Auto splnuje moje predstavy, co se tyce jizdnich vlastnosti, na zimnich pneu to prekvapive sedi, drzi stopu, proste neplave to ani ve vysokych rychlostech. Jel jsem s tim 200km/h, protoze jsem byl zvedavy co to umi, i presto ze motor kricel "pridej! ja chci jeste!", vyse uz jsem nesel, nevyhovovaly k tomu vsechny podminky. Druha strana dravce je tichy interier a me se i libi, neni to zadna limuzina, ale to ani po takovem aute nechci, ba naopak.. Musi jit slyset, lide okolo musi podle sluchu poznat s cim si zahravaji! Dobre necham toho, zjednodusene jsem z vykonu motoru uneseny a nic jineho ve sve garazi nechci
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jak jsem psal vyse, motor dostal novou vizaz v podobe rozvodu, motoroveho oleje Magnatec a filtr, vzduchovy filtr konus umisteny na chladnejsim miste. Dale BOV Forge M. a manualni regulator tlaku turba Turbosmart misto puvodniho Pierburgu. Tlak se pohybuje kolem 1.3 - 1.5bar.
V lete udelam tu kastli, dily nastrikam do barvy a udelam cely vyfuk bez katu. To je ovsem jeste daleko
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrázek](http://img715.imageshack.us/img715/1200/dscf0549a.jpg)
![Obrázek](http://img808.imageshack.us/img808/2167/dscf0550n.jpg)
![Obrázek](http://img141.imageshack.us/img141/7789/dscf0562p.jpg)
![Obrázek](http://img192.imageshack.us/img192/4458/dscf0568im.jpg)