Alarm,-nejde dálka
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
- Reklama
Re: Alarm,-nejde dálka
Hele Kubiiiiiiiii dojdi do Bardejova ja ti to secko pozapajam.
Re: Alarm,-nejde dálka
To by nebyla ta správná sranda, tohle je moje soukromá ruská ruleta (včetně těch DRL)
Nejhorší je, že na všechny ty věci mám strašně málo času a žádný prostory, a když už se do něčeho pustím, tak posléze zjistím, že jsem na něco zapomněl
Ale tu nabídku beru na zřetel, až budu v nejhlubším zoufalství, vyrazím na Slovensko
Nejhorší je, že na všechny ty věci mám strašně málo času a žádný prostory, a když už se do něčeho pustím, tak posléze zjistím, že jsem na něco zapomněl
Ale tu nabídku beru na zřetel, až budu v nejhlubším zoufalství, vyrazím na Slovensko
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
- Alda
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 358
- Registrován: 07 srp 2006, 09:11
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alarm,-nejde dálka
Tady to je, omlouvám se za zpoždění. Je tam vidět jednotka nového DO, kabely připojené těmi nacvakávacími přípojkami. Ten drát co vede skrz poličku před spolujezdcem je anténa.
1,6 16V BiPower
Re: Alarm,-nejde dálka
Díky moc, i když se přiznám, že z toho moc moudrý nejsem. Jestli jsem to dobře pochopil, tak ty jsi DO neměl, a tak jsi do zakoupené jednotky zapojil nějaký svazek drátů, co jsi našel pod palubkou, že?
Já DO mám (měl), takže předpokládám, že teď ty dráty mám v té stávající DO a až zakoupím nové, které bude mít vlastní svazek drátů s konektorem, napojím na sebe ty správné dráty a bude hotovo...
Ale ještě jsem to pořádně nestudoval, v první řadě musím pořešit ty moje DRL a pak se pustím do tohohle dobrodružství
Já DO mám (měl), takže předpokládám, že teď ty dráty mám v té stávající DO a až zakoupím nové, které bude mít vlastní svazek drátů s konektorem, napojím na sebe ty správné dráty a bude hotovo...
Ale ještě jsem to pořádně nestudoval, v první řadě musím pořešit ty moje DRL a pak se pustím do tohohle dobrodružství
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 61
- Registrován: 13 čer 2006, 13:46
- Bydliště: Vysoké Mýto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alarm,-nejde dálka
Zdravím, obávm se, že budeš muset zapojit nový alarm na kokrétní přívody ke dveřím a motoru. Stávající-oig aarm vede přes řídící jednotku, nebo tak nějak:-).
Já jsem vše napojoval, jao bych alarm neměl. A vše OK.
Já jsem vše napojoval, jao bych alarm neměl. A vše OK.
Freemont 2.0 JTD (103kW), 2011
Re: Alarm,-nejde dálka
Tak jsem se dneska odhodlal, oddělal jsem pravou stranu textilní části palubní desky a centrál, resp. přijímač je umístěn pod ní, doufám, že se mi někdy podaří dát tu palubku zase do kupy...
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Pomóóóc - instalace univerzální dálky
Prosím o pomoc s instalací univerzální jednotky dálkového ovládání.
Tu starou jsem našel, odpojil, vše ok => v sobotu jsem z visícího konektoru vydělal jednotlivé dráty a co se nestalo => nefunguje rádio, ručička palivové nádrže na přístrojovce ukazuje prázdnou nádrž, hodiny na palubce po vypnutí klíčku nefungují.
Předpokládám tedy, že jednotkou DO procházel proud i pro tyto záležitosti, resp. ne jednotkou, ale propojeno to muselo být už v tom konektoru...
Visí mi tam šest káblíků, zásadní otázkou je, který je + a který - ???
Druhou otázkou je zapojení dalších čtyř???
Kdo ví nebo může nějak pomoci, tak ať prosím odpoví...
Tu starou jsem našel, odpojil, vše ok => v sobotu jsem z visícího konektoru vydělal jednotlivé dráty a co se nestalo => nefunguje rádio, ručička palivové nádrže na přístrojovce ukazuje prázdnou nádrž, hodiny na palubce po vypnutí klíčku nefungují.
Předpokládám tedy, že jednotkou DO procházel proud i pro tyto záležitosti, resp. ne jednotkou, ale propojeno to muselo být už v tom konektoru...
Visí mi tam šest káblíků, zásadní otázkou je, který je + a který - ???
Druhou otázkou je zapojení dalších čtyř???
Kdo ví nebo může nějak pomoci, tak ať prosím odpoví...
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Alarm,-nejde dálka
Ševče, drž se svého kopyta!
Fascinují mě lidé, kteří se pouštějí do věcí, kterým absolutně nerozumí.
Mám CD s kompletní elektroinstalací na Multiplu, pokud chceš, stav se na srazu v Jedovnici za týden, a můžeš si ho tam koupit.
Fascinují mě lidé, kteří se pouštějí do věcí, kterým absolutně nerozumí.
Mám CD s kompletní elektroinstalací na Multiplu, pokud chceš, stav se na srazu v Jedovnici za týden, a můžeš si ho tam koupit.
www.minimaxa.cz
Re: Alarm,-nejde dálka
Výborná rada, fakt díky! Možná lepší nechat bez reakce, ne? Tak by se dalo odpovědět na většinu dotazů tady na fóru...
Když se podívám pár stran zpět, je tu řečeno, že je to celkem jednoduchá záležitost, jinak bych se do toho nepouštěl.
Je to šest drátů, což není zase takový hlavolam a pokud to někdo dělal, nemusela by být rada bůhvíjak složitá.
A to ani nemluvím o práci typu demontáže palubky, na kterou by se mi každej elektrikář z vysoka...
Když se podívám pár stran zpět, je tu řečeno, že je to celkem jednoduchá záležitost, jinak bych se do toho nepouštěl.
Je to šest drátů, což není zase takový hlavolam a pokud to někdo dělal, nemusela by být rada bůhvíjak složitá.
A to ani nemluvím o práci typu demontáže palubky, na kterou by se mi každej elektrikář z vysoka...
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Alarm,-nejde dálka
to máš naprostou pravdu, tak by se dalo odpovědět na hodně dotazů. oni ty samodomo opravy těch rádoby odborníků taky podle toho vypadají. dyť je to přeci brnkačka, jen 6 drátů a neber to osobně
no to je fuk, at s tím trochu pohnem.
dal jsem si s tím půl hodiny práce a poskládal schéma, jak by měl být "Central Door Locking Control Unit" dle výrobce zapojený:
no to je fuk, at s tím trochu pohnem.
dal jsem si s tím půl hodiny práce a poskládal schéma, jak by měl být "Central Door Locking Control Unit" dle výrobce zapojený:
www.minimaxa.cz
Re: Alarm,-nejde dálka
Aktualizace stavu: nefungující rádio, hodiny, palivoměr a vnitřní osvětlení bylo dáno vypálenou pojistkou, pravděpodobně jsem ten okruh zkratoval, když jsem vyndával kontakty z konektoru DO centrálu
Asi s tím stejně nakonec skončím u elektrikářa, ale ještě se zeptám: Vyčtu ze schématu barvu drátů? Na googlu jsem absolvoval rychlokurz italštiny a celkem by to sedělo na těch šest drátů, co mi tam teď visí...
NG - černo-žlutá
N - černá
AB - modro-bílá
B - bílá
RG - červeno-žlutá
UB - to jediný mi nesedí, ale zbývá mi modrý káblík???
Ze schématu jsem schopen pochopit, že černý půjde na mínus, ale tím jsem skončil...
Zásadní otázka je, který na + ??? Co červeno-žlutý, je na 10A pojistce, na které je celý ten okruh???
A ty další?
Kdyby někdo věděl, budu vděčný za radu.
Dík
Kuba
Asi s tím stejně nakonec skončím u elektrikářa, ale ještě se zeptám: Vyčtu ze schématu barvu drátů? Na googlu jsem absolvoval rychlokurz italštiny a celkem by to sedělo na těch šest drátů, co mi tam teď visí...
NG - černo-žlutá
N - černá
AB - modro-bílá
B - bílá
RG - červeno-žlutá
UB - to jediný mi nesedí, ale zbývá mi modrý káblík???
Ze schématu jsem schopen pochopit, že černý půjde na mínus, ale tím jsem skončil...
Zásadní otázka je, který na + ??? Co červeno-žlutý, je na 10A pojistce, na které je celý ten okruh???
A ty další?
Kdyby někdo věděl, budu vděčný za radu.
Dík
Kuba
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Alarm,-nejde dálka
volej 602176527, max 5 minut a máš hotovo!
Honza
Honza