Help-ide na 2 valce a skube
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Help-ide na 2 valce a skube
Zdravim foristi,
Mam problem s mojim Puntom II 1.2 8V 44kw 2001 stale, ked sa nepouziva viac ako 2 dni po nastartovani,sice nezdochne,drzi otacky no ide na 2 valce a strasne skube a cuka. Po zahriati na prevadzkovu teplotu to je uz OK. Ked sa jazdi s autom denne takisto to vobec nerobi. Sviecky mam nove od jesene takisto aj filtre. Kable su povodne. Moze to byt nejake cidlo? Poradte prosim,naco sa zamerat prv nez navstivim nejakeho vymienaca suciastok ktory mi zbytocne vymeni pol auta za kopec grosov
Vdaka!
Mam problem s mojim Puntom II 1.2 8V 44kw 2001 stale, ked sa nepouziva viac ako 2 dni po nastartovani,sice nezdochne,drzi otacky no ide na 2 valce a strasne skube a cuka. Po zahriati na prevadzkovu teplotu to je uz OK. Ked sa jazdi s autom denne takisto to vobec nerobi. Sviecky mam nove od jesene takisto aj filtre. Kable su povodne. Moze to byt nejake cidlo? Poradte prosim,naco sa zamerat prv nez navstivim nejakeho vymienaca suciastok ktory mi zbytocne vymeni pol auta za kopec grosov
Vdaka!
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
- Reklama
Re: Help-ide na 2 valce a skube
ja som to mal tak isto, po starte 2 valce a potom naskocili ostatne...potom uz nenaskocili
tak som premeral kable a nasledne som sa dostal az ku cievke. Po vymene vsetko OK.
tak som premeral kable a nasledne som sa dostal az ku cievke. Po vymene vsetko OK.
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
- skybar
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 30 črc 2009, 19:51
- Bydliště: Slovensko,Pohorelská Maša
Re: Help-ide na 2 valce a skube
Premeraj cievky,na primári má byť od 0,495-0,605 ohmov,na na sekundári od 6,66-8,14 ohmov.Ozaj,to sú hodnoty na Punto1!
Naposledy upravil(a) skybar dne 28 pro 2011, 21:37, celkem upraveno 1 x.
PUNTO MK1 55,r.v.96,40KW,ELX, 5dver.
Re: Help-ide na 2 valce a skube
Diky chlapi,OK spravim to,ked sa budu tvarit cievky ok,co to potom pripadne este pozriet? A preco to robi len za studena to mi vysvetlite,diky
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
Re: Help-ide na 2 valce a skube
Na 99% je to cievka. To zvysne 1% je mozna chyba vykonoveho stupna riadiacej jednotky. Osciloskopom by sa to malo dat velmi lahko diagnostikovat.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km
Re: Help-ide na 2 valce a skube
taky mi to dělala jedna cívka
Re: Help-ide na 2 valce a skube
Tony56: Prosím Ťa a jak si to vyriešil? čo nakoniec pomohlo?? Díky moc!!
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
Re: Help-ide na 2 valce a skube
No tipuju, že tu cívku vyměnil?
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: Help-ide na 2 valce a skube
přesněhanzs píše:No tipuju, že tu cívku vyměnil?
Re: Help-ide na 2 valce a skube
jinak přišel jsem na to tak že jsem vymontoval svíčky a dvě byly ok a dvě byly mokré, tak bylo jasné že ta jedna cívka nepálí
Re: Help-ide na 2 valce a skube
Káble mi pri studenom naštartovanom motore v tme ´´svetielkujú´´, skúsim ich vymeniť a uvidí sa. Potom napíšem čo sa zmenilo.
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
Re: Help-ide na 2 valce a skube
Vymena kablov zatial pomohla. Uz to necuka. Uvidim este ked bude auto 2-3 dni stat. Vdaka vsetkym za rady.
Bravo 198 1.4 T-jet Sport