna taketo kopance ti neprejdu ani na STK...
tie to uz to maju zasebou to mas iste, treba nove kotuce + platne mal by byt pokoj aspon docasne.../neverim ze niekto este dnes staca na sustruhu, ale pokial hej mozno bych to skusil aj tak... /
kamarat na oktavke 1 tiez meni naraz platne aj kotuce vpredu ked mu to zacne kopat do volantu, ale u toho auta je to v podstate chyba dana konstrukciou a chcelo by to riesit aj prednu napravu, lacnejsie je menit ale iba brzdy , ten si uz zvykol a natocil 170 t na tom aute, ehm tlmice a spol od vyroby
na poskodenie kotuca netreba vela km, mozes ho poslat aj po jednom brzdeni dokelu, cim je tensi tym samozrejme skorej:
- statie na brzde pokial auto stoji trebars na semafore pri horucich brzdach...
- prudke schladenie po prejazde kaluze atd sa ti to zvlni
- mozes mat smolu a nekvalitnu liatinu tym padom nepravidelne opotrebenie
podla tych km bych prve zmenil iba tieto veci, podla mna taketo kopance ti neprejdu ani na STK...
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
-
- Začátečník
- Příspěvky: 1
- Registrován: 15 srp 2012, 19:05
Re: Volant trasie pri brzdeni vo vyssich rychlostiach
Mám stejnej problém, ale nejen při brždění. Zhruba v rychlosti okolo 140 km/h cítím že mi celé auto začíná lehce vybrovat. Při brždění na neutrál je situace podobná
Doporučuji na nákup nových autíček od koncernu Fiat: http://www.motortec.cz