Kabinový filtr MK1 - bez klimy
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22 zář 2011, 23:10
Kabinový filtr MK1 - bez klimy
Ahoj,
nedá se někde na českém trhu zakoupit kabinová filtr s mřížkou do MK1?
Daří se mi najít jen samotné filtry. Filtr s mřízkou má jen nějaký němec na eBay za 1000.
Nemáte někdo starší na prodej, nebo tip kde to lze objenat? Předpokládám, že originální servis tohle už dávno nemá..
Díky za rady.
nedá se někde na českém trhu zakoupit kabinová filtr s mřížkou do MK1?
Daří se mi najít jen samotné filtry. Filtr s mřízkou má jen nějaký němec na eBay za 1000.
Nemáte někdo starší na prodej, nebo tip kde to lze objenat? Předpokládám, že originální servis tohle už dávno nemá..
Díky za rady.
Fiat Punto MK1 96 1.1 40kw @247000km
- Reklama
Re: Kabinový filtr MK1 - bez klimy
Držím ti palce.Taky jsem ten držák filtru sháněl,ale marně.Nakonec ho jsem ho i filtrem koupil na eBay za necelý litr .
Malé doplnění filtr je uhlíkový ne žádný papírák...ala embéčko...
Malé doplnění filtr je uhlíkový ne žádný papírák...ala embéčko...
Naposledy upravil(a) another dne 02 říj 2011, 22:21, celkem upraveno 1 x.
Fiat Punto 60 SX, r.v. 1997, 3dv., French Exports
http://another.rajce.idnes.cz/Punto
http://another.rajce.idnes.cz/Punto
Re: Kabinový filtr MK1 - bez klimy
Tady to mám nafocený:
Kód: Vybrat vše
http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/4/4000/4000771_ab7afa6fa331b670a4275fe584e92eaf/images/DSC00060.jpg
http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/4/4000/4000771_ab7afa6fa331b670a4275fe584e92eaf/images/DSC00061.jpg
http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/4/4000/4000771_ab7afa6fa331b670a4275fe584e92eaf/images/DSC00062.jpg
http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/4/4000/4000771_ab7afa6fa331b670a4275fe584e92eaf/images/DSC00066.jpg
http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/4/4000/4000771_ab7afa6fa331b670a4275fe584e92eaf/images/DSC00069.jpg
Fiat Punto 60 SX, r.v. 1997, 3dv., French Exports
http://another.rajce.idnes.cz/Punto
http://another.rajce.idnes.cz/Punto
- phaeton_esc
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 27 črc 2008, 17:57
- Bydliště: Lovosice
Re: Kabinový filtr MK1 - bez klimy
případně (ale tohle asi určitě nebudeš chtít aplikovat ) se dá koupit obyč filtr do Felicie (asi za stovku) a místo držáku použiješ kus tahokovu (na překrytí díry kam patří origo vložka), jako sekundární držák poslouží drát
funkčnost není nijak úžasná, ale po půl roce co jsem ho měnil vypadal, že nějakej bordel pochytal
funkčnost není nijak úžasná, ale po půl roce co jsem ho měnil vypadal, že nějakej bordel pochytal
bylo
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22 zář 2011, 23:10
Re: Kabinový filtr MK1 - bez klimy
Tak už ho mám na poště, zítra vyzvednu a přidělám, doufám, že toho prachu bude teď míň. Vozím v Puntu dočasně novorozeně, tak jsem chtěl aby nedýchalo tak velké hnusy.
Fiat Punto MK1 96 1.1 40kw @247000km
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22 zář 2011, 23:10
Re: Kabinový filtr MK1 - bez klimy
Jasně, ale zas si říkám, že pořád lepší jak drátem do oka..
Fiat Punto MK1 96 1.1 40kw @247000km
Re: Kabinový filtr MK1 - bez klimy
Kde jsi ten drzak nakonec sehnal?
ex Fiat Punto '96 60SX white
Lancia Lybra '01 LX 1.6 SW
Lancia Lybra '01 LX 1.6 SW
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22 zář 2011, 23:10
Re: Kabinový filtr MK1 - bez klimy
Nakonec z ebay za 700 s dopravou, asi si to namlouvám, ale příjde mi, že trochu znát fakt je. Minimálně utírám mnohem míň prachu v interiéru.
