Mam problem.Gtečko mi jede na 3 valce ale při 4tis se začne chytat ale furt to není ono pořat co tuká a motor ma nepravidelny chod a neleze do otaček.Vyměnil jsem zapalovací kable,zapalovací civku,snimač otaček klikove hřídele,přemeřil sem tlaky valcu to je OK.překontroloval tesnost všech přetlaků.a furt nic prosim o rady ještě bych to tipoval na zapalovací modlu (řídící jednotka zapalovaní) nebo rozdelovač (myslim ten budík jak se nastavujou rozvody ale to nwm nwm)
zajiste jsi zkusil ze na tom valci na ktery to nejede to dava pravidelnou jiskru? kdyz uz tak vsechno menis? GT a rozdelovac to ses trosku splatl ne?? ten "budik" jak rikas je snimac vacky
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
Nevím jak je u tohoto auta řešeno zapalování.Pokud tam máš ještě cívku a rozdělovač tak bych připojil na kabel V.N od cívky přes sondu osciloskop a bylo by krásně vidět co se tam děje.Pokud máš nějakého kamaráda který dělá do elektroniky.A tu vlastní svíčku jsi vyměnil?
tak mechanik mi řekl že to jede asi na 3.5 valce ale když sem odpojil volnobežny regulační ventil tak se mi zdalo že to jelo o trošku líp mohlo by to být aj tym ventilem???nema nekdo z jižní moravy GT??bylo by lepší kdyby se to skusilo přehodit s jineho auta jetli je to tím nebo ne pls nema nekdo v okoli GT dojel bych na pokec a kdyžtak bych pořeboval to jen vyskošet s jineho auta
zmeraj tomu kompresne tlaky a hned vies na com si.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
nechcem byt hrdina a mudrlant,ale to ta nenapadlo hned na zaciatku mrknut na vacku? skoro kazde jedno GTcko sa stretlo zo zodranou vackou. ja som zodral uz dve,ale nebola to chyba motora ale moja. zle som spravil ventilove vole.
PS: vacku tam daj kludne z ineho fiata. rozdiel je prakticky nepozorovatelny.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps