Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidelný c
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidelný c
Poraďte - po zahřátí motoru se rozsvítí kontrolka vstřiku a motor má špatný chod. Až motor opět vychladne tak je vše OK.Čidla dobrá. Neměl někdo stejný problém.
- Reklama
Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel
zacal by som diagnostikou.
btw odkial vies, ze mas dobre cidla?
A na zaver by bolo dobre prezradit, ze co mas za auto a aku motorizaciu...
btw odkial vies, ze mas dobre cidla?
A na zaver by bolo dobre prezradit, ze co mas za auto a aku motorizaciu...
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel
zase někdo kdo nečetl pravidla co? takže využij funkce Hledat a najdeš třeba totohttps://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... %A1n%C3%AD
na téma kontrolka vstřiku a nepravidelný chod je na foru hromada odpovědí.
až trochu rozepíšeš podrobnosti, tak to přesunu.
na téma kontrolka vstřiku a nepravidelný chod je na foru hromada odpovědí.
až trochu rozepíšeš podrobnosti, tak to přesunu.
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel
Trochu se polepším . Je to Punto 1,1 97r.v. Čidla jsem dal nový(jak teplotní tak vzduchové ), vyměnil jsem i termostat a stále to samé.Jakmile se auto ohřeje motor jde jako by na dva válce a svítí kontrolka poruchy vstřiku.Zkoušel jsem pustit topení a někdy to pomohlo a auto chvíli jelo normálně.Diagnostika řekla vadná řídící jednotka po výměně stále stejný problém.Bude to nějaká kulišárna - auto jezdilo normálně pak se čelně ťuklo a od tý doby to blbne.
Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel
káble ke svíčkám/cívkám. cívka
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel
Tak moc díky. Byla to opravdu cívka.Auto jezdí opět jako šlak.
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 08 srp 2008, 09:59
- Bydliště: Kosice - KWP
Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel
kde a ako sa premeriava cievka ci je v poriadku? pri pohone na LPG mi po zahriati auto chcipa a uz neviem co by to mohlo byt, zostava uz len ta cievka..dakujem
FIAT PUNTO STILE 1.2 16V GT Look
Facebook ---> Peto Hidasi
Facebook ---> Peto Hidasi
-
- Začátečník
- Příspěvky: 10
- Registrován: 19 lis 2011, 21:42
Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel
nemas nahodou prasknutu hlavu valcov, alebo pokryvenu,alebo tesnenie pod hlavou, ked je motor stzudeny a chladiaci system nie je natlakovany vsetko je ok, akonahle sa motor zohreje a zacne ztlacit vodu do valcov motor zacne mat nepravidelny chod...mam s tym osobnu skusenost z Punta I, 1,1 benzin...tak skus toto
Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel
Zdravím fiaťáky,
mám tady punto mk1 1.6 MPI 65kw rok 96. 29.12. jsem měnil vlnovec výfuku. vymontoval jsem svody, převařil vlnovec a protože byl delší (z punta 55) zkrátil jsem potrubí za katem (cca o 3cm) aby nebyl výfuk napružený. Vše jsem složil nazpět a jel na zkoušku. Po zahřátí se rozsvítila kontrolka vstřikování. Vypl jsem to. Hned nastartoval a nic. Jel jsem dál a po cca minutě se rozsvítila zase. Chování auta se nijak nezměnilo. Jede jak z praku. Startuje výborně jak za studena tak za tepla. Nezdechá, v žádných otáčkách nemá díru. Motor jede krásně pravidelně, jde za plynem, při uvolnění z otáček krásně plynule přejde do volnoběhu. Prostě jako dřív. Jen svítí kontrolka. Jedinné co jsem pozoroval je malinko vyšší spotřeba. Řekl bych tak o půl litru až litr. Prohnal jsem ho a když jsem na 3 jel cca 100 až 110km/h tak kontrolka zhasla, ale opět se po chvilce rozsvítila. Prošel jsem všechny snímače a konektory, vyměnil jsem lambdu a chování stále beze změny a kontrolka svítí stále. Včera jsme se pokoušeli o diagnostiku na MultiDiagu (Bosch KTS 540 se s náma nebavil vůbec), ale celkem neuspěšně. Jednotku sice našel, ale při pokusu o jakýkoliv další krok nastala chyba komunikace a bylo po diagnostice. Když už se nám podařilo načíst paměť závad, tak tam bylo asi 18chyb a podle nich by ten motor nemohl fungovat. Livedata absolutní nesmysly a pokus o vymazání paměti závad skončil potvrzení že ji chci opravdu vymazat. Pak buď chyba komunikace nebo to hodilo zpět do paměti a chyby tam stále byly. Odpojení baterie nepomáhá.
Má někdo nápad kde by mohl být zakopaný pes?
A má někdo zkušenost s nějakým prográmkem, který by byl schopný komunikovat s řídící jednotkou GM v tomhle autě???
mám tady punto mk1 1.6 MPI 65kw rok 96. 29.12. jsem měnil vlnovec výfuku. vymontoval jsem svody, převařil vlnovec a protože byl delší (z punta 55) zkrátil jsem potrubí za katem (cca o 3cm) aby nebyl výfuk napružený. Vše jsem složil nazpět a jel na zkoušku. Po zahřátí se rozsvítila kontrolka vstřikování. Vypl jsem to. Hned nastartoval a nic. Jel jsem dál a po cca minutě se rozsvítila zase. Chování auta se nijak nezměnilo. Jede jak z praku. Startuje výborně jak za studena tak za tepla. Nezdechá, v žádných otáčkách nemá díru. Motor jede krásně pravidelně, jde za plynem, při uvolnění z otáček krásně plynule přejde do volnoběhu. Prostě jako dřív. Jen svítí kontrolka. Jedinné co jsem pozoroval je malinko vyšší spotřeba. Řekl bych tak o půl litru až litr. Prohnal jsem ho a když jsem na 3 jel cca 100 až 110km/h tak kontrolka zhasla, ale opět se po chvilce rozsvítila. Prošel jsem všechny snímače a konektory, vyměnil jsem lambdu a chování stále beze změny a kontrolka svítí stále. Včera jsme se pokoušeli o diagnostiku na MultiDiagu (Bosch KTS 540 se s náma nebavil vůbec), ale celkem neuspěšně. Jednotku sice našel, ale při pokusu o jakýkoliv další krok nastala chyba komunikace a bylo po diagnostice. Když už se nám podařilo načíst paměť závad, tak tam bylo asi 18chyb a podle nich by ten motor nemohl fungovat. Livedata absolutní nesmysly a pokus o vymazání paměti závad skončil potvrzení že ji chci opravdu vymazat. Pak buď chyba komunikace nebo to hodilo zpět do paměti a chyby tam stále byly. Odpojení baterie nepomáhá.
Má někdo nápad kde by mohl být zakopaný pes?
A má někdo zkušenost s nějakým prográmkem, který by byl schopný komunikovat s řídící jednotkou GM v tomhle autě???