Nicméně jsem teď objevil další problém, pokud začnu naplno topit, tak jde fouká pěkný smrad (dělalo i před filtrem).
Podle toho co jsem tady četl, to bude nejspíš nějak netěsnící topení a je třeba buď použít přípravek do chladící kapaliny, nebo vyměnit topení.
Neměnil ho už někdo z vás? Kolik to tak zabere času?
Nicméně jsem teď objevil další problém, pokud začnu naplno topit, tak jde fouká pěkný smrad (dělalo i před filtrem).
Podle toho co jsem tady četl, to bude nejspíš nějak netěsnící topení a je třeba buď použít přípravek do chladící kapaliny, nebo vyměnit topení.
Neměnil ho už někdo z vás? Kolik to tak zabere času?
Fiat Punto MK1 96 1.1 40kw @247000km
Re: Kabinový filtr MK1 - bez klimy
Se smradem z topeni se cas od casu taky rozciluji. No ted poprvé slyšim neco o kapaline do chladici kapaliny co by to mohla vyřešit. Tak mi prosim poradte jako srandu ze si to mam koupit a nalejt aby sem to skusil a možna se smradu zbavil?
http://lado88.rajce.idnes.cz/Punto
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18847
Fiat Punto Mk1, rv.97, Blue Color, 1.1 40kW 55hp, 3dveř :) <3 :)
Renault Megane Sedan, rv.98, Blue-metal color, 1.6 79kW 107hp, full :/
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18847
Fiat Punto Mk1, rv.97, Blue Color, 1.1 40kW 55hp, 3dveř :) <3 :)
Renault Megane Sedan, rv.98, Blue-metal color, 1.6 79kW 107hp, full :/
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22 zář 2011, 23:10
Re: Kabinový filtr MK1 - bez klimy
Tak po 15 000 došlo na výměnu původního filtru.
Celkové hodnocení.. interiér se teď mnohem méně plní prachem, ten co jsem mohl znovu a znovu utírat po 14 dnech tu prostě není. Po vyndání byl úplně černý + spousta much a hnusu vysátého kolem. Prostor za filtrem absolutně bez viditelného prachu (zkouška pomocí vlhkého bílého ubrousku).
No a protože Punto stále používám i k převozu syna, koupil jsem za 300 místo papírového ten filtr s aktivním uhlím.
Co byla zajímavé je mnohem robustnější, než původní papír.
Původní byl komplet papír - uhlík poznáte podle výrazně šedého až černého zabarvení.
K čemu je to prý dobré?
Měl by chytat vše co klasika + ozon, lépe pevné částice, smrad z výfuků a pachy obecně, zabraňovat zamlžení skel a likvidovat bakterie.
Z reálného používání... když teď jedu třeba kolem pohnojeného pole, nic není cítit.
Takže celkově dokoupení originálního držáku a uhlíkového filtru nelituju.
Celkové hodnocení.. interiér se teď mnohem méně plní prachem, ten co jsem mohl znovu a znovu utírat po 14 dnech tu prostě není. Po vyndání byl úplně černý + spousta much a hnusu vysátého kolem. Prostor za filtrem absolutně bez viditelného prachu (zkouška pomocí vlhkého bílého ubrousku).
No a protože Punto stále používám i k převozu syna, koupil jsem za 300 místo papírového ten filtr s aktivním uhlím.
Co byla zajímavé je mnohem robustnější, než původní papír.
Původní byl komplet papír - uhlík poznáte podle výrazně šedého až černého zabarvení.
K čemu je to prý dobré?
Měl by chytat vše co klasika + ozon, lépe pevné částice, smrad z výfuků a pachy obecně, zabraňovat zamlžení skel a likvidovat bakterie.
Z reálného používání... když teď jedu třeba kolem pohnojeného pole, nic není cítit.
Takže celkově dokoupení originálního držáku a uhlíkového filtru nelituju.
Fiat Punto MK1 96 1.1 40kw @247000km
Re: Kabinový filtr MK1 - bez klimy
čistil sem ten prostor pod plastkrytem a obávám se, že tam ani žádnej filtr nemám je to možný? popř. tam něco dát?
######
.ScOrE.
.ScOrE.