potřeboval bych rady odborníků Nekdy se mi stane že fiat začne vynechavat při sešlapnutí plnynu na plno ale při normalni jizdě to nedala nic.Vypada to asi na nedostatek paliva protože jak turbo začne tlačit tak auto zatahne a začne vynechavat jak kdyby tam šlo malo benzínu.Stalo se mi to asi 3x ale po chvilce to bylo zas v normálu a jelo to tak jak má.Nekdy se mi stane že při ostaveni cca na 2hod při zahřatem motoru nastartuju až na podruhé při první statrtu to ani neškytne ale jak kdy.Palivoví filt mam nový takže to asi odhaduju na slabší palivové čerpadlo ktere se začína zadírat nebo regulator tlaku paliva???? díky za rady
lukas765v píše:potřeboval bych rady odborníků Nekdy se mi stane že fiat začne vynechavat při sešlapnutí plnynu na plno ale při normalni jizdě to nedala nic.Vypada to asi na nedostatek paliva protože jak turbo začne tlačit tak auto zatahne a začne vynechavat jak kdyby tam šlo malo benzínu.Stalo se mi to asi 3x ale po chvilce to bylo zas v normálu a jelo to tak jak má.Nekdy se mi stane že při ostaveni cca na 2hod při zahřatem motoru nastartuju až na podruhé při první statrtu to ani neškytne ale jak kdy.Palivoví filt mam nový takže to asi odhaduju na slabší palivové čerpadlo ktere se začína zadírat nebo regulator tlaku paliva???? díky za rady
zkontroluj si těsnost na podtlakové / přetlakové hadičce mezi sáním a vstřik. lištou a pak veškerá čidla mající vliv na měřené objemu nasávaného vzduchu
Môže to byť buď dodávkou paliva alebo bude problém zapalovaní, sviečky, káble, cievky, zapalovacie atd... Ináč čo si to za vylietanú hajtru kúpil? Však každý týždeň iný problém...
To, že máš nové sviečky ešte nič neznamená. Zapalovacia káble sú v akom stave tiež zapalovacie cievky atď tiež ako si zistil, že tesnosť je ok? Na oko sa vela vecí môže javiť v poriadku...
podtlakové hadičky nekontroluj ale rovnou dej nové, je to 30kč položka... pokud máš káble staré tak kup také nové, stejně to dříve nebo později bude nevyhnutelné.
No mam to po GO takže hadičky to mam nové tak pochybyju že chyba budem tam,myslim si že to bude palivove čerpadlo protože aj vstřiky mam vyčištěné a palivák noví a kdyby to bylo čidlo tak by to delalo aj při normalni jizdě a ne při sešlapnutím na plno.
to len hadat mozme,moze to byt X veci,ale nebolo by na skodu premerat lambda sondu,mne to ist robila moja LS,slapol som,daka sekunda,dva presla a potom sa spamätala a vystrelil motor a tahal plynule,bola spomalena LS,len vymena pomohla...
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Pokiaľ sa nemýlim váha vzduchu keď má poruchu tak motor sa prepína do núzdového režimu kvôli ochrane alebo sa mýlim? Nezdá sa mi, že by to mal byť problém s vynechávaním buď iskri alebo dodávky paliva...
Skús to zaniesť niekomu kto sa tomu trochu rozumie takto povymienaš polku vecí a výsledok nikde. Od PC môžme každý iba tipovať...
skus druhu vahu vzduchu, ak to nebude v nej, moze byt vadny fazovy snimac v predu na bloku,pripadne snimac dolu na kluke.
pri akom tlaku turba to zvykne vynechavat, neskace ti pri tom nahodou rucicka otackomeru jak besna?
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
este skus sundat dolu ten plast pod celnym sklom a skontrolu tu podtlakovu hadicku co ide od sania do RJ.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps