Caute, stala sa mi taka vec ze v sobotu ako bolo tak teplo som isiel po dialnici a zrazu auto znicoho nic bez nejakych priznakov stratilo vykon, tak som vyradil, zaradil 5 znova stale spomalovalo bez reagovania na plyn, tak som dal 4 znova to iste az som ostal na krajnici stat. Po vypnuti motora som uz nenatocil.
Po otoceni klucom cerpadlo natlacilo benzin, pri startovani uz len naprazdno pretacal bez naznaku ze by chcel chytit. Tak som to odtiahol do garaze.
Pozrel som remen, napinaciu kladku, vsetko ok. Pod autom ziadna mlaka. Z motorovej casti citit benzin, vybral som vzduchovy filter, ten bez spiny bez zapachu. Valce ventily sa zdaju byt v poriadku. Odpojil som privod paliva, palivo tecie. Po otoceni klucom pocut cerpadlo ako si natlaci palivo bez problemu. Vybral som sviecky, nahodil nove NGK presne na moj typ punta. Sadnem otocim klucom a nastratujem bez jedineho problemu. Motor ide na 4 vlace, vpohode na volnobeh. Opatovne stratovanie a hranie sa s plynom ok. Ale ide z vyfuku taky ostry smrad. Ale to bolo asi zachlastanim a ako sa to vypaluje. Motor sa mi zda ze nejde uplne ok, sem tam sa malinko pridusi zabrble ale su to len zlomky sekundy.
Skusil som teda s autom vyjst z garaze ze to idem otestovat. Vyjdem na cestu na spiatocke auto zacalo brblat a dusit sa az velmi. Ked som mu skusil pridat este viac sa dusil. Vypol som motor. Skusil natocit a chyta ale brble a dusi sa. Nechal som ho chvilu brblat a po povedzme 2 minutach zacal ist normalne do otaciek na volnobehu. Tak som to skoval naspat do garaze. Ale auto ma stale tendenciu sa dusit.
Uz som bezradny. Co to moze byt, poradte prosim vase tipy.
---
Fiat Punto mk1 1.1 ED - 55PS, rok vyroby 1995. Najazdene 150tis.
Pred mesiacom vymeneny olej, olejovy filter, vzduchovy filter, sviecky (NGK), zapalovacie cievky, kable k svieckam. Ziadna kontrolka nesvieti. Baterka nova (cca 7 mesiacov). Palivovy filter cca 7 mesiacov.
Problem s motorom Punto mk1
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Problem s motorom Punto mk1
Alfa Romeo 147 1.9 JTD r.v.2004
EX: Fiat Punto mk1 1.1 ED (Economical Drive) r.v.1995
EX: Fiat Punto mk1 1.1 ED (Economical Drive) r.v.1995
- Reklama
Re: Problem s motorom Punto mk1
Tak mame pricinu problemu ... je to vstrekovacia jednotka.
Nemate nahodou niekto hned po ruke? Kupim.
Samotnu vstrekovaciu jednotku - elektromagneticka tryska pre jednobodove vstrekovanie. Nachadza sa v karburatore. Alebo aj cast karburatora s touto tryskou.
Fiat Punto mk1, 55PS, r.v.1995,
Nemate nahodou niekto hned po ruke? Kupim.
Samotnu vstrekovaciu jednotku - elektromagneticka tryska pre jednobodove vstrekovanie. Nachadza sa v karburatore. Alebo aj cast karburatora s touto tryskou.
Fiat Punto mk1, 55PS, r.v.1995,
Alfa Romeo 147 1.9 JTD r.v.2004
EX: Fiat Punto mk1 1.1 ED (Economical Drive) r.v.1995
EX: Fiat Punto mk1 1.1 ED (Economical Drive) r.v.1995