Rucna brzda a cvakot zadnych kotucov

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
limon
Začátečník
Příspěvky: 17
Registrován: 03 čer 2010, 14:14

Rucna brzda a cvakot zadnych kotucov

Příspěvek od limon »

Ahojte,
chcem sa opytat na jednu vec ohladom kotucov na zadnych kolesach. Mam Bravo 2 Dynamic 2008. Nedavno som si vsimol ked mam auto zabrzdene na rucnej brzde par hodin a nastupujem do auta alebo ked otvorim zadne dvere a tak mi nieco cvakne na zadnom kolese. Zistil som, ze mi to cvakne iba ked mam zatiahnutu rucnu. Cvakne to iba raz. Ked opatovne sadam tak uz ziaden zvuk. Treba nieco namazat alebo stretol sa uz s tym niekto? Rucna brzda zabera normalne. Takze lanka by mali byt v poriadku. Dik
Reklama
 

tomas854
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 09 dub 2009, 19:48

Re: Rucna brzda a cvakot zadnych kotucov

Příspěvek od tomas854 »

Ja mam skor problem s tym, ak je rucna zatiahnuta a nasadam do auta (alebo nieco robim vzadu) tak to vrzga a skripe ako by sa islo rozpadnut :) podotykam, ze som menil platnicky :)
camelX
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 18 bře 2011, 11:58

Re: Rucna brzda a cvakot zadnych kotucov

Příspěvek od camelX »

Zdravím zjistil jsem podobný problém ale s tím že ruční brzdu třeba pri parkováni zatahnu a nasledne kdyz ji odbrzdím a jedu nekolik kilometru tak potom při zastaveni a vysednuti z vozu je slyšet cvakání u leveho zadniho kola a je citit jak kdyby se desticky neodpojili dobre od kotouce a lehce se dotykali a brzdili je ot možné??? pripadne jak tuto zavadu opravit dekuji za rady


Fiat Bravo 2 110KW r.v. 2007
durkovic
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 20 dub 2008, 18:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Rucna brzda a cvakot zadnych kotucov

Příspěvek od durkovic »

zdravím,

tiež pozorujem (už v podsstate od novoty) to že ked je ručná zatiahnutá a robim niečo okolo zadnej časti auta , opren sa o naklad. hranu kurfu a tak tam to parkrat nierne zaškripoce, asi tlmiče dosadaju na svoje miesto, inak neviem, po odbrzení a rozbehu do jazdy mam pocit akokeby to nebolo poriadne odbrzené, myslim zadne čeluste, možno to súvisí s tým že sa tam do brzdných valcov (je tam aj nejaký priestik) dostal bordel a robí to neplechu, u stila sa to riešilo rozobratím, máznutím piestiku vo valci a kompletovaním, po udržbe nepískalo v zátačkach a odstranil sa aj jav neuplne odbrzených čelustí.
ex car: Fiat Bravo 2 1.4 16V 66kW
NOW : Ford C-Max FL 1.8 TDCi 91kW/124 ponikov :D
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“