Repas brzd..
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Repas brzd..
Zdravim chci udelat repas brzd na puntu sundat trmeny dat nove pistky,tesneni atd + brzdove hadicky samozrejme i vymena brzdove kapaliny...mohl by mi dat nekdo par rad na co si dat bacha popripade jak potom odvzdusnit brzdovy system a kolik tak celkem bude potreba brzdovky i s odvzdusnenim dekuji...Ps:nedelam to jen tak ale hreje mi kolo a rozhybani pistku nepomohlo...jinac vozidlo punto 55 r.v 1996
- Reklama
Re: Repas brzd..
stačilo vymeniť brzdovú hadičku, lebo starnutím sa znej stal jedno cestný ventil
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Repas brzd..
ok diky tak to skusim jako prvni
Re: Repas brzd..
kamarad mi rikal ze za ty leta jsou uz trubky rezave a ze se mu stalo ze se strhl zavit na brzdove trubce kdyz povoloval brzdovou hadicku da se nahradit pak brzdova trubka za trubku treba z feliciie pasujou zavity nevite dekuji
Re: Repas brzd..
Jo. Jestli jsem je tam dával z Favorita nebo Felicie už si nepamatuju. Jediné trubky, které je potřeba shánět originál, jsou dlouhé trubky od brzdového válce dozadu. Nejsou ale nijak dramaticky drahé, tuším i levnější, než kdyby to člověk nechal dělat na zakázku z metráže.
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas brzd..
Já sem si tyhle všechny trubky měnil sám a nevím jak dnes ale tehdy se vyplatila metráž akorát sem si na to půjčil ohejbačku(i když by to šlo asi i bez ní) jo a kleště na vytvarování konců a nasazení holendrů... Metr trubky byl tuším za 110kč? Vnitřní a vnější průměr sem dával stejnej jak origo, jedinej problém na kterej sem narazil byl vzadu vlevo páč origo vedení brzdový trubičky kopíruje spodek kastle téměř dokonale ale vede nad nádrží a tu sem sundávat nechtěl a pořád sem tvrdošíjně zkoušel naohejbat tvar abych se tam dostal, asi po dvou odpolednech kurvování sem to vzdal a jel dolovat rozumy od mechaniků z autorizovanýho servisu Fiat takže nakonec sem trubičku naohejbal tak že vede né nad nádrží ale vedle nádrže vlevo... Až na tu nádrž není výměna příliš pracná ani náročná ale nějaká zkušenost být musí...cinzano píše:Jo. Jestli jsem je tam dával z Favorita nebo Felicie už si nepamatuju. Jediné trubky, které je potřeba shánět originál, jsou dlouhé trubky od brzdového válce dozadu. Nejsou ale nijak dramaticky drahé, tuším i levnější, než kdyby to člověk nechal dělat na zakázku z metráže.
PS: trubičky doporučuju v metráži páč když jsou v replice ale už natvarovaný tak je ta trubka jen nastříkaná barvou ale v metráži má katoforézní úpravu takže vydrží déle
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Repas brzd..
ok diky no ale snad se mi povede je neservat...kdyz uz jsem zvladl vymenu topeni atd.... protoze nevim jak bych tahal zadni trubky pred panelakem..
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas brzd..
Výměnu topení? Tak to bych potřeboval ale bojím se sundat palubovku respektive mám špatnou klapku v topení ale je potřeba sundat kvůli tomu asi palubovku Máš nějaký rady postřehy???
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Repas brzd..
Originální trubky zepředu dozadu jsou teď dvojdílné, spoj je před nádrží. Snáz se to tam montuje. Nádrž jsem si zespodu podepřel hydraulickým pojízdným heverem, odmontoval a o nějakých 5 - 10 cm spustil dolů, abych nad ni ty trubky dostal. Hadičky od pal. čerpadla jsem asi ani neodmontovával. Podrobnosti už se mi nevybavují, je to dost dlouho, co jsem to dělal. Jinak já se trubky už ani nesnažím povolovat, stejně se to většinou nepovede a je daleko míň práce prostě je ustřihnout a dát nové, ty trubky Favorit/Felicie stojí nějakých 30-40 Kč.
Re: Repas brzd..
jj palubka na to topeni musela dolu nehorsi ze vsechny draty drzeli na te palubce pres pasky tak sem pocvakal pasky a vytahl ji celou ale celkem spatne se vytahovala i davala spatky vadily mi sloupky oken
Re: Repas brzd..
Závity z Favorita na Punto pasují (brzdové trubky).cinzano píše:Jo. Jestli jsem je tam dával z Favorita nebo Felicie už si nepamatuju. Jediné trubky, které je potřeba shánět originál, jsou dlouhé trubky od brzdového válce dozadu. Nejsou ale nijak dramaticky drahé, tuším i levnější, než kdyby to člověk nechal dělat na zakázku z metráže.
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG
Re: Repas brzd..
nejhorsi budou zadni trubky ty bych vzal z felicie nebo tak jenze kdo vi jestli vyjde delka a podarit natahnout je az dozadu se mi asi pred panelakem nepovede ze??pod auto asi nevlezu....
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas brzd..
Já sem výměnu trubek prováděl na zahradě bez zvedáku jen za pomocí dvou heverů... věděl sem že se dá nádrž popustit dolu ale neměl sem jak to udělat a tak jak sem to nakonec sfoukl je to dobrý
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele