Mám model UNO 1.1. Motor měl nejprve při volnoběhu nízké otáčky, špatně startoval, pokud jsem přijel na křižovatku, musel jsem otáčky držet plynovým pedálem. Vyměnil jsem teplotní čidla, regulátor volnoběhu (krokomotorek), zkoušel jsem dát i jiný karburátor a na nic to nemělo vliv.
Tak jsem jezdil, i přes toto dál. Po nějaké době (zhruba po 2-3 měsících) nastal opačný problém, který setrvává až do teď. Otáčky volnoběhu motoru jsou vysoké a nejdou snížit. Jediné co jsem udělal, tak jsem podložil regulátor volnoběhu v místech šroubů o jednu matku M6. Tím jsem o něco snížil otáčky volnoběhu, ale pořád jsou vysoké.
Jakmile klepnu po plynu, tak se otáčky motoru na okamžik sníží, a poté se opět zvýší.
Hodně se to odráží na spotřebě. Nevím si už rady.
Uno - kolísání otáček motoru
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Uno - kolísání otáček motoru
Treba pozrieť podtlakový regulátor na rozdeľovači či nie je deravý, ten robí dosť často problém.
Re: Uno - kolísání otáček motoru
Podtlakový regulátor jsem také kontroloval, taky jsem zkoušel dát jinou (starší) řídící jednotku, ale zase nic. A nedávno jsem si hrál s krokomotorkem a karburátorem. Nejprve jsem z krokomotorku sundal ty matky, kterými jsem ho podložil, abych snížil otáčky. Pak jsem připojoval a odpojoval ty kabely co k tomu vedly a přišel jsem na pár věcí.
Všechny kabely jsem nechal zapojené, pak jsem nastartoval auto, všiml jsem si, že při nastartování krokomotorek nastaví volnoběh na vyšší otáčky, neveděl jsem proč. Tak jsem zkoumal dál. Přišel jsem na to, že když při nastartovaném motoru odpojím a zase připojím kabel, který vede ke karburátoru, tak krokomotorek správně nastaví volnoběžné otáčky přesně tak, jak jsem potřeboval.
Toto jsem řekl známému, který dělá diagnostiku. Ten mi řekl, že mám ještě zkusit resetovat řídící jednotku.
To jsem udělal, ale problém trval dál. Zkusil jem to znova a řídící jednotka mi shořela.
Nakonec mi jednu starší řídící jednotku půjčil, a auto začalo fungovat tak, jak má.
Celý problém byl jen ve dvou řídících jednotkách, které jsem měl hned po sobě.
Všechny kabely jsem nechal zapojené, pak jsem nastartoval auto, všiml jsem si, že při nastartování krokomotorek nastaví volnoběh na vyšší otáčky, neveděl jsem proč. Tak jsem zkoumal dál. Přišel jsem na to, že když při nastartovaném motoru odpojím a zase připojím kabel, který vede ke karburátoru, tak krokomotorek správně nastaví volnoběžné otáčky přesně tak, jak jsem potřeboval.
Toto jsem řekl známému, který dělá diagnostiku. Ten mi řekl, že mám ještě zkusit resetovat řídící jednotku.
To jsem udělal, ale problém trval dál. Zkusil jem to znova a řídící jednotka mi shořela.
Nakonec mi jednu starší řídící jednotku půjčil, a auto začalo fungovat tak, jak má.
Celý problém byl jen ve dvou řídících jednotkách, které jsem měl hned po sobě.