Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw
Zdravím, mám problém s autem, ktere jsem koupil punto s podfouklím těsněním. Udělěl se tam přebrus hlavy, otlak, ventily a guferka. Blok byl v pořádku. Problem nastal u měření emisí, kde jsme zjistili bohatou směs, ale lamda byla v pořádku. Motor má nepravidelný chod, jako kdyby na 3 válce. Jsou tam nové svíčky, kabely a zapalovací cívky. Vše vyskoušeno 2x, všechny svíčky hážou. Vyměněna vstřikovací hlavice komplet s auta, které jezdilo a také snímač tlaku v sání. Teplotní čidlo v pořádku a snímač kliky taky. Rozvody nové a seřízeny podle rysky na setrváku. Odpojen posilovač brzd a taky nic. Odpojena vratka a nic, tlak čerpadla v pořádku. Nezbylo než vyměnit řídící jednotku, ale taky nepomohlo. Tlaky změřeny 1-3 válec měli 1,2 a 4 válec - 1,4, ale to by snad neměl byt problém. Zdá se, že vodu ani olej to nežere, jen benzín s velkou spotřebou, cca. 10 l na 100km. Kabeláž proměřena, k ŘJM taktéž všechny akční členy. Co se týče výfuku odpojen a to samé, kat je krásně průhledný. Diagnostika nic nenapsala a ani ve Fiatu nepomohli. Jestli vás něco napadne, tak prosím napište, už jsem téměř v koncích. Moc díky.
- Reklama
Re: Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw
Ten nepravidelnej chod. Nemas nekde na svodech sani diru? Zkus se mrknout jestli ti to nekde neprisava vzduch. K ty spotrebe. Prvne sprav ten volnobeh, a to ti treba zpravi i tu spotrebu.
- intel_sk
- Znalec
- Příspěvky: 701
- Registrován: 12 čer 2011, 14:42
- Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw
pouzivaj funkciu hladata precitaj si PRAVIDLA capslock som dal schvalne
ten tvoj problem tu niekde uz je rozobraty
ten tvoj problem tu niekde uz je rozobraty
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
Re: Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw
Omlouvam se, pokud se to už někde ten problém vyskytl, pro nás je to docela oříšek, auto kvůli tomu nejezdí...Ostatní příspěvky si pročtu a budu průběžně informovat, jak to dopadlo.
Re: Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw
A když se to prošlápne na místě, jakou má barvu kouř z výfuku?
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw
Zdá se, že normální barvu, jen to strašně smrdí, jako kdyby po nespáleném benzinu...
Re: Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw
ja by som aj tak ešte raz skúsil premerať tu Lambdu a prehodiť sviečky, robilo mi toto isté a prvý krát to bolo zlými novými sviečkami a druhý krát zlou Lambdou, stačilo pri naštartovanom motore LS odpojiť a volnobeh sa krásne skludnil...skús ... inak prezri si túto tému https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... fakt+nevim
najdeš tam aj návod na domáce premeranie Lambda Sondy
najdeš tam aj návod na domáce premeranie Lambda Sondy
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
Re: Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw
No když nepomohlo různý vyměňování věcí - chce to přeměřit čidla.
U tohodle staršího Punta jsou tam víceméně jen tři důležitý:
Snímač tlaku v sání - na volnoběh má dávat cca 0,7V, při prošlápnutí něco k 5V
Snímač teploty motoru - na ohřátým cca 200ohm, na studeným cca 5000 ohm
Lambda - napětí má stále poskakovat mezi 0,1-0,8V
U měření lambdy pozor na nesprávné posouzení - pokud nyní na ní naměříš 0,8V stále, tak to neznamená, že je špatná, ale že výfuku jsou spaliny z bohaté směsi. Špatná lambda stojí někde na 0,45V.
U tohodle staršího Punta jsou tam víceméně jen tři důležitý:
Snímač tlaku v sání - na volnoběh má dávat cca 0,7V, při prošlápnutí něco k 5V
Snímač teploty motoru - na ohřátým cca 200ohm, na studeným cca 5000 ohm
Lambda - napětí má stále poskakovat mezi 0,1-0,8V
U měření lambdy pozor na nesprávné posouzení - pokud nyní na ní naměříš 0,8V stále, tak to neznamená, že je špatná, ale že výfuku jsou spaliny z bohaté směsi. Špatná lambda stojí někde na 0,45V.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.