drpepa píše:ve tvém případě, poznal si to na spotřebě?
Miera uspory dennym svietenim sa neda jednoznacne vyjadrit mnozstvom usetreneho paliva. Vpodstate sa znizuje odber elektrickeho prudu a opotrebenie ziaroviek.
Ja osobne som si ho montoval pretoze sa mi to paci, a jasne ze daka ta ekonomicka uspora je vitana.
ja ich mam umiestnene v listach, a na spotrebe som to pocitil velmi, ale nie benzinu ale ziaroviek, drl mam asi 2 roky a stretravacky som este nemenil, ked som svietil celodenne stretavackami menil som v 2mesacnych intervaloch, dat kazde dva mesiace 15€ za sadu ziaroviek a nedat za dva roky za ziarovky ani cent si myslim ze je sakra uspora
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Co od toho očekáváš? Jako denní svícení nepoužitelný, protože je to bez homologace(respektive to má úplně jiný účel užití, že..)
Pro různý osvětlení(kufr, kuchyňská linka,...) mám radši, když je to zalité v umělé hmotě.
Edit: jo, promiň, podle popisu je to zalité...
Otomar píše:Co od toho očekáváš? Jako denní svícení nepoužitelný, protože je to bez homologace(respektive to má úplně jiný účel užití, že..)
Pro různý osvětlení(kufr, kuchyňská linka,...) mám radši, když je to zalité v umělé hmotě.
Edit: jo, promiň, podle popisu je to zalité...
narazal som na to ze som niekde cital ze sa predavaju aj taketo pasiky, resp teda ze to nie je iba pasik alebo okruhle, jednoducho ze sa to da tvarovat
neskor som natrafil na tuto ponuku este, vraj robia na mieru a ta cena je ze ultra zaujmava, nema s nimi uz niekto skusenost, lebo naopak tie obrazky su dost nepresvedcive......
potrebujem poradit mam denne svietenie ale vyzaduje to zapojit plus kabel na spinaciu skrinku no nechce sa my tahat kabel az dovnutra auta neni nahodou niaka poistka na spinie alebo nieco podobne v motorovom priestore nasiel som tam ich vela co to funguje ale vzdy my to asi po 30 sekundach zhasne a neviem preco ? potom musim zapat a vypat svetla a uz to svieti stale
Otomar píše:Na Puntu MK1 se dá napojit + na kabel od snímače zařazení zpátečky.
napojil som to na poistku od spinacej skrinky aspon tak je to v manuale od punta napisane ale spravi to len jednu vec zasvieti to a po chvili zhasne a ked to zhasne je pocut take slabucke stukanie v tom starteri na tie svetla a zaujimave natom je to ze ked prepnem svetla na a stlacam blikanie dialkovych svetiel je pocut silne cukanie z toho startera na tie svetla cize tam je rele ale nechapem preco ked to zhasne tak to zacne tak rychlo ale potichu stukat ked to svieti tak nic nestuka
cerveny kabel na baterku cierny kabel na baterku na minus a ten co ti este ostane bud na parkovacky alebo na stretavacie a musi to fungovat ked nastartujes a mas vypate stretavacie svetla predne a zadne parkovacky mozu svietit pokial ti to tak nefunguje je problem v tych svetlach
jo, vim jak to ma fungovat..sem myslel, ze ma byt prave cerveny na spinanych 12v, jak je psany v navodu (a to sem chtel vedet, kde je to dobre napojit).. zitra to vyzkousim teda primo na baterku. dik
tak pri napojeni primo na baterku to svitilo i pri vypnutem zapalovani...napojil sem tedy na pojistku F16 (ridici jednotka motoru) a zluty kabel ke kontaktu na parkovacce a funguje to, jak ma..
kovvalsky píše:cerveny kabel na baterku cierny kabel na baterku na minus a ten co ti este ostane bud na parkovacky alebo na stretavacie a musi to fungovat ked nastartujes a mas vypate stretavacie svetla predne a zadne parkovacky mozu svietit pokial ti to tak nefunguje je problem v tych svetlach
mas to trochu dopletene, pokial nemas denne svietenie od vyroby co punto nema a dodatocne ich chces namontovat musia byt zapojene tak aby pri zapnuti parkovacich svetiel denne zhasli, takze parkovacky a denne nesmu svietit naraz, a kontakt musi byt zapojeny na kontakt parkovacky, ak by si to dal na stretavacku, drl by ostavali aj po zapnuti parkovaciek svietit co je zle
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk