tady se to teda mele Dovolím si trošku napomenout uživatele marsiano-ty vstřiky zas až tak doma moc nezkontroluješ. Tohle se dělá na zkušebních stavech. Na HGT cpat kompresor, nebo turbínu je bez úprav motoru vražda. Proto by mne zajímalo, proč někdo prodává HGt s kompresorem za takovou cenu-myslím, že na motor ani nesáhl a proto bych to nechtěl. Ať si říká kdo chce, co chce, ale ten motor bych přirovnal k 1-vrstvýmu WC papíru-chvilka nepozornosti a ............... v prdeli
Jinak pánové možná mě teď ukamenujete. Turbo motory jdou lépe čipovat a nárust výkonu je někde jinde-to ano, ale já taky přemýšlím o tom čipu- myslím, že životnost to nezkrátí, protože každý auto má na víc, ale je softem omezeno. Jedna firma z Prahy dává 5 let záruku na motor a já osobně jsem jel v obyč felicii 1.3-čipnuté, 1.6 čipnuté, dokonce i v oktávce 1.6 benálu čipnuté-rozdíl byl znatelný !!!!! U toho čipu je i nárust krouťáku, ale hlavně se mění i jiné hodnoty, které už tam nejsou vidět (emise, doba vstřiku, začátek zážehu....) Já v tomhle marsianovi fandím-dej to čipnout a pak se stav ke mě, ať nekupuju zajíca v pytli a mohl bych se případně přidat k odpůrcům-páč těch je pro čip atmosférických motorů hodně, ale nikdo tu není, kdo má čipnutou atmosféru aby podal svoje dojmy,pojmy,průjmy.....
Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Ty vstřiky bych smozřejmě nechal změřit kamaráda který na to má prostředky.
K tomu čipu souhlasím s punťasem hgt, mám na to úplně stejný názor. Když si to na té stránce přečtete, tak je možnost změřit výkon na brzdě před a po úpravě a myslím si že ta firma nejspíš ví co dělá.
Přemýšlím že tam co nejdřív zajedu a jestli to opravdu přidá 13HP tak kejml dobrou chuť
punťas hgt - klidně bych se zastavil, odkuť jsi rád bych na vlastní oči viděl i jiné HGT
K tomu čipu souhlasím s punťasem hgt, mám na to úplně stejný názor. Když si to na té stránce přečtete, tak je možnost změřit výkon na brzdě před a po úpravě a myslím si že ta firma nejspíš ví co dělá.
Přemýšlím že tam co nejdřív zajedu a jestli to opravdu přidá 13HP tak kejml dobrou chuť
punťas hgt - klidně bych se zastavil, odkuť jsi rád bych na vlastní oči viděl i jiné HGT
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
13 koní není problém přidat,tahle úprava pokud se udělá dobře tak taky vpodstatě nesníží životnost protože ten výkon motoru vpodstatě nevyužiješ,navíc procentuálně to taky není zase tolik.
Aerodynamika dělá opravdu hodně a je dost možný že ta tvoje maximálka je tim ovlivněná,zvlášť pokud to nikdy nebylo v tunelu.navíc každé zvýšení přítlaku se rovná i zvýšení odporu.Takový malí příklad u stejného letadla jedno s pevným podvozkem a druhé s podvozkem zasunutým,při rychlostech okolo 200km/h,může být rozdíl v maximálních rychlostech až 40km/h.
Jediné co můžeš ověřit než ten motor zlikviduješ úplně tak ho vem na brzdu a změř výkon přepočtenej na hodnoty standartní atmosféry a porovnej ho s údaji od výrobce.Ale to že rozebereš motor kteremu nejspíš nic neni a budeš na něm hledat chyby,není dobrá cesta
Navíc pokud máš trochu horší ložiska-zvyšuje to odpor,to samé je valiví odpor pneumatik,starý olej v předovce,který už špatně maže,horší spojka,každý výrobce udává u výkonu motoru údaj +-10% tak třeba máš méně povedený motor.
Jinak pro všechny mechanizmi je nejhorší vnitřní odpor.takže třeba takové přidřené ložisko u diferenciálu udělá taky pěknej bordel
Aerodynamika dělá opravdu hodně a je dost možný že ta tvoje maximálka je tim ovlivněná,zvlášť pokud to nikdy nebylo v tunelu.navíc každé zvýšení přítlaku se rovná i zvýšení odporu.Takový malí příklad u stejného letadla jedno s pevným podvozkem a druhé s podvozkem zasunutým,při rychlostech okolo 200km/h,může být rozdíl v maximálních rychlostech až 40km/h.
Jediné co můžeš ověřit než ten motor zlikviduješ úplně tak ho vem na brzdu a změř výkon přepočtenej na hodnoty standartní atmosféry a porovnej ho s údaji od výrobce.Ale to že rozebereš motor kteremu nejspíš nic neni a budeš na něm hledat chyby,není dobrá cesta
Navíc pokud máš trochu horší ložiska-zvyšuje to odpor,to samé je valiví odpor pneumatik,starý olej v předovce,který už špatně maže,horší spojka,každý výrobce udává u výkonu motoru údaj +-10% tak třeba máš méně povedený motor.
Jinak pro všechny mechanizmi je nejhorší vnitřní odpor.takže třeba takové přidřené ložisko u diferenciálu udělá taky pěknej bordel
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Grande punto 1,2
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Mr.pilot jen by mě zajímalo jestli těch 13 koní půjde vubec poznat.
Jinak vím že aerodynamika dělá opravdu hodně, zrovna včera jsem to řešili na dílně, mechanik mi říká sundej křídlo a uvidíš že se maximálka zvedne (ono se to nezdá ale to křídlo je opravdu dost velké a vážně jde cítit při vyších rychlostech jak tlačí zadek dolu)
Na brzdu se chystám, tak sám jsem zvědavej. Už mám změřený skoro veškerý hodnoty a vše je zatím OK.
Možná jsem až moc puntičkář ale zkrátka musím mít vše OK
Ložiska mám ok, možná ložisko v převodovce by chtělo vyměnit, trochu hučí při sešlápnutí, ale není to nic vážného a zatím na to kašlu.
Jinak vím že aerodynamika dělá opravdu hodně, zrovna včera jsem to řešili na dílně, mechanik mi říká sundej křídlo a uvidíš že se maximálka zvedne (ono se to nezdá ale to křídlo je opravdu dost velké a vážně jde cítit při vyších rychlostech jak tlačí zadek dolu)
Na brzdu se chystám, tak sám jsem zvědavej. Už mám změřený skoro veškerý hodnoty a vše je zatím OK.
Možná jsem až moc puntičkář ale zkrátka musím mít vše OK
Ložiska mám ok, možná ložisko v převodovce by chtělo vyměnit, trochu hučí při sešlápnutí, ale není to nic vážného a zatím na to kašlu.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
ja z hgt dostal max 80km/h a to si dovolim rict ze mam asi motor v nejlepsim stavu tu na foru a defakto v cele CR
pravda mel sem auto na tyci B-)
pravda mel sem auto na tyci B-)
Punto II HGT sotva 20ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps