Cukání, škubání motoru punto II, 8V, 44kW
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Cukání, škubání motoru punto II, 8V, 44kW
Ahoj. Nemate nekdo zkusenost se skubanim motoru na volnobeh? Jak pri studenem tak teplem motoru kdyz stojim a mam vyrazeno tak sem tam co chvili jak by motor skubnul a je to citelne i jak sedite. Otacky ale drzi a vubec nekolisaji. Zatim bylo vymeneno: svicky, zapalovaci civka ktera vyhodila na diag.chybu a porad skube. Myslite jsi ze by mohla byt chyba v ridici jednotce? Kabely meneny nebyly vypadaji dobre. Predem diky za jakoukoliv radu.
- Reklama
Re: Cukání, škubání motoru punto II, 8V, 44kW
Měl sem to podobne na GT a byla to vačka.Mrkni na vačku jestli nejsou zbrušené palce.
Re: Cukání, škubání motoru punto II, 8V, 44kW
Aka ja to generacia punta? Pokial by to bola druha generacia t.j rv 99-03 tak prave na tychto 8 ventiloch bola do urciteho roku vyroby chyba v RJ konkretne tam odchadzalo budenie cievky v nej ci tak nejako sa to volalo ale tam sa to prejavovalo, ze motor dlhodobo siel na 2 valce pokial iba obcas sklbne tak neviem moze to byt naznak, ze coskoro sa to bude porucat, chcelo by to sikovneho elektrikara, ktory sa rozumie talianom...
Vacka s tymto nema absolutne suvis, ta velakrat prezije cely motor...
Este taka mala rada cievky vymen obe nie iba jednu a tiez skus dat aj ine kable aj ked su na "oko" v poriadku. Skusil by som ist touto cestou bo pokial by to bola ta RJ tak tam je to kapanek horsie ale dakde na nete som videl, ze to dakto opravuje pogoogli trochu...
Vacka s tymto nema absolutne suvis, ta velakrat prezije cely motor...
Este taka mala rada cievky vymen obe nie iba jednu a tiez skus dat aj ine kable aj ked su na "oko" v poriadku. Skusil by som ist touto cestou bo pokial by to bola ta RJ tak tam je to kapanek horsie ale dakde na nete som videl, ze to dakto opravuje pogoogli trochu...
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
Re: Cukání, škubání motoru punto II, 8V, 44kW
jo je to druha generace punta rok 99. Ja jen doufam ze to neni ta jednotka.pojezdim par dni a zkusim diagnostiku jestli neco najde.Jak ne tak pujdu do kabelu nejspis.
Re: Cukání, škubání motoru punto II, 8V, 44kW
Ahoj, mám stejný motor,ale v Paliu...mně to zase dělalo,že motor škubal při prudkém ubrání plynu a občas to vyhodilo chybu motoru...nakonec to bylo čidlo otáček motoru(dole na klice),bylo totálně zahnojené od oleje a bordelu...tak jsem ho vyndal,očistil a pak dle návodu jednoho místního kolegy vymazal tu chybu a od té doby je klid...
Re: Cukání, škubání motoru punto II, 8V, 44kW
ja mam punto II 44kw 3 dv. diesel r.v. 2000 najazdene ma 222 000 km a tiez mam podobny problem šklbania za jazdy pri určitych otačkach cca 2000 na každej rychlosti mi začne auto cukat nedá sa isť plynulo a udrzat rychlost musim mu bud pridat alebo ubrat Na volnobeh motor nejde pravidelne "nepradie" akoby siel iba na 3 valce alebo akoby ho dusilo ostáva to tak aj ked mu na volnobehu slabo pridám auto aj dost dymí ked pridám najprv bielo-modrý dym a potom cierny ja uz neviem co s cim súvisí co to moze byt??? vymenil som vzduchovy, palivovy filter, nádrž je čistá, menil som teraz vstreky a nic poradte akk s tým mate skusenosti.
Re: Cukání, škubání motoru punto II, 8V, 44kW
Byl jsem se zeptat ve fiatu a ukazoval jsem jim co to dela. Bylo mi receno ze jsi mysli ze je vule na ventilech ale hlava byla dole a ventily by mely byt oka. Takze pristi tyden jsou na rade kabely a pokud ne tak asi necham prehrat program v ridici jednotce. Chyba vni udajne neni jelo by to porad na tri valce. Diagnostika porad hlasi bez zavad. Ted se mi navic stava ze to obcas chcipne pri rozjezdu a parkrat i behem jizdy az nato prijdu tak dam vedet. Pokud vas neco napada tak piste. diky
Re: Cukání, škubání motoru punto II, 8V, 44kW
Pokial je diagnostika bez zavad tak teoreticky mozme vylucit RJ ako chybnu. Keby to bola ta seria tak by vypisovalo chybu cievky a aj keby si dal novu tak stale to bude vyhadzovat...
Hlava bola dole a ventily by maly byt ok?? Tak su alebo nie su OK lebo z toho tazko nieco vydedukovat.
Pisal si, ze si menil cievku hmm taka rada od starsieho skuseneho mechanika co mi raz povedal tak by sa mali menit obe naraz... Tiez kontrola zapalovacich kablov resp. kontrola sviecok kolko maju?
Proste ked blbne motor tak ako pises tak by to malo byt niekde medzi palivom, vzduchom a iskrou a toto by bolo dobre vsetko prebehnut...
Hlava bola dole a ventily by maly byt ok?? Tak su alebo nie su OK lebo z toho tazko nieco vydedukovat.
Pisal si, ze si menil cievku hmm taka rada od starsieho skuseneho mechanika co mi raz povedal tak by sa mali menit obe naraz... Tiez kontrola zapalovacich kablov resp. kontrola sviecok kolko maju?
Proste ked blbne motor tak ako pises tak by to malo byt niekde medzi palivom, vzduchom a iskrou a toto by bolo dobre vsetko prebehnut...
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
Re: Cukání, škubání motoru punto II, 8V, 44kW
Skeny pokud ti to chcípá, když to má jít na volnoběh, např při dojíždění na křižovatku apod. může to být špinavá klapka.
Pokud to chcípá i pod plynem, tj. že to jako normálně jede a najednou chcípne - může to být čidlo otáček, to takové brikule umí, že chvilkama jako vypadává - zkus na něj kouknout, jestli to není koule bordelu a případně přiblížit k setrváku - stačí i o pár desetin milimetru.
Pokud to chcípá i pod plynem, tj. že to jako normálně jede a najednou chcípne - může to být čidlo otáček, to takové brikule umí, že chvilkama jako vypadává - zkus na něj kouknout, jestli to není koule bordelu a případně přiblížit k setrváku - stačí i o pár desetin milimetru.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: Cukání, škubání motoru punto II, 8V, 44kW
phoenix píše:ja mam punto II 44kw 3 dv. diesel r.v. 2000 najazdene ma 222 000 km a tiez mam podobny problem šklbania za jazdy pri určitych otačkach cca 2000 na každej rychlosti mi začne auto cukat nedá sa isť plynulo a udrzat rychlost musim mu bud pridat alebo ubrat Na volnobeh motor nejde pravidelne "nepradie" akoby siel iba na 3 valce alebo akoby ho dusilo ostáva to tak aj ked mu na volnobehu slabo pridám auto aj dost dymí ked pridám najprv bielo-modrý dym a potom cierny ja uz neviem co s cim súvisí co to moze byt??? vymenil som vzduchovy, palivovy filter, nádrž je čistá, menil som teraz vstreky a nic poradte akk s tým mate skusenosti.
dnes som odpojil vzduchový filter a zistil som ze mi cez neho vracia výfukové plyny zhodil som výfuk pri motore a motor slapal ako hodinky a bez dymenia teraz uz len musim zistit ktora cast vyfuku je upchata tipujem ze katalyzator uvidim ked to budem rozoberat
Re: Cukání, škubání motoru punto II, 8V, 44kW
TAk a kdo ohali muj problem mam mk2ku 1.2 8v,najeto puvodnich 62tkm,auto bylo v rodine od novoty,zacalo skubat,udajne melo puvodni svicky,svicky se vymenili,ale za studena pokaslava porad,kdyz je to studeny a na volnobeh pridam,kouri do cerna! pri zarazene rychlosti a nizkych otackach ma tendenci zdechnout,vetsinou na zpatecku,zdecha bez cuknuti,jak mile se zahreje,je to ok...
Re: Cukání, škubání motoru punto II, 8V, 44kW
LS skontroluj...možno už rovno vymen...bobas píše:TAk a kdo ohali muj problem mam mk2ku 1.2 8v,najeto puvodnich 62tkm,auto bylo v rodine od novoty,zacalo skubat,udajne melo puvodni svicky,svicky se vymenili,ale za studena pokaslava porad,kdyz je to studeny a na volnobeh pridam,kouri do cerna! pri zarazene rychlosti a nizkych otackach ma tendenci zdechnout,vetsinou na zpatecku,zdecha bez cuknuti,jak mile se zahreje,je to ok...
http://lado88.rajce.idnes.cz/Punto
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18847
Fiat Punto Mk1, rv.97, Blue Color, 1.1 40kW 55hp, 3dveř :) <3 :)
Renault Megane Sedan, rv.98, Blue-metal color, 1.6 79kW 107hp, full :/
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18847
Fiat Punto Mk1, rv.97, Blue Color, 1.1 40kW 55hp, 3dveř :) <3 :)
Renault Megane Sedan, rv.98, Blue-metal color, 1.6 79kW 107hp, full :/
Re: Cukání, škubání motoru punto II, 8V, 44kW
bobas: jako když do hulí do černa, tak tam jde moc benzínu.
Máš Mk. II takže napíchnout na počítač a podívat se na livedata za studena - co ukazuje teplota motoru, co ukazuje podtlak v saní, co ukazuje lambda sonda.
Máš Mk. II takže napíchnout na počítač a podívat se na livedata za studena - co ukazuje teplota motoru, co ukazuje podtlak v saní, co ukazuje lambda sonda.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.