zdravím kamarádi,
mám takovej menší problém s topením,když jedu do práce cca 20km,tak mám motor ohřátej na polovic cca po 8km.auto topí jen když dám cirkulaci úplně na konec červeného pole.když je v cca 3/4 červeného pole tak fouká maličko teplej.napadlo mě jestli není zavzdušněnej systém.jinak se mi potí i čelní sklo s bočníma.ale jen když mám přepnuto na ofuk pod nohy a na tělo,když přepnu jen na okno tak je to v cajku.co s tím?????a mám takovej pocit že nefachčí ani ventilátor...nevím jak to odzkoušet:-(((..nejak mi došly nápady:-((((PORAĎTE,DÍKES!!!
Topení 1.2,8V
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 17
- Registrován: 30 srp 2011, 18:12
Re: Topení 1.2,8V
tak ventilátor je o.k.jde o to co s tím topením...zase zakokanej pes:-(
-
- Začátečník
- Příspěvky: 17
- Registrován: 30 srp 2011, 18:12
Re: Topení 1.2,8V
no,jako půlka budíku na teplotu...nevím co mám dělat..zkoušel jsem dneska odvzdušnit,ale myslim si že to dělám blbě...jeden odvzdušňovák jsem našel na radiátoru..a pak nevím jestli jsou odvzdušňováky u kabiny,takový hliníový kolečka..teď jsem jel pro lahváče cca 4km a zkoušel topit.topí jen když otočím ovladačem naplno.když snížim teplotu na ovladači tak fouká studenej a když zase dám naplno,tak to chvíli trvá než začne zase topit..tak NEVÍM:-(
Re: Topení 1.2,8V
Moje půlka budíku na teplotu je naprosto v pořádku. Tak to má být.Tvoje půlka nevím,protože nevím co máš za auto.Spíš je to zavdušněné
Punto 1,2 8V 44kw MK2b
-
- Začátečník
- Příspěvky: 17
- Registrován: 30 srp 2011, 18:12
Re: Topení 1.2,8V
mám palio,1.2-8V,taky si myslím že je to zavzdušněné:-(poradíte nekdo jak na to?????