MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Dj_Sedativee
- Fiaťák
- Příspěvky: 59
- Registrován: 22 úno 2011, 18:04
- Bydliště: Kežmarok a okolie
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
Je to blba fotka, fotene telefonom.. tie rucicky su zafarbene nacerveno a vidno to naozaj pekne.. este musim nejako vysmolkovat podsvietenie, lebo cez tu bielu foliu to namodro vidno dost cudne.. sice som prirobil zhora UV diodky, ale svietia bodovo, takze ziadna slava..
Fiat Punto 75 (1996), 1.2 MPI 54kW (sem-tam, za dobrej nálady aj 1000kW)TOTALED
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
- Reklama
- Dj_Sedativee
- Fiaťák
- Příspěvky: 59
- Registrován: 22 úno 2011, 18:04
- Bydliště: Kežmarok a okolie
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
Takze po dlho case sa co-to na aute porobilo.. spomeniem napriklad nove zapalovacie cievky, kedze namerane hodnoty ukazovali vsetko mozne aj nemozne, len nie to co mali..
Nova spojka je namontovana uz nejaky cas.. upustil som od povodneho planu nahodit tam LuK RepairSet a siahol som kvalitnejsej sade Valeo.. ramena a capy si tiez pytali vymenit..
kedze mam doma este jedno 5-dverove vozitko na nahradne diely, premontoval som si taktiez vyskovo-nastavitelne riadenie..
Dalsia vizia na buduci mesiac je vyvarenie podlahy, kedze ma v novembri caka STK+EK.. Takze si zelam prijemne odstrojovanie podlahy
Dalej mam v plane namontovat vyskovo-nastavitelne sedadla.. Ale problem je v tom ze vrchnu cast sedadiel potrebujem zachovat, kvoli naklapaniu v trojdverovej verzii.. uvidime, ako sa mi to podari.. priebezne foto sa budem snazit pridat neskor..
Nova spojka je namontovana uz nejaky cas.. upustil som od povodneho planu nahodit tam LuK RepairSet a siahol som kvalitnejsej sade Valeo.. ramena a capy si tiez pytali vymenit..
kedze mam doma este jedno 5-dverove vozitko na nahradne diely, premontoval som si taktiez vyskovo-nastavitelne riadenie..
Dalsia vizia na buduci mesiac je vyvarenie podlahy, kedze ma v novembri caka STK+EK.. Takze si zelam prijemne odstrojovanie podlahy
Dalej mam v plane namontovat vyskovo-nastavitelne sedadla.. Ale problem je v tom ze vrchnu cast sedadiel potrebujem zachovat, kvoli naklapaniu v trojdverovej verzii.. uvidime, ako sa mi to podari.. priebezne foto sa budem snazit pridat neskor..
Fiat Punto 75 (1996), 1.2 MPI 54kW (sem-tam, za dobrej nálady aj 1000kW)TOTALED
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
- Pepoxx
- Znalec
- Příspěvky: 672
- Registrován: 02 úno 2011, 18:28
- Bydliště: Trenčín - to je pri Dolnej Súči
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
Tato veta ma zaujala, uz vies ake nasledky to moze mat ? lebo tiez by ma to vcelku zaujimaloDj_Sedativee píše:...ale popravde, nebadam nasledky toho, ze saje teply vzduch.. zatial ma nikto pred nicim nevaroval..
Punto Cabrio
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
Už se to tady řešilo snad 100x ten tvůj filtr sání je k ho... Nesníží ti spotřebu ba naopak... Motor má sice hlubší zvuk ale výkon je furt stejnej a ještě ke všemu to furt saje teplej vzduch... PS: zkoušel sem ho taky úplně stejnej jen jedinej den... Nasadil sem ho a ujel s ním 200km... Jelo to pocitově jinak ale bylo to jen tím zvukem páč mně to nutilo šlapat víc na plyn... Zkouška spotřeby 100km se standartním sáním spotřeba 5,1/100km a ta samá trasa stejným stylem ale s tím jiným sáním spotřeba 5,75/100km takže úplně k ničemu))) Nárust výkonu odhaduju tak o jednoho unavenýho krtka
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
... mám takí istý filter ako DJ Sedativee a najazdených s ním dobrých 15 tis.km a kedže na zimu pravidelne nahadzujem originál vzduchový filter, viem to porovnať a môžem Ti povedať že rozdiel v spotrebe som si ja osobne žiadny nevšimol, skôr by som ešte povedal , že so športovým/otvoreným filtrom to má spotrebu o pár deci menšiu...čo sa týka to sania teplého vzduchu, mal som dávnejšie natiahnutú hadicu z náraznika ku filtru, no pri tomto tipe filtra je to podľa mňa zbytočné, či tam tá hadica bola alebo nie auto šlo stále rovnako, takže hadica putovala do koša ... jediný rozdiel je v tom zvuku, so športovým to po zošliapnutí plynu pekne zavrčí
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
Ja ho tam mám taky už asi 3 roky a že bych měl spotřebu vyšší jsem nepoznal,spíše je opravdu o "něco" málo menší,když jsem to měřil.A že by nasával teplý vzduch.....no nevim ,to by ten filtr musel být nalepený přímo na svodech.Ono za jízdy se pod kapotu k motoru dostane přes nárazník,otvory a mřížky studeného vzduchu až až,takže ty hadice přísunu studeného vzduchu jak píše Matto jsou tam k ničemu.Nějaký nárust výkonu bych tu neřešil,ale pravda je,že čím snáz a čím kratší cestou se nasávaný vzduch dostane ke klapce tím líp pro motor Proč by se pak tyhle filtry používaly např.v závodních autech? Takže Peťa trochu přehnal
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
Řekl bych že sem ještě hodně střízlivej, nárust výkonu=nula, spotřeba: co sem změřil to sem změřil... Rozdíl bude asi v tom že já jezdím na spotřebu ale vy jí možná neřešíte... Mám radši motor tišší než hlasitější... Co do motoru jde musí z něho i vyjít, u závodních aut mají přesně spočítanou hodnotu objemu nasávanýho vzduchu a ta se musí rovnat hodnotě vyfukovanýho vzduchu a podle toho si i můžete všimnout že i airboxy na motorech FIRE možná stejně vypadají ale velikostně jsou rozdílné... Příliš mnoho vzduchu je špatně... Řídící jednotky vašich aut stále pracují v krajních mezích páč ony se větším sáním oblbnout nenechaj
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
Ale naší ECU je asi jedno kolik jde do motoru vzduchu pokud chudinka nedostane žádné info o hmotnosti ani množství nasávaného vzduchu když tam nemáme váhu vzduchu,má max. info o teplotě
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
To máš pravdu ale stejně se ty dvě hodnoty musijo rovnat a vážně pochybuju že se svýma rychlýma sáníma ste vyměnili i svody a komplet výfuk a přenastavili řídící jednotky a snížili hlavy atd.
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- intel_sk
- Znalec
- Příspěvky: 701
- Registrován: 12 čer 2011, 14:42
- Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
Dj_Sedativee:ahoj nemas nahodou vedomosti o nejakej stranke polepy na palubne dosky auto mam v podpise...to tvoje je dzive
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
- Dj_Sedativee
- Fiaťák
- Příspěvky: 59
- Registrován: 22 úno 2011, 18:04
- Bydliště: Kežmarok a okolie
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
Vidim, ze temu filter ste rozobrali ako sa patri..
Viem dat zapravdu kazdemu z vas. Povodne seriove airboxy a ich kapacita nasavaneho vzduchu, ako aj konstrukcia maju svoj vyznam pre spravne fungovanie sacieho vzduchoveho systemu..
Ano, tieto sportove filtre (väcsinou s odvetranim klapky naspät do systemu) sa montuju do sportovo upravenych aut, ale to preto ze bezne pracuju v hornych hraniciach otacok, kde potrebuju volnejsi a plynulejsi prietok vzduchu. Bezny airbox s beznym vzduchovym filtrom by nestihal nasavat potrebne mnozstvo vzduchu vzhladom na otacky. A ak chce niekto jazdit na sportiaku, spotreba ho fakt nezaujima..
Tento sportovy filter naozaj znizuje spotrebu, ak je pouzity spravny filter vzhladom na model auta. Ale ak vam ide o zvuk a potrebujete na seba upozornit, samozrejme treba stlacit plynovy pedal trochu viac.. Akceleracia je citelne vyssia, ale ako vravim, ak chcete filter pocut, dupnete na to a spotreba sa splha nahor..
Co sa tyka tepleho vzduchu, v zime je to jedno, pretoze teplota okolia je nizsia a filtru sa dostane dostacujuco naporovy chladny vzduch. Riesenim v letnom obdobi by mohlo byt nasavanie v kapote, ktoreho montaz by mohol zvladnut aj zaciatocnik..
Viem dat zapravdu kazdemu z vas. Povodne seriove airboxy a ich kapacita nasavaneho vzduchu, ako aj konstrukcia maju svoj vyznam pre spravne fungovanie sacieho vzduchoveho systemu..
Ano, tieto sportove filtre (väcsinou s odvetranim klapky naspät do systemu) sa montuju do sportovo upravenych aut, ale to preto ze bezne pracuju v hornych hraniciach otacok, kde potrebuju volnejsi a plynulejsi prietok vzduchu. Bezny airbox s beznym vzduchovym filtrom by nestihal nasavat potrebne mnozstvo vzduchu vzhladom na otacky. A ak chce niekto jazdit na sportiaku, spotreba ho fakt nezaujima..
Tento sportovy filter naozaj znizuje spotrebu, ak je pouzity spravny filter vzhladom na model auta. Ale ak vam ide o zvuk a potrebujete na seba upozornit, samozrejme treba stlacit plynovy pedal trochu viac.. Akceleracia je citelne vyssia, ale ako vravim, ak chcete filter pocut, dupnete na to a spotreba sa splha nahor..
Co sa tyka tepleho vzduchu, v zime je to jedno, pretoze teplota okolia je nizsia a filtru sa dostane dostacujuco naporovy chladny vzduch. Riesenim v letnom obdobi by mohlo byt nasavanie v kapote, ktoreho montaz by mohol zvladnut aj zaciatocnik..
Fiat Punto 75 (1996), 1.2 MPI 54kW (sem-tam, za dobrej nálady aj 1000kW)TOTALED
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
- Dj_Sedativee
- Fiaťák
- Příspěvky: 59
- Registrován: 22 úno 2011, 18:04
- Bydliště: Kežmarok a okolie
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
10.1.2012 som siel bezne do prace.. Cesta ktoru poznam naspamät bola sice dost klzka a zvladnutelna.. V neprehladnej zakrute mi vyletela v strede cesty cervena filcka a aby som zabranil celnej zrazke, mierne som strhol volant na pravu krajnicu.. Predne prave koleso mi vybehlo mimo cesty a nasledoval nekontrolovatelny drift do zakruty.. Upozornujem ze moja rychlost bola cca 50-55 km/h.. Po marnej snahe vyrovnat auto som dostal hodiny a otocilo ma o 180 stupnov, pricom som prednou castou narazil do strmeho kopca blizko vozovky a nasledne sa prevratil na lavy bok auta..
Vysledok, cela lava cast karoserie zdemolovana.. Lavy predny ako aj stredovy stlpik so strechou.. Celne ako aj vsetky lave bocne skla to takisto nevydrzali.. Ujma na zdravi takisto len mierna - narazene lave rameno, dva zlomene rebra, rezne rany od skla a natiahnuta slacha na krku (od bezpecnostneho pasu).. Spolujazdec ma ujmu akurat tak psychicku.. Nehoda bez policajtov.. Kastu sa mi uz opravovat neoplati a kedze moja financna situacia momentalne (po vianociach) nieje bohvieaka, pozhanal som si garazovane VW Polo v dokonalom stave od starsieho pedantneho pana.. Takze niet o com.. Nahradne diely su samozrejme na predaj.. ale najlepsie je kupit cele auto (kedze väcsina dielov su nove).. ak by mal niekto zaujem, tak SZ..
PUNTO TOTALED
Odpocivaj v pokoji..
Vysledok, cela lava cast karoserie zdemolovana.. Lavy predny ako aj stredovy stlpik so strechou.. Celne ako aj vsetky lave bocne skla to takisto nevydrzali.. Ujma na zdravi takisto len mierna - narazene lave rameno, dva zlomene rebra, rezne rany od skla a natiahnuta slacha na krku (od bezpecnostneho pasu).. Spolujazdec ma ujmu akurat tak psychicku.. Nehoda bez policajtov.. Kastu sa mi uz opravovat neoplati a kedze moja financna situacia momentalne (po vianociach) nieje bohvieaka, pozhanal som si garazovane VW Polo v dokonalom stave od starsieho pedantneho pana.. Takze niet o com.. Nahradne diely su samozrejme na predaj.. ale najlepsie je kupit cele auto (kedze väcsina dielov su nove).. ak by mal niekto zaujem, tak SZ..
PUNTO TOTALED
Odpocivaj v pokoji..
Fiat Punto 75 (1996), 1.2 MPI 54kW (sem-tam, za dobrej nálady aj 1000kW)TOTALED
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
- intel_sk
- Znalec
- Příspěvky: 701
- Registrován: 12 čer 2011, 14:42
- Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
ahoj...dovol aby som ti vyslovil uprimnu sustrast....nech odpociva v srotoviskovom nebicku....ale hlavne ze sa ti tak vazne nic nestalo ako si popisal....a nech ti to druhe auticko posluzi pokial si nekupis opet Puntika
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
normálne ma to zarazilo...ešťe že sa nikomu nič vážne nestalo...
škoda ho...páčilo sa mi....ale tak čo život beží dalej...
škoda ho...páčilo sa mi....ale tak čo život beží dalej...
- Dj_Sedativee
- Fiaťák
- Příspěvky: 59
- Registrován: 22 úno 2011, 18:04
- Bydliště: Kežmarok a okolie
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukážte ta svoje :) - Dj_Sedativee
Dakujem.. k Puntiku sa samozrejme vratim, lebo mi nejako prirastlo k srdci, ale momentalne som nic vhodne nenasiel, a ko som pisal, momentalna financna situacia mi nedovoluje si velmi vyberat..
Fiat Punto 75 (1996), 1.2 MPI 54kW (sem-tam, za dobrej nálady aj 1000kW)TOTALED
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..