Strata výkonu a vysoká dymivost

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
normal22
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 25 úno 2012, 15:05

Strata výkonu a vysoká dymivost

Příspěvek od normal22 »

Zdravím, mam problem s autom , najprv auto dostavalo vykon az po nahriati na polovicku, no teraz po nahriati na polovicku uz len husty cierny dym a vykon nikde trosku ho pocut aj krochkat, ako keby uplne odislo turbo ale ten dym je katastrofalny strasne husty a neprehliadny , robi to az po nahriati na polovicku, pridavam aj foto co sa mi zda byt dost divne

http://imageshack.us/photo/my-images/593/img4225c.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/217/img4224aj.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/705/img4223x.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Reklama
 

Kiňas
Začátečník
Příspěvky: 37
Registrován: 17 říj 2009, 19:56

Re: Strata výkonu a vysoká dymivost

Příspěvek od Kiňas »

To co je vidět na fotce, je klapka v sání, která se zavírá když vypínáš motor, jde do ni podtlak z jednotky, která ji řídí, stejně jako membránu, která zase naklání lopatky turba, ale zdá se mě, že ta hadička u ventilu klapky sání je vypadlá. Já bych se přesvědčil, že je klapka otevřená, klidně bych ji zajistil v otevřené poloze nějakým vázacím drátkem a hadíčku co do ní vede bych zaslepil a vyzkoušel to, tím nic nepokazíš, ještě se přesvědč, když zapneš zapalování, jestli se tí naklání lopatky turba, je to vidět na membráně u turba, když zapneš zapalování, tak tam jde podtlek a hřídelka zajede do membrány a tím se nakloní lopatky aby turbo plnilo vzduch. Vyzkoušej to a uvidíš.
čauky Kiňas.
Stilo 1,9 Multijet 88kW
Odpovědět

Zpět na „Stilo